Isäntä kävi vessassa....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi miesten pitää pissata seisoen, miksi istuen olisi jotenkin häpeällistä? Mun mies istuu kyllä kaikki sessiot ja se opetetaan lapsellekin. Eipähän ole mitään sotkuongelmia...
Aikuinen mies pissaa istuen? Päivän naurut.
ööö...mitä sitten?
Ainakaan ei tartte roiskeita siivota. Meillä poika aina pissii istualleen ja niin saa luvan jatkaa, mä en ainaka kestä kokoajan siivota niitä roiskeita! Ja mikä haju, jos menee vähänki ohi, yök!!!
 
SeitsemänVuodenSelibaatti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Miksi miesten pitää pissata seisoen, miksi istuen olisi jotenkin häpeällistä? Mun mies istuu kyllä kaikki sessiot ja se opetetaan lapsellekin. Eipähän ole mitään sotkuongelmia...
Aikuinen mies pissaa istuen? Päivän naurut.
ööö...mitä sitten?
Ainakaan ei tartte roiskeita siivota. Meillä poika aina pissii istualleen ja niin saa luvan jatkaa, mä en ainaka kestä kokoajan siivota niitä roiskeita! Ja mikä haju, jos menee vähänki ohi, yök!!!
Joillakuilla vessan siivoaminen kuuluu työnjaossa miesten töihin... Että omat jäljet siinä sitten tulee siivottua...
 
vierailija
No meillä mies virtsaa istualtaan ja sehän mulle sopii, mielestäni siistimpää..ja tosiaan tämän paheen hän oli jo oppinut ennen minua..ja hyvinpä tuo on selvinnyt armeijasta, ollut siellä töissäkin..mutta hänpä on niin taitava, että esim. metsässä kykenee virtsaamaan seisaaltaan..eli sekin taito säilynyt..ja kuivaa vielä pippelin päänkin paperilla virtsaamisen jälkeen.. :O
 
Mmies
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei meillä ainakaan pöntön ohi oo kustu, teillä on varmaan niin hönöjä miehiä jotka vetää yli laidan ja neidit pissa istualtaan.
Peesi... Kyllä nyt perkele niin isoon "reikään" kun vessanpönttöön normaalikalulla varustetun miehen pitää osua. Neidit on asia erikseen...
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja Nuottatukka:
Niin, isäntä kävi pojan kanssa eilen vessassa. Hoiti itse siinä seisten asiansa ja selosti;
"Näin sitä me miehet pissataan, tälleen seisten. Pitää sitten muistaa, että osuu tonne alas, ettei heiluttele ja sotke miten sattuu. Nonnih, nyt laitetaan sitten kansi kiinni. Ja muista, nää pitää molemmat osat laskea alas. Jos ei niitä laske niin naiset kyllä suuttuu tosi kovin. Ja sitähän me ei haluta." :LOL:
 

Yhteistyössä