Ä
äiti
Vieras
eli meillä kaksi lasta, mies on nyt parina päivänä hokemalla lasten kuullen hokenut että toinen on ihan liikaa, ei olis pitänyt toista tehdä, toinen on liikaa...ollaan aiheesta riidelty ja itse olen sitä mieltä että näin jälkikäteenpä on hyvä mielipide keksiä mutta LASTENKUULLEN tuommoisia EI puhuta eikä LAPSILLE tuommoisia hoeta, argh!
mies ei tajua että lapsille tulee uniin tuommoinen, muutenkin kun tuntuvat pelkäävän jättämistä ja pimeää ja mörköjä ja kaikkea, mutta että miten voi mies olla muuttunut idiootiksi ja vielä isänpäivän alla. ei oikeasti ole mieltä hommata kyseiselle idiootille minkäännäköistä lahjaa ja minun hommanihan se hommaus kai olisi kun lapset vielä niin pieniä. HUOH!
anteeksi purkaus mutta kun ei aina jaksa
mies ei tajua että lapsille tulee uniin tuommoinen, muutenkin kun tuntuvat pelkäävän jättämistä ja pimeää ja mörköjä ja kaikkea, mutta että miten voi mies olla muuttunut idiootiksi ja vielä isänpäivän alla. ei oikeasti ole mieltä hommata kyseiselle idiootille minkäännäköistä lahjaa ja minun hommanihan se hommaus kai olisi kun lapset vielä niin pieniä. HUOH!
anteeksi purkaus mutta kun ei aina jaksa