Iso pieni ongelma miehen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hetken harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eiköhän tätäkin asiaa kannattaisi koittaa selvittää puhumalla sille miehelle eikä meille palstalaisille? Sano sille, että haluat, että hän tekee aloitteen. Sano, että et tunne itseäsi halutuksi, jos hän ei tee koskaan aloitetta. Pyydä, jos tekisi edes kerran kuukaudessa aloitteen ja lupaa, ettet itse painosta seksiin useammin kuin mies haluaa.

Kuten jo ensimmäisessä viestissäni kirjoitin, asiasta ollaan kyllä keskusteltu paljonkin, ja kaikki nuo asiat olen myös miehelle sanonut.

No samanlainen tilanne meilläkin on, mutta itse en painosta. Minusta tuntuu, että painostat noilla lukuisilla aloituksilla. Ehkä jätät vähän miehelle tilaa, anna hänen tehdä aloite ja odottele. Kyllä me normaalit naiset voidaan odotella eikä tarvi heti miettiä, että pitäiskö käydä vieraissa. Mun mielestä vieraissa käynti on epänormaalia.

TIlanteeseen sopeutuu ja toinen on se, että voihan sitä hankkia uusia alusvaatteita ja muuta kivaa. Miehelle voi loppupeleissä olla vähän stressaavaa se, että tuo katsotaan ongelmaksi ettei hän ole niin halukas. Mieshän yleisesti ajatellaan olevan juuri se halukkaampi osapuoli, joten voihan se alitajunnassa vaivata. Toinen voi olla, että hänestä voi tuntua siltä että kaikki haluaa häneltä koko ajan jotain (työelämä, lapset, sinä). Joten hän ehkä haluais illalla ottaa vaan rennosti välillä.

Onko teillä muita harrastuksia? Ehkä vähän muu ajatus vois auttaa.

Huoh. Ehkä mä vaan koitan selittää tätä jotenkin liian vaikeasti.

Miehesi kokee painostuksena sen, että hänen pitäisi tehdä aloite. Jos kerran häntä ei paneta niin paljon, että haluaisi ryhtyä tositoimiin, niin silloin ei tule tehtyä aloitetta. Ei siinä keskustelut mitään auta.

Ajatteleppa, että miehesi alkaa tekemään aloitteita sinun painostuksesi tuloksena vastoin tahtoaan. Seurauksena on se, ettei hänellä seisokaan. Vastaavasti naisilla lopahtaa viimeisetkin halun rippeet, kun miehet vaativat näyttelemään halukasta ja tekemään aloitteita, vaikkei huvittaisikaan.

[QUOTE="juu";23409142]No samanlainen tilanne meilläkin on, mutta itse en painosta. Minusta tuntuu, että painostat noilla lukuisilla aloituksilla. Ehkä jätät vähän miehelle tilaa, anna hänen tehdä aloite ja odottele. Kyllä me normaalit naiset voidaan odotella eikä tarvi heti miettiä, että pitäiskö käydä vieraissa. Mun mielestä vieraissa käynti on epänormaalia.

TIlanteeseen sopeutuu ja toinen on se, että voihan sitä hankkia uusia alusvaatteita ja muuta kivaa. Miehelle voi loppupeleissä olla vähän stressaavaa se, että tuo katsotaan ongelmaksi ettei hän ole niin halukas. Mieshän yleisesti ajatellaan olevan juuri se halukkaampi osapuoli, joten voihan se alitajunnassa vaivata. Toinen voi olla, että hänestä voi tuntua siltä että kaikki haluaa häneltä koko ajan jotain (työelämä, lapset, sinä). Joten hän ehkä haluais illalla ottaa vaan rennosti välillä.

Onko teillä muita harrastuksia? Ehkä vähän muu ajatus vois auttaa.[/QUOTE]

Argh! Mä en jaksa tätä palstaa enää! Mä olen monta kertaa kirjoittanut etten painosta, en pakota enkä kiukuttele jos lähestymiseni (kerran viikossa joka on meillä normaali määrä) torjutaan. Mä en myöskään ole missään kohtaa sanonut ajattelevani vieraissa käymistä, päin vastoin. Miten huono teillä oikein on tuo luetun ymmärtäminen??

Hepeneitäkin mulla on, mutta osaatko kuvitella kuinka paljon pahemmalta se vielä tuntuu, jos laittaudun ja pukeudun seksikkäästi, ja siltikin se aloite torjutaan? Meillä molemmilla on myös harrastuksia, ja miehellä ei omien sanojensa mukaan ole stressiä mistään, ja on kuulemma päivä päivältä onnellisempi elämässään.

Outoja nuo vastaukset että nainen ei saisi haluta joka päivä seksiä, miksei saisi? Saa toki vaikka olis lapsiakin kuten ap:lla on. Noi halut on yksilöllisiä. Toki tuossa tilanteessa kun puoliso ei halua joutuu tyytymään kompromissiin.

Onko muuten läheisyyttä? Pidetäänkö paljon sylissä? Halaillaanko? Mä voisin olla ilman seksiä jos saisin muuten hellyyttä tosi usein.
Paitsi että nyt en saa kumpaakaan :(

Minä kyllä ymmärrän että ottaa pattiin. Jos mies ei "jaksa" suoriutua yhdynnästä niin onhan sitä muutakin seksiä olemassa. Lelujen kanssa leikkiminenkin on kivempaa kaksin.

KOHTALOTOVERI!Täällä on ollut ihan sama juttu, ja nyt tilanne on mennyt hieman parempaan suuntaan. Siis, vaikka haluais kaksi kestää päivässä, ei siinä ole MITÄÄN outoa, mut sen sä varmaan tiesitkin. Elikkäs.. Meillä tapahtunutta: puhuttu on, ja paljon, eikä mies osaa sanoa mistä haluttomuus johtuu. Seksiä kun on, se on mahtavaa. Latasin kovalevylle k18 materiaalia, virikkeeks, toivomus on, että katselisi joskus ja saisi sykäyksen (toimii), olen myös miettinyt aikoja milloin ehdottelen, eli ei liian myöhään tms. tai liian kiireellä. Ostin myös hepeneitä mistä tosin mies totesi ettei niin välitä. Mutta, ennen kyselin ja petyin, nyt juonittelen :D hyvällä tapaa kuitenkin. Sanotaan, että mitä useammin harrastaa sitä enemmän tekee mieli, pitää paikkansa. Mies on luvannut myös mennä lääkäriin tutkituttamaan itsensä, koska esim alhainen testosteriilin määrä vähentää seksihakuja.

Meillä sama juttu.

Eikä siihen auta mitkään hepeneet. Tuntuu ihan kamalalta kun yrität ulkonäölläsi saada miehen kiinnostumaan, eikä toinen kiinnostu. Meillä myös miehen sanat alkaa satuttaa: "kyllä minä haluan sua", "kyllä sinä olet kaunis". "Minä en vain jaksa".

Ei auta aika, ei se että ei painosta. Ei leikkivälineet kun toinen ei niistä innostu, ei mikään.

Ainoastaan se auttaa, että se joka haluaa enemmän, sopeutuu sen toisen mukaan. Kyllä se vituttaa, syö itsetuntoa ja on mielessä useammin kuin ehkä niillä, jotka saavat seksiä tarpeeksi. Että ap ymmärrän oikein hyvin.

Ratkaisua ei ole. Ihmisillä on erilaisia libidoja, jollekin riittää kerta kuussa, toinen tarvitsee monta kertaa päivässä. Kannattaa ottaa tuo huomioon kumppania valittaessa.

Harrastaako mies mitään vai makaako sohvaperunana? Lihasliikunta vaikuttaa testosteronitasoihin ja haluihin lisäävästi. Sinkkilisääkin ym. voisi kokeilla, jos on puutteellinen ruokavalio.

Jos seksiä oli viimeksi viime kesänä? ....:(( Olen jo lopettanut kyselyn. Silloin kun seksiä on, se on kivaa molempien mielestä. Miehen halut ovat menneet lopullisesti vaimon nalkutuksen, riitelyn takia. Ja sitten vaimo syö seksinpuutteeseen suklaata ja miehen halut vähenee entisestään, kun vaimo lihoo. Huokaus. Haaveilen siitä, että joskus vielä kerran elämässä joku mies haluaisi minua... Ehkä turha haave.