Isäntä kävi vessassa....

Niin, isäntä kävi pojan kanssa eilen vessassa. Hoiti itse siinä seisten asiansa ja selosti;
"Näin sitä me miehet pissataan, tälleen seisten. Pitää sitten muistaa, että osuu tonne alas, ettei heiluttele ja sotke miten sattuu. Nonnih, nyt laitetaan sitten kansi kiinni. Ja muista, nää pitää molemmat osat laskea alas. Jos ei niitä laske niin naiset kyllä suuttuu tosi kovin. Ja sitähän me ei haluta." :LOL:
 
hmm
Sulla on hyvä isä miehenä.

Minä epäonnistuin opettamisessa ja nyt poika pelkää pissata seisaalleen. Ikää 5,5vuotta ja minä pelkään että joutuu kiusatuksi.
Olisipa isä ollut näyttämässä miten se tapahtuu... :/
 
Meillä
myös itse yh:na vähän ryssin pojan pissittämisen aikoinani. Ikää on 10v ja mieluummin edelleenkin pissii istualteen kuin seisten. Hävettää kyl jotenkin, mut onko tuolla niin väliä kuitenkaan? Osaa pissiä seistenkin niin eihän se niin. Kait sitä kukin tekee miten on mieluisaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
myös itse yh:na vähän ryssin pojan pissittämisen aikoinani. Ikää on 10v ja mieluummin edelleenkin pissii istualteen kuin seisten. Hävettää kyl jotenkin, mut onko tuolla niin väliä kuitenkaan? Osaa pissiä seistenkin niin eihän se niin. Kait sitä kukin tekee miten on mieluisaa??
Ei tartte pissata seisten. Mikään häpeän asia oo.
 
ukkeli
Musta oli hyvä opettaa poitsulle, että kotona on hyvä pissiä istualtaan, ettei äidin tai iskän tarvitse siivota aina. Luonnossa ja kourulla pissitään seisaalta ja KÄDET PESTÄÄN. Istualtaan pissimisessä ei ole mitään hävettävää tai outoa. Tää taitaa olla taas niiden äitien juttuja, jotka ovat menneet näihin pippelijuttuihin ymmärtämättömyyttään. eivätkä edes kehtaa kysyä. Toki jotkut miehet selittävät tämän naama virneessä, että tytöt eivät pissi seisaaltaan ja pojat ei istualtaan. Tytöthän ei juo myöskään viinaa, eikä väännä ruuvia.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi miesten pitää pissata seisoen, miksi istuen olisi jotenkin häpeällistä? Mun mies istuu kyllä kaikki sessiot ja se opetetaan lapsellekin. Eipähän ole mitään sotkuongelmia...
Aikuinen mies pissaa istuen? Päivän naurut.
 
hyvä
kun noin opettaa. meillä miehen etäpoika, käy joka toinen viikonloppu tai useemmin, pissii aina seisten, ei siinä mitään. mutta kun sitä kusta onkin sitten seinissäkin, näkisittepä pytyn viikonlopun jälkeen. ja jätkä on jo 13...! isä ei kehtaa puuttua vaikka olen kehottanut, ja vielä vähemmän asia kuuluu mielestäni mulle. eikä mene perille vaikka panin ukon siivoamaan poikansa jäljet. kun poika on niiiiin herkkä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi miesten pitää pissata seisoen, miksi istuen olisi jotenkin häpeällistä? Mun mies istuu kyllä kaikki sessiot ja se opetetaan lapsellekin. Eipähän ole mitään sotkuongelmia...
Aikuinen mies pissaa istuen? Päivän naurut.
Naura rauhassa vaan. Istuu munkin mieheni ja tunnen sellasia muitakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi miesten pitää pissata seisoen, miksi istuen olisi jotenkin häpeällistä? Mun mies istuu kyllä kaikki sessiot ja se opetetaan lapsellekin. Eipähän ole mitään sotkuongelmia...
Aikuinen mies pissaa istuen? Päivän naurut.
ööö...mitä sitten?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ukkeli:
Musta oli hyvä opettaa poitsulle, että kotona on hyvä pissiä istualtaan, ettei äidin tai iskän tarvitse siivota aina. Luonnossa ja kourulla pissitään seisaalta ja KÄDET PESTÄÄN. Istualtaan pissimisessä ei ole mitään hävettävää tai outoa. Tää taitaa olla taas niiden äitien juttuja, jotka ovat menneet näihin pippelijuttuihin ymmärtämättömyyttään. eivätkä edes kehtaa kysyä. Toki jotkut miehet selittävät tämän naama virneessä, että tytöt eivät pissi seisaaltaan ja pojat ei istualtaan. Tytöthän ei juo myöskään viinaa, eikä väännä ruuvia.
Mä opetan ainakin poikani pissimään seisten, kyllä miehen pitää niin tehdä. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka pissii istuellaan, ajatuksena vastenmielinen. Miehellä kuitenkin on se penis jolla voi seisten pissata kun osaa sihdata, naisilla ei. Naisen pissiessä seisoellaan pitäisi seistä hajareisin pöntön päällä, mikä on varsin epämukavaa ja pissit valuu kinttuja pitkin silti. Miehellä niin ei käy, mies on luotu pissimään seisten. Se on niin, että meillä pojat pissii seisoeltaan, tulkoon sitä harjoitellessa vaikka kuinka paljon sotkua mutta meillä ei pientä mistä alisteta istumaan jos ei hän itse halua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkeli:
Musta oli hyvä opettaa poitsulle, että kotona on hyvä pissiä istualtaan, ettei äidin tai iskän tarvitse siivota aina. Luonnossa ja kourulla pissitään seisaalta ja KÄDET PESTÄÄN. Istualtaan pissimisessä ei ole mitään hävettävää tai outoa. Tää taitaa olla taas niiden äitien juttuja, jotka ovat menneet näihin pippelijuttuihin ymmärtämättömyyttään. eivätkä edes kehtaa kysyä. Toki jotkut miehet selittävät tämän naama virneessä, että tytöt eivät pissi seisaaltaan ja pojat ei istualtaan. Tytöthän ei juo myöskään viinaa, eikä väännä ruuvia.
Mä opetan ainakin poikani pissimään seisten, kyllä miehen pitää niin tehdä. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka pissii istuellaan, ajatuksena vastenmielinen. Miehellä kuitenkin on se penis jolla voi seisten pissata kun osaa sihdata, naisilla ei. Naisen pissiessä seisoellaan pitäisi seistä hajareisin pöntön päällä, mikä on varsin epämukavaa ja pissit valuu kinttuja pitkin silti. Miehellä niin ei käy, mies on luotu pissimään seisten. Se on niin, että meillä pojat pissii seisoeltaan, tulkoon sitä harjoitellessa vaikka kuinka paljon sotkua mutta meillä ei pientä mistä alisteta istumaan jos ei hän itse halua.
kysyitkö sä mieheltäs alussa kuinka hän pissaa? Oisitko pakottanu seisomaan jos olis ollu istuvaa sorttia? :D
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ukkeli:
Musta oli hyvä opettaa poitsulle, että kotona on hyvä pissiä istualtaan, ettei äidin tai iskän tarvitse siivota aina. Luonnossa ja kourulla pissitään seisaalta ja KÄDET PESTÄÄN. Istualtaan pissimisessä ei ole mitään hävettävää tai outoa. Tää taitaa olla taas niiden äitien juttuja, jotka ovat menneet näihin pippelijuttuihin ymmärtämättömyyttään. eivätkä edes kehtaa kysyä. Toki jotkut miehet selittävät tämän naama virneessä, että tytöt eivät pissi seisaaltaan ja pojat ei istualtaan. Tytöthän ei juo myöskään viinaa, eikä väännä ruuvia.
Mä opetan ainakin poikani pissimään seisten, kyllä miehen pitää niin tehdä. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa joka pissii istuellaan, ajatuksena vastenmielinen. Miehellä kuitenkin on se penis jolla voi seisten pissata kun osaa sihdata, naisilla ei. Naisen pissiessä seisoellaan pitäisi seistä hajareisin pöntön päällä, mikä on varsin epämukavaa ja pissit valuu kinttuja pitkin silti. Miehellä niin ei käy, mies on luotu pissimään seisten. Se on niin, että meillä pojat pissii seisoeltaan, tulkoon sitä harjoitellessa vaikka kuinka paljon sotkua mutta meillä ei pientä mistä alisteta istumaan jos ei hän itse halua.
kysyitkö sä mieheltäs alussa kuinka hän pissaa? Oisitko pakottanu seisomaan jos olis ollu istuvaa sorttia? :D
No en kysynyt mutta siinävaiheessa tulisi vastenmielinen olo kun tällainen asia selviää. En voi mitään. Yhtä paljon inhottaisi kuulla vaikka, että mies pukeutuu salaa mekkoon ym.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Hyviä vauvoja teidän miehet jotka pissaa istueltaan. Kai ne paskoo sitten seisaaltaan B)
Vaikka sitten vauva. Et säkään pystys sanomaan kuka istuu ja kuka ei ellet mee vessaan kattomaan. Ihme asenteita...
No ei montaa asiaa varmaan voikkaan sanoa, mutta ällöttää silti. Jos mies niin tekisi niin en haluaisi tietää. Sama kun käyttäisi naistenvaatteita salaa, sekin kuvottaa.
 
Miia
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Hyviä vauvoja teidän miehet jotka pissaa istueltaan. Kai ne paskoo sitten seisaaltaan B)
Vaikka sitten vauva. Et säkään pystys sanomaan kuka istuu ja kuka ei ellet mee vessaan kattomaan. Ihme asenteita...
Kehtaat vielä mainostaa, mahdat olla ylpeä miehestäsi. Varmaan moni mies naurais sun miehelle jos kuulisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Hyviä vauvoja teidän miehet jotka pissaa istueltaan. Kai ne paskoo sitten seisaaltaan B)
Vaikka sitten vauva. Et säkään pystys sanomaan kuka istuu ja kuka ei ellet mee vessaan kattomaan. Ihme asenteita...
Kehtaat vielä mainostaa, mahdat olla ylpeä miehestäsi. Varmaan moni mies naurais sun miehelle jos kuulisi.
Jaa miks naurais?

Mun käsittääkseni kyllä miehet hyvin usein pissaa istualtaankin. Mistäs tiedätte ettei teidänkin ukkonne tee niin joskus?
 

Yhteistyössä