INHOTTAVA intiimi ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lemu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
No sanottakoon vaikka kemioiksi! :)
Mut emättimen floorakin on kaikilla erilainen ja jotkut eritteet eivät vaan kertakaikkiaan sovellu yhteen, siitähän tulee se mädän kalan haju. Sperma ikäänkuin mätänee.
Joidenkin miesten sperma ei ala haisemaan ja joidenkin alkaa. Ja sitä ei voi tietää etukäteen.
Kerran oli yks poikakaveri ja sen seurustelun aikana olin parin viikon välein trikozol kuurilla. Ei hyvä. Emättimen bakteeritasapaino heitti kertakaikkiaan kuperkeikkaa. Miestä vaihtamalla ongelma jäi pois ja pääsin lääkekuurikierteestä.

en ole kehdannut edes miehelle tästä kertoa, aika kamala vaiva tosiaan :/
olisiko näin, voidaanko harrastaa seksiä ilman kortsua?
pitääkö mun hakea jotain lääkettä alapäähän, vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ihan sama juttu! toi alko kun "vaihdoin" miestä...exän kanssa ei siis koskaan, yleensä ei ees käyty pesulla seksin jälkeen, eikä mtn hajua. Nyt nyxän kanssa en vois kuvitella olla käymättä pesulla heti seksin jälkeen ja siitä huolimatta haju jää leijumaan... :(
Että niinku oikeestiko ei kemiat sovi yhteen??!

Mitäs teidän miehet syö ja juo jne. kun haisee sperma?

Siis ei se sperma itsessään haise sen kummemmalta, mut kun yhdistyy emätineritteiden kanssa, niin alkaa haista

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
ihmisten eritteiden haju on yksilölllistä. Et saa sitä miehesi sperman hajua muutettua millään konstilla. Joidenkin miesten sperma ei haise, ihmiset on yksilöitä. Kortsu tai keskeytetty yhdyntä. Itse en anna kenenkään päästää ns. sisälle.

aika kamalaa alkaa nyt sanomaan miehelle että keskeytetty yhdyntä tai kortsu, ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta :/

:D Provoatko?

miten niin? en todellakaan, tämä on oikeasti kamala ongelma

No luulisi sitten, että todellakin kokeilet nämä itsehoidot; apteekin tuotteet ja menet vielä lääkäriin (vaadit apua). Lisäksi kondomi.

Alkuperäinen kirjoittaja tuo vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla ihan sama juttu! toi alko kun "vaihdoin" miestä...exän kanssa ei siis koskaan, yleensä ei ees käyty pesulla seksin jälkeen, eikä mtn hajua. Nyt nyxän kanssa en vois kuvitella olla käymättä pesulla heti seksin jälkeen ja siitä huolimatta haju jää leijumaan... :(
Että niinku oikeestiko ei kemiat sovi yhteen??!

Mitäs teidän miehet syö ja juo jne. kun haisee sperma?

Siis ei se sperma itsessään haise sen kummemmalta, mut kun yhdistyy emätineritteiden kanssa, niin alkaa haista

minun ja miehen eritteet eivät sovi yhteen, vai?

ihmisten eritteiden haju on yksilölllistä. Et saa sitä miehesi sperman hajua muutettua millään konstilla. Joidenkin miesten sperma ei haise, ihmiset on yksilöitä. Kortsu tai keskeytetty yhdyntä. Itse en anna kenenkään päästää ns. sisälle.

aika kamalaa alkaa nyt sanomaan miehelle että keskeytetty yhdyntä tai kortsu, ollaan oltu yhdessä yli kymmenen vuotta :/

No luulisi sitten, että todellakin kokeilet nämä itsehoidot; apteekin tuotteet ja menet vielä lääkäriin (vaadit apua). Lisäksi kondomi.

olen käynyt lääkärissä, testit otettu ja kaikki hiivat yms. testattu, kaikki puhtaat, missään ei vikaa, eli en tiedä mitä pitäis tehdä????

olen käynyt lääkärissä, testit otettu ja kaikki hiivat yms. testattu, kaikki puhtaat, missään ei vikaa, eli en tiedä mitä pitäis tehdä????

joskus vuosia sitten oli käytössä joku liuos tmv. joka laitettiin emättimeen, ei auttanut sekään

No trikozol on antibiootti jota lääkäri määrää bakteerivaginoosiin, ja bakteerivaginoosi voi tulla nimen omaan spermasta. Emättimesi bakteeriflooora ei vaan siedä miehesi spermaa.
Kokeile maitohappovalmisteita..gyno-c voi auttaa myös. Tiedän, ikävä on ongelma..se lemu seuraa koko ajan ja siitä ei pääse eroon. E kyllä suosittele pitemmän päälle toistuvia antibiootti kuureja..voi käydä niin,että se antibiootti ei ossain vaiheessa enää tehoakaan. Tosin trikozolia voi käyttää myös pitkäkestoisesti. Eli olen kuullut, että jopa jokaisen yhdynnän jälkeen voisi ottaa tabletin. En tiedä sitten..itse en moiseen suostuisi. Lääkkeet on lääkkeitä.

Oletko kokeillut ne itsehoitotuotteet?
Kondomi käyttöön!!!

Kannattaa myös pestä vehkeet ennen ja jälkeen seksin. Ei kyllä poista ongelmaa, mutta voihan sitä kokeilla jos auttaa. Ja muutenkin varmaan on hyvä tehdä, vaikkei ongelmaa olisikaan. Eihän sitä aina tietysti jaksaisi.

tampoonia johon olin tiputtanut muutaman tipan teepuu öljyä Samalla desinfioi, eikä varmaan haju seurannut. Jouduin kuitenkin hakemaan lääkekuurin tulehdukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
tampoonia johon olin tiputtanut muutaman tipan teepuu öljyä Samalla desinfioi, eikä varmaan haju seurannut. Jouduin kuitenkin hakemaan lääkekuurin tulehdukseen.

mitä? :o

oikeastiko jotain laitoit tampooniin ja sitte sisälle?

Eli teepuuöljytamppooni ei auttanut sitten mitenkään vaivaan.
Joten älkää kokeilko.
Emättimen floora voi mennä vielä pahemmin sekaisin.
Ei bakteerikantaa kannata alkaa DESINFIOIMAAN missään tapauksessa. Hyvät bakteerit kuolee ja huonot pääsee jylläämään.

joskus ollu sama vaiva. nyt ei pitkään aikaan vaik sama mies edelleen. sellaisen pistin merkille että jos oli kuivahkot paikat niin alko haisemaan. ottakaa liukkari käyttöön.

Mun mielestä ihan tuorekin sperma haisee tosi pahalle! Kai tässäkin voi olla kyse hajuherkkyydestä. Toiset tykkää esim. jostain hajuvedestä jota joku toinen ei voi sietää. Mua itseäni sperman haju suorastaan yökkäilyttää. Yhdynnän jälkeen huuhtelen emättimen sisältä käsisuihkulla.

Mitä mietin itse yksi pvä. Itselläni ollut vähän enemmän noita seksisuhteita ja siis yhden entisen miesystävän kanssa oli aivan juttu kuin sulla. Kun alettiin tapailla ja harrastettiin seksiä ekan kerran niin huomasin parin päivän jälkeen että alapääni haisee kuin mätä kala:x Menin lekuriin aivan paniikissa koska mulla ei ollut aiemmin ollut mitään vastaavaa ja pelästyin että mulla on joku sukupuolitauti. Noh sain jonkun antibiootin ja asia korjaantu. Sen jälkeen en ihme kyllä saanut enää samaa oiretta vaikka harrastettiin seksiä samaan tapaan..eli kai jotenkin alapääni tottui siihen tms. Noh nyt 2 vuotta meidän eron jälkeen näin tämän exäni ja päädyttiin sitten sänkyyn ja taas sama juttu. Alapääni alkoi haisemaan ja menin lekuriin hakemaan antibiootin. Nyt jälkeenpäin kun ietin niin ehkä jos oikein haluan muistaa niin miehen vehjekin hieman lemahti samalta,vaikka hän on kyllä todella siisti ja hygieninen ihminen mutta tuo vaivahan ei pesemällä lähde vaikka hinkkais mäntysuovalla:/

Mitä mietin itse yksi pvä. Itselläni ollut vähän enemmän noita seksisuhteita ja siis yhden entisen miesystävän kanssa oli aivan juttu kuin sulla. Kun alettiin tapailla ja harrastettiin seksiä ekan kerran niin huomasin parin päivän jälkeen että alapääni haisee kuin mätä kala:x Menin lekuriin aivan paniikissa koska mulla ei ollut aiemmin ollut mitään vastaavaa ja pelästyin että mulla on joku sukupuolitauti. Noh sain jonkun antibiootin ja asia korjaantu. Sen jälkeen en ihme kyllä saanut enää samaa oiretta vaikka harrastettiin seksiä samaan tapaan..eli kai jotenkin alapääni tottui siihen tms. Noh nyt 2 vuotta meidän eron jälkeen näin tämän exäni ja päädyttiin sitten sänkyyn ja taas sama juttu. Alapääni alkoi haisemaan ja menin lekuriin hakemaan antibiootin. Nyt jälkeenpäin kun ietin niin ehkä jos oikein haluan muistaa niin miehen vehjekin hieman lemahti samalta,vaikka hän on kyllä todella siisti ja hygieninen ihminen mutta tuo vaivahan ei pesemällä lähde vaikka hinkkais mäntysuovalla:/

Alkuperäinen kirjoittaja ......:
No sanottakoon vaikka kemioiksi! :)
Mut emättimen floorakin on kaikilla erilainen ja jotkut eritteet eivät vaan kertakaikkiaan sovellu yhteen, siitähän tulee se mädän kalan haju. Sperma ikäänkuin mätänee.
Joidenkin miesten sperma ei ala haisemaan ja joidenkin alkaa. Ja sitä ei voi tietää etukäteen.
Kerran oli yks poikakaveri ja sen seurustelun aikana olin parin viikon välein trikozol kuurilla. Ei hyvä. Emättimen bakteeritasapaino heitti kertakaikkiaan kuperkeikkaa. Miestä vaihtamalla ongelma jäi pois ja pääsin lääkekuurikierteestä.

kausittain samaa ongelmaa toisinaan ei mitään ja sama mies on.

Yhteistyössä