Isän piti tuoda lapsi 8 aikaan takaisin kotiin ja nyt ei vastaa puhelimeen. Harvoin käy niin, ettei vastaa puhelimeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
ja silloinkin soittaa minuutin sisällä aina takaisin. Nyt alkoi jo vähän huolettamaan juuri myöhästymisen takia ja sen, ettei vastaa puhelimeen :(

Mitä mä voin tehdä, ellei vastaa koko iltana?? 5km päässä asuu isä eikä mulla ole ees autoa

5 km menisi varmaan ihan iltalenkkinä jos ei ole muita lapsia mukaan otettavaksi, eli mene käymään jos ei vastaa? tai sit taksilla, mut en nyt ihan heti olisi vielä huolissaan

Saattaahan sitä sattua kaikenlaista, jos on vaikka kännykkä hävinnyt/unohtunut johonkin, vaikka kauppaan, ja ovat sitä etsimässä. Tai vaikka katsovat jotain leffaa ja puhelin on jäänyt äänettömälle.

Huolestuisin todella ehkä joskus 10 aikaan, paitsi jos isä on juoppo/mielenterveysongelmainen tai on vaara, että kaappaa lapsen ulkomaille.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
mä lähtisin pyörällä sinne 5 kilsan päähän. matkaan mnee noin 20 minuuttia ja käy iltalenkistä samalla

Mä en lähtisi koska sit ei olisi ketään kotona jos/kun tulevat myöhässä, känny voi olla vaikka äänettömällä tai jotain

Yhteistyössä