Isäinpäiväkakku -pino (sis.kuvan)

Alkuperäinen kirjoittaja HEILI KARJALASTA?:
Heili, huhuu, haluaisin kovasti tietää mitä tuo vaahto on? T: Gluteenittoman ja maidottoman äiti..

Olisiko tuo vaahto voi/sokericremeä?
Onko sellaista voita mitä em.ruokailija voi käyttää?

Eli tuo cremehän on tietyssä suhteessa suolatonta voita ja tomusokeria

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Heili, huhuu, haluaisin kovasti tietää mitä tuo vaahto on? T: Gluteenittoman ja maidottoman äiti..

Kiitos, käyttää "sinistä keijua" Ei oo kyllä suolatonta.. Miltähän maistuu suolaisesta voista..

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:

Kiitos, käyttää "sinistä keijua" Ei oo kyllä suolatonta.. Miltähän maistuu suolaisesta voista..

Ei varmaan haittaa, tuota on monikin tehnyt ihan leivontamargariiniinkin.
Googleta voicreme tai sokericreme niin löydät paljonkin ohjeita!
Siihen tulee maitoa tilkka mutta minä en aina edes laita sitä..Sitruunamehua tilkan heitän notkistamaan ja ei ehkä maistuu niin kauhean makealta se..on nimittäin makeaa

Alkuperäinen kirjoittaja Nina:

Ei varmaan haittaa, tuota on monikin tehnyt ihan leivontamargariiniinkin.
Googleta voicreme tai sokericreme niin löydät paljonkin ohjeita!
Siihen tulee maitoa tilkka mutta minä en aina edes laita sitä..Sitruunamehua tilkan heitän notkistamaan ja ei ehkä maistuu niin kauhean makealta se..on nimittäin makeaa

Kiitos, pitääpä koittaa.. Vielä kun olis ollu sellaista vaahtoa millä ois voinu korvata kermavaahdon jälkiruuissa, mut helpottaa jo tämäkin! =)

Ja tuosta tussista.Niitä saa tilattua nettikaupoista.Googella löytyy useitakin elintarviketussi-nimellä.
www.ullanunelma.fi on yksi esimerkki nettikaupasta joka erikoistunut leivontatarvikkeisiin :wave:

Mites, käykö soijakerma tai kookoskerma maitoallergiselle/gluteenittomalle?

Alkuperäinen kirjoittaja kakkumaakari:
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Tässä meidän isänpäiväkakku, innokkaana apulaisena toimi kohta 1v. Eemeli joten pursotukset vinossa ja värit vähän levinny, mutta idea hyvä kymmenen :whistle:

Aika öö erikoinen, ihan hauska idea mutta kauhean pliisu jotenkin väritön

No tarviiko sitä miehelle tehty kakku olla jotenkin riemunkirjava?

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Tässä meidän isänpäiväkakku, innokkaana apulaisena toimi kohta 1v. Eemeli joten pursotukset vinossa ja värit vähän levinny, mutta idea hyvä kymmenen :whistle:

Vau, aikun ihana, tosi hauska idea. Mä oon Viivi ja Wagner fani ja haluaisin aiheeseen liittyvän hääkakun jos jioskus vielä alttarille astelen

:D

Tein elämäni ensimmäisen kinuskikakun ja siitä tuli aivan mahtava. Olin tosi epävarma sen teosta, mutta kaikki menikin nappiin! Kuvaa en älynnyt ottaa (nyt vähän harmittaa jos ei vaikka toisten onnistukaan) ja nyt on enää peini pala jäljellä.

Viitsiipä jotkut nähdä vaivaa isänpäiväkakkujen kanssa. Meillä ainoastaan lasten synttäreillä panostetetaan kakkuun.

Nyt oli laiska ja tein valmiista torttupohjasta kakun, ihan syötävä oli, mutta ei mitenkään kaunis. Nuo valmispakastekakut ovat ihan hyviä; niihin on tullut tutustuttua äitienpäivän aikaan:)

Minä en tehny miehelle kakkua kun lauantaina syötiin pojan synttäreillä kaksi tällasta (vieraiden avustuksella ;) )
3060635.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:
Minä en tehny miehelle kakkua kun lauantaina syötiin pojan synttäreillä kaksi tällasta (vieraiden avustuksella ;) )
3060635.jpg

WAU.. upea!
Tykkään tuollaisista yksinkertaisista mutta silti näyttävistä.

Samoin tykkäsin tuosta jonkun sarjiskakusta. Jonkun batman (?) tms. kakku oli myös kiva.

Omalle miehelle pitäisi tulevaisuudessa väsätä spiderman kakku =D

Meillä ei tykätä kermakakuista, enkä tajunnu edellisenä päivänä ostaa juustokakkuun aineksia. Päätin sitten tekasta tiikerikakun, ohje on älytttömän herkullinen. Isi lupas että taatusti saan äitienpäivänä tätä samaa! :whistle:

:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Meillä ei tykätä kermakakuista, enkä tajunnu edellisenä päivänä ostaa juustokakkuun aineksia. Päätin sitten tekasta tiikerikakun, ohje on älytttömän herkullinen. Isi lupas että taatusti saan äitienpäivänä tätä samaa! :whistle:

Näyttää ihan mun tekeleeltä, joka katos ikkunalaudalta jäähtymästä. Ootko ihan varma, ettei kakun herkullinen ulkonäkö oo saanu sua varkaisiin? :D

Yhteistyössä