[QUOTE="juu";23409142]No samanlainen tilanne meilläkin on, mutta itse en painosta. Minusta tuntuu, että painostat noilla lukuisilla aloituksilla. Ehkä jätät vähän miehelle tilaa, anna hänen tehdä aloite ja odottele. Kyllä me normaalit naiset voidaan odotella eikä tarvi heti miettiä, että pitäiskö käydä vieraissa. Mun mielestä vieraissa käynti on epänormaalia.
TIlanteeseen sopeutuu ja toinen on se, että voihan sitä hankkia uusia alusvaatteita ja muuta kivaa. Miehelle voi loppupeleissä olla vähän stressaavaa se, että tuo katsotaan ongelmaksi ettei hän ole niin halukas. Mieshän yleisesti ajatellaan olevan juuri se halukkaampi osapuoli, joten voihan se alitajunnassa vaivata. Toinen voi olla, että hänestä voi tuntua siltä että kaikki haluaa häneltä koko ajan jotain (työelämä, lapset, sinä). Joten hän ehkä haluais illalla ottaa vaan rennosti välillä.
Onko teillä muita harrastuksia? Ehkä vähän muu ajatus vois auttaa.[/QUOTE]
Argh! Mä en jaksa tätä palstaa enää! Mä olen monta kertaa kirjoittanut etten painosta, en pakota enkä kiukuttele jos lähestymiseni (kerran viikossa joka on meillä normaali määrä) torjutaan. Mä en myöskään ole missään kohtaa sanonut ajattelevani vieraissa käymistä, päin vastoin. Miten huono teillä oikein on tuo luetun ymmärtäminen??
Hepeneitäkin mulla on, mutta osaatko kuvitella kuinka paljon pahemmalta se vielä tuntuu, jos laittaudun ja pukeudun seksikkäästi, ja siltikin se aloite torjutaan? Meillä molemmilla on myös harrastuksia, ja miehellä ei omien sanojensa mukaan ole stressiä mistään, ja on kuulemma päivä päivältä onnellisempi elämässään.