ISIT!!

Mummu taas
Tämä olkoon viimeinen kirjoitukseni.
Missä kohtaa väitin sinua h u o n o k s i äidiksi?
Sanoin, että vaikutat aika lapselliselta.
Nyt kuulostat siltä, että päässäsi viiraa pahemman kerran.
Ja se, ettei vie lastaan yöhoitoon (vai kirjoititko että vieraalle hoitoon, ihan sama), ei tee kenestäkään hyvää äitiä. Se on ihan muista asioista kiinni.
Itse olen hoitanut lapseni kotona, ainakin ensimmäiset kaksi-kolme vuotta. Mutta en pitäisi itseäni yhtään sen huonompana äitinä, vaikka olisin vienyt lapseni hoitoon jo 1-vuotiaana. Katsos, ihmisten elämäntilanteet ovat sellasia, ettei niitä ulkopuoliset tiedä.
Minulla on oma ja hyvä elämä.
Sen takia minun ei tarvitse tätä keskustelua enää jatkaakaan.
Enkä ole kovinkaan vanha vielä, vasta 42v.
:LOL: :LOL: :LOL:
 
Siis enkö juuri sitä tarkoittanut että kukaan ulkopuolinen ei tiedä toisten elämästä!! Haloo!! Ärsyttää niin suunnattomasti sellaiset viisastelijat jotka luulevat tietävänsä kaikesta "pikkasen" liikaa!! Ja oletko sattunut huomaamaan että minullakin on oma ja hyvä elämä ja olen onnellinen!Omasta puolestani pyydän anteeksi jos olen jotain loukannut mutta näistä en suoraan sanoen usko kenenkään pyytävän anteeksi jotka minua tai meidän perhettä on loukannut.. :( Nyt saatte riidellä täällä keskenänne jos vielä kiinnostaa jatkaa. Lähden tästä miehen ja pojan tuhinaa kuunteleen tonne makkariin. =) Hyvät yöt ja jatkot!<br><br>
 
Mun veli meni armeijaan kun niitten pikkunen oli 2 kk ikänen...siihen taloudelliseen puoleen, et niille valtio makso vuokran, ja muut asumiskulut, ja lisäksi ne sai ostaa hoitotarvikkeita (hoitopöytä, sitteri, autonistuin ym.) valtion laskuun...en oo ihan varma onko sivarissa sama juttu, mut sen puolesta varmaan pärjää taloudellisesti....ja lisäksi luulisin et lomia saa tarpeen mukaan...ainaskin veli oli joka viikonloppu kotona ja sillä oli tyyliin 9 päivän lomia välillä....mut teijän päätöshän se on

Toivottavasti toinen raskautesi sujuu paremmin
 
Painu jo h*lvettiin täältä ruikuttamasta! :headwall: :headwall: :headwall:
Koko ajan vikiset et tää on mun vika kirjotus ja plaa plaa...
Tee vihdoin jotain ja lopeta täällä roikkuminen, susta ei hyvää äitiä saa tekemälläkään jos ajatusmaailma on toi.
Ainakin kusetus sulta onnistuu erittäin hyvin! :whistle:
 
Miksi mies ei suorita sivaria loppuun ja yritätte sitten sitä toista lasta???
Lapsiin sinulla on varmasti aikaa siviilipalveluksen jälkeenkin tai aloittaa yritys muutamaa kuukautta myöhemmin, kun palvelus alkaa. Voihan olla ettet edes raskaudu koko aikana!

Siviilipalvelus on aika lyhyt aika elämästä. Ja minusta jokainen on velvollinen jollain tapaa osuutensa suorittamaan jos yhteiskunnan tarjoamat tuet kiinnostaa.

Ja sivaripalvelus on kuitenkin vähän toista kuin armeija. Pääsee kuitenkin kotiin joka ilta ja yöksi, niinkuin töissä kävisi.
 
rabbit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 16:10 mutzi81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 16:07 juups kirjoitti:
kyllä ne muutkin miehet intin käy vaikka lapsia oiski! taitaa vaan olla tekosyy jäädä pois, voi sit kato itelle selitellä et en nyt vaan voi :LOL:
Kato kaikki ei oo kun sinä! Ja meidän tilanne ei todellakaan ole niin yksiselitteinen että niitä lapsia vaan tehdään ja sit ne on siinä! Kyllä teitä armeijassa olevia tai armeijan käyneitä on tullu nähtyä mitä tyyppejä ne on! Sori vaan! :)

Niinpä kai. Veikkaan, että suurin osa suomalaisista miehistä on intin käynyt. :headwall:
 

Yhteistyössä