isänpäivänä sitten itketään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
tiedän kyllä että asiat voi tehdä monella tapaa. mutta minusta isänpäivä kuuluu viettää oman perheensä kanssa, eikä sen lapsuuden perheen. kuitenkaan ei ole mitään takeita että näin tapahtuu, sillä mieheni isä toossa ilmoitti että hän laittaa isänpv kaffit klo 14, eikä mies väittänyt vastaan, ei itseasiassa sanonut mitään. minä kyllä sanoin jälkikäteen asiasta miehelleni. tää on virallissesti mieheni ensimmäinen isänpäivä itse isänä jotenkin tavallaan minusta tärkein isänpäivä ja jos ei tuore isä vietä sitä lapsensa kanssa vaan oman isänsä niin musta se on kummaa. eihän miehenkään isä mene omalle isälleen.

minusta isänpäivät vietetään niin kauan lapsuuden perheessä kunnes tulee oma lapsi/perhe.

-ymmärtääköhän kukaan

Tavallaan ja tavallaan, mutta onhan kyseessä myös lapsenne pappa. Hänelle on ensimmäinne isänpäivä isoisänä. Ja voittehan te juhlia aamupäivällä ja illemmalla, ei kai haittaa jos välillä käytte kylässä?

En ymmärrä, isiä ne papatkin on. Ja sen takia me vietetään isän- ja äitienpäivät käyden pappojen ja mammojen luona. Aamulla lähetään ja illalla tullaan.

en tajunnu.
meillä vietetään sekä kotona että kylässä. voihan se olla miehen isälle tärkeä hetki kun siitä on tuli isoisä ja omasta pojastaan isä. =) eikö isänpäivän tehään niinkui isät haluu..? :whistle:

Me ollaan aina vietetty sekä isän- että äitienpäivät niin, että juhlistetaan niitä sekä kotona että isovanhempien luona. Sekä mun lapsuudenkodissa, että nyt omien lasteni & mieheni kanssa.

Me juodaan aamulla kahvit kotona oman perheen kesken ja vietetään isänpäivää siinä ja mies availee lahjan jne. Päivällä käydään syömässä miehen vanhempien luona ja sen jälkeen isänpäiväkahvilla minun vanhempien luona. Samalla lapsi näkee serkkujaan. Vietämme siis yhdessä isänpäivää suvun kanssa, ei se mielestäni ole meidän lapselta pois vaan enemmänkin antoisaa.

No ei siellä koko päivää mene.
Meidätkin kutsui miehen isäpuoli lounaalle. Me ehditään hyvin tehdä iskälle limaolio-kakku sitä ennen... Pojan 3-v ehdoton vaatimus tuo limainen olio -kakku. En vaan tiedä miten se toteutetaan.

:o häh?
Kyllä meillä vietetään isänpäivä aamu oman perheen kanssa ja siitä alkaa ajorumba molempien isät ja mulla on vielä toinen pappa elossa niin siellä käydään tietysti onhan nekin meidän isät vai täytyykö unohtaa omat vanhemmat kun itsestä tulee vanhempi?

Jos mun isä(ja lapsen pappa siis) asuis lähempänä ni menisin takuulla isänpäivänä käymään siellä kahvilla ja lahjan viemässä.

Mun korvaan särähtää aika kummalliselta et pitäs kotona olla koko isänpäivä,välittämättä isoisistä...isiä ja pappoja hekin ovat.

Alkuperäinen kirjoittaja :'(:
tiedän kyllä että asiat voi tehdä monella tapaa. mutta minusta isänpäivä kuuluu viettää oman perheensä kanssa, eikä sen lapsuuden perheen. kuitenkaan ei ole mitään takeita että näin tapahtuu, sillä mieheni isä toossa ilmoitti että hän laittaa isänpv kaffit klo 14, eikä mies väittänyt vastaan, ei itseasiassa sanonut mitään. minä kyllä sanoin jälkikäteen asiasta miehelleni. tää on virallissesti mieheni ensimmäinen isänpäivä itse isänä jotenkin tavallaan minusta tärkein isänpäivä ja jos ei tuore isä vietä sitä lapsensa kanssa vaan oman isänsä niin musta se on kummaa. eihän miehenkään isä mene omalle isälleen.

minusta isänpäivät vietetään niin kauan lapsuuden perheessä kunnes tulee oma lapsi/perhe.

-ymmärtääköhän kukaan

Minä ymmärrän oikein hyvin, vaikkakin vietämme tämän isänpäivän minun isäni luona.

Minusta tässä ehkä se suurin ongelma oli se tapa, jolla miehesi isä hoiti asian. Täysin itsekkäästi ilmoittamalla, että kahvit tarjoillaan tällöin ja tällöin kysymättä TEILTÄ mitä te itse haluatte. Vihaan tuollaista toimintatapaa.

Minusta te voisitte kyllä ilmoittaa hienovaraisesti isoisälle, että haluaisitte viettää tämän ensimmäisen isänpäivän oman perheen kesken. Kenelläkään ei pitäisi olla asiaan nokankoputtamista. Vai mitä miehesi haluaa?

Yhteistyössä