Isäinpäiväkakku -pino (sis.kuvan)

Alkuperäinen kirjoittaja iisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Räpätäti:
Meillä ei tykätä kermakakuista, enkä tajunnu edellisenä päivänä ostaa juustokakkuun aineksia. Päätin sitten tekasta tiikerikakun, ohje on älytttömän herkullinen. Isi lupas että taatusti saan äitienpäivänä tätä samaa! :whistle:

Näyttää ihan mun tekeleeltä, joka katos ikkunalaudalta jäähtymästä. Ootko ihan varma, ettei kakun herkullinen ulkonäkö oo saanu sua varkaisiin? :D

Ei ei, kyllä mä tän ihan itse tein! :D *ylpeenä leipurin lahjoistaan*

Meillä ei tykätä kermakakuista, enkä tajunnu edellisenä päivänä ostaa juustokakkuun aineksia. Päätin sitten tekasta tiikerikakun, ohje on älytttömän herkullinen. Isi lupas että taatusti saan äitienpäivänä tätä samaa! :whistle:

:saint:

No höh, miksei kukaan nyt kehu mun luomustani?!? :(

No höh, miksei kukaan nyt kehu mun luomustani?!? :(
Mä kehun! Tuon upean kakun takia olen saanut hekottaa koko aamupäivän. :D :laugh:
Onneks annoit mullekkin ohjeen... :D

Ihana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja rapu:
Meillä oli tämä.
Yllätyin että oli ihan kotimainen kakku.

http://www.omatmerkit.inex.fi/omdet.asp?viewID=1092&productID=1628

Rainbow-, Daily- ja X-tra-tuotteet ovat S-ryhmän ruokakaupoissa myytäviä kaupan oma merkki -tuotteita eli niin sanottuja private label -tuotteita. Tämä tarkoittaa sitä, että tuotteet valmistutetaan suomalaisen kuluttajan makuun, ja ne ovat hinnaltaan edullisempia, koska markkinointikulut minimoidaan. Oma merkki -tuotteet valmistuttaa S-ryhmän hankintayhtiö Inex Partners Oy, joka samalla vastaa niiden hankinnasta ja laadusta. Oma merkki -tuotteita on valikoimissa yli 1100. Elintarvikepuolelta tutuksi tullut Rainbow-tuoteperhe laajenee myös käyttötarvikkeisiin. Rainbow-tuotteita on jatkossa siis lähes kaikissa päivittäistavarakaupan tuoteryhmässä.

Ei siis ole suomalainen.

Mä tein jäädytetyn suklaakakun kun mies ei oikein tykkää täytekakuista ja tuo on sen lempikakku :heart:
Päälle tein koristeeksi suklaamarenkeja.
Ja kuvasin kakun sen ollessa vielä vuoassa mutten muistanut napata kuvaa kun laitettiin tarjolle :headwall:

Vietiin papalle tälläinen kakku mummulaan mennessämme:
3072101.jpg

Miehelle en tehny sit erikseen täytekakkua ku ei se tuu meillä syödyksi. =)

Yhteistyössä