Isänmaa on pulassa ja pääministeri Sanna Marin se vain jaksaa juhlia Kallion yömaailmassa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Marin tartttee mainosfyrkkaa lähipiiristä maksaakseen aamupalalaskut, jotka vnk pistiperintään kun olivat laittomia etuuksia.
Luuletko, että Sanna pahoittaa mielensä irvailustasi?
Jokaisen kannattaa pitää huoli vain omasta rahankäytöstä.
Minua ei saisi juhlimaan Kallioon julkkisten kanssa.
Biletin paljon nuorena Helsingissä ja sitten kyllästyin.
Hämeentie on uudistunut ja näyttää viihtyisältä, totesin viime viikolla bussimatkalla kauneushoidosta kotiini.
Tämä palsta on surkeuden huippu.
 
vierailija
Luuletko, että Sanna pahoittaa mielensä irvailustasi?
Jokaisen kannattaa pitää huoli vain omasta rahankäytöstä.
Minua ei saisi juhlimaan Kallioon julkkisten kanssa.
Biletin paljon nuorena Helsingissä ja sitten kyllästyin.
Hämeentie on uudistunut ja näyttää viihtyisältä, totesin viime viikolla bussimatkalla kauneushoidosta kotiini.
Tämä palsta on surkeuden huippu.
Meinaatko Sannan fillaroineen bileillan jälkeen kotiinsa, vai odottiko ministeriauto kuljettajineen koko illan Sannaa baarin edessä valmiina kuskaamaan Sannaa ja Sannan bilekavereita?
 
vierailija
Meinaatko Sannan fillaroineen bileillan jälkeen kotiinsa, vai odottiko ministeriauto kuljettajineen koko illan Sannaa baarin edessä valmiina kuskaamaan Sannaa ja Sannan bilekavereita?
Siellä lienee kivasti kaupunkifillareita ja sähköpotkulautoja mutta itse arvaan että Sanna pääsi kotiin ihan kävellen. Sen pitäisi onnistua tunnissa ja samalla saa raitista ilmaa ja luonto ja veronmaksajat kiittää.
 

Yhteistyössä