"Isäntä"-kylpytakki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nopeasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä osta, rumia noi kaikki teksti-paidat ym. Junttimaista!

No kiitos kommentista :D Mutta enköhän mä kuitenkin osta ihan mitä haluan tai miehellehän se tulis ja sellaista toivoi. Ehkä me ollaan sitten juntteja... :)

Prismassa niit on tosiaan ollu ja hinta tais olla jotain 50e luokkaa jos en väärin muista. En vaan tiiä onko niit enää myynnissä ku kaveri yritti joku aika sitten miehelleen ettiä tommosta mut ei ollu enää mistään löytäny. Emäntä ja isänä-makuupusseja oli kyl tarjouksessa prismas mut oisko ne sit poistotuotteita ja näin ollen ei välttämättä kylpytakkeja enää löydy. Ootko koittanu googlella et saisko netist jostain tilattua? muistelisin et duudson-tuotteilla oli joku oma sivusto mist sai joskus tilattua.

mä tykkään kans niistä vaikka ei omistetattaan. tekstipaidat on myös kivoja.
prismassa oon nähny sekä emäntä että isäntä kylpytakkeja ja lähempänä 50e ne kumisaappaat ois kans ihanat mutta itelle ei kyllä tuu käyttöä.

Anteeksi aiheen muuttaminen, mutta voisiko joku ystävällinen ihminen kertoa, myydäänkö jussi-t-paitoja muualla kuin netissä? olisin todella kiitollinen, jos joku vastaisi.:)

Mieluummin juntti pohjanmaalta kun hintti helsingistä.. ;)

Jussi T-paitoja on kyllä joskus sattunut silmiin marketeissa, oliskohan ollu prismassa. Pitäis itellekin kylpytakki löytää mutta loppuunmyyty joka paikassa netissä eikä näkymy prismassakaan. :( Mistähän noita sais nykyään?

Yhteistyössä