Isäinpäiväkakku -pino (sis.kuvan)

Mä väsäsin sellaisen auton muotoisen pätkistäytekakun. En muistanut ottaa kakusta kuvaa, nyt se on jo puoliksi syöty. Väri oli öööö.. pelottavan vihreä ja maku vähän liian äklön makee, mut isille (miehelle ja mun iskälle ) ja muille vieraille kakku kelpasi hyvin. =)
Muoks. harjoittelin siis ekaa kertaa kermavaahdon värjäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
7116.jpg

Tätä :p

Et ole Villivadelma ainoa :)

Meilläkin iskä sai tätä samaista kakkua

Meilläkin oli tätä kakkua mutta suklaaversiona...

*nolona*
Mä en ole leipojatyyppiä...

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Huijasta... miksi te tuollaiseen olette erehtyneet? Kuvastahan ilmiselvästi näkee että siitä PUUTTUU palanen!?

:laugh:

Hyss.. älä nyt naura.. tuo on vakava asia.. ajatteleppa jos menet ostamaan itsellesi paidan ja siitä puuttuukin toinen hiha, niin naurattaako silloinkin häh? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Hyss.. älä nyt naura.. tuo on vakava asia.. ajatteleppa jos menet ostamaan itsellesi paidan ja siitä puuttuukin toinen hiha, niin naurattaako silloinkin häh? ;)

Sitten ompelen siitä paremman näköiseksi. :p

Alan kohta epäilemään että paita joka sulle pitäis laittaa, on pakkopaita... ;)

Hieno juustokakku(?) mää kaivoin pakkasesta tollasen valmis-juustokakun ja kyllä oli sitten ruma! onneks ei oo vieraita.... ei tota kehtais laittaa pöytään...

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja tää oli kauhea:
Hieno juustokakku(?) mää kaivoin pakkasesta tollasen valmis-juustokakun ja kyllä oli sitten ruma! onneks ei oo vieraita.... ei tota kehtais laittaa pöytään...

Juu, applesiini-mango-juustokakku...

Toi on kyllä kieltämättä aika karun näköinen, ei ihan vastaa paketin kuvaa :o

Mä oon kans ite tehnyt juustokakkuja, ja kyl niistä tulee miljoona kertaa kauniinpia ku tosta valmiskakusta... en tajuu ees miten ne voi myydä ton näkösiä..

meijän kakut :p
ovat nyt elokuvissa,kun MLL tarjosi isille ilmaisen sisäänpääsyn ja muut 3?,joulutarinaa menivät kattomaan.kakkua otetaan kun kohta tulevat =)

aamuksi oli täytekakkutaikinasta tehtyjä pieniä leivonnaisia,joissa oli noita marmeladisydämiä :whistle:
lapsille toi kermakakku ja äitille toi justokakku.iskä syö tietty molempia...jos sille kelpaa.oli pientä riitaa saatu aikaiseksi eilen illalla,mikä aamusella kärjistyi lisää...*omaa kämppää jo silmäillessä* :attn: (minä siis)

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Tämän jämiä syötiin ja sitten kermakakkua, jossa prinsessan kuva ja 5 sydäntä (ei ole vielä kuvaa koneella). Meillä oli eilen likan kanssa 25v. ja 5v. juhlat, en ruvennut uutta kakkua väsäämään kun vanhojakin oli kaapissa :D

tää on ihana,mitä siinä on??
haluu kokeilla tollasta :p

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Tässä meidän isänpäiväkakku, innokkaana apulaisena toimi kohta 1v. Eemeli joten pursotukset vinossa ja värit vähän levinny, mutta idea hyvä kymmenen :whistle:

Aika öö erikoinen, ihan hauska idea mutta kauhean pliisu jotenkin väritön

Tein minäkin, vaikka ensin uhosin ostavani pakastekakun :D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=_vii-vii_&image_id=92953529

Kolme kerrosta, alimmassa valkosuklaa-nougat-moussea, keskimmäisessä mansikka/vanilja-hilloja persikoita, päällä ruskeesta tomusokerista tehty kuorrute ja appelsiini- ja sydänkakkukoristeita sekä runsaasti sinistä kermavaahtoa :p

]

Meillä tehtiinkin kaksi isäinpäiväkakkua. Lapsille lapsenmielisempi perhoskakku. kakku on munaton, maidoton, luont.gluteiiniton, muttei siltikään hajuton, väritön ja mauton. (Onnistumisen riemua kakuntekijältä!!!)

Minkäslaisia kakkuja teillä tehtiin?Laittakaas kuvia mukaan! [/quote]

Hieno, mitä tuo vaahto on?

Yhteistyössä