isänpäivä lähestyy ja isä pers-eilee:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
eli meillä kaksi lasta, mies on nyt parina päivänä hokemalla lasten kuullen hokenut että toinen on ihan liikaa, ei olis pitänyt toista tehdä, toinen on liikaa...ollaan aiheesta riidelty ja itse olen sitä mieltä että näin jälkikäteenpä on hyvä mielipide keksiä mutta LASTENKUULLEN tuommoisia EI puhuta eikä LAPSILLE tuommoisia hoeta, argh!
mies ei tajua että lapsille tulee uniin tuommoinen, muutenkin kun tuntuvat pelkäävän jättämistä ja pimeää ja mörköjä ja kaikkea, mutta että miten voi mies olla muuttunut idiootiksi ja vielä isänpäivän alla. ei oikeasti ole mieltä hommata kyseiselle idiootille minkäännäköistä lahjaa ja minun hommanihan se hommaus kai olisi kun lapset vielä niin pieniä. HUOH!
anteeksi purkaus mutta kun ei aina jaksa:(

Meillä mies on tuumannut kahden kesken (siis KAHDEN KESKEN), ettei ole koskaan potenut vauvakuumetta, mikä on totta. Ja kun esikoinen syntyi, se olisi riittänyt hänelle. MUTTA. Meillä on kaksi lasta, jotka ovat kaikki kaikessa meille molemmille. Eli pointtinsa oli, että yksikin olisi riittänyt, mutta kummastakaan ei ikimaailmassa luopuisi. Ja molemmat tekemällä tehtiin, kun ei meinattu saada. Jaksuja.

Alkuun meillä oli miehellä semmonen mielipide et isänpäivä tarkoittaa sitä et isät saa lähteä , tulla ja mennä miten haluaa. Sit meni muutama isän päivä et neitillä oli iskälle lahja ja iskä vihsoin huomai mien tärkeetä lapselle oli että iskä otaa lahjan ym.... siis eihän isänpäivä periaatteessa ole isiä varten vaan lapsia. Lapset haluaa antaa isälle lahjan ja olla iskän kaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:
Alkuun meillä oli miehellä semmonen mielipide et isänpäivä tarkoittaa sitä et isät saa lähteä , tulla ja mennä miten haluaa. Sit meni muutama isän päivä et neitillä oli iskälle lahja ja iskä vihsoin huomai mien tärkeetä lapselle oli että iskä otaa lahjan ym.... siis eihän isänpäivä periaatteessa ole isiä varten vaan lapsia. Lapset haluaa antaa isälle lahjan ja olla iskän kaa.....

mulla otti koville kun olin jo 24v ja isäni ei ottanut lahjaani vastaan eikä ehtinyt tavata.......

Yhteistyössä