vieras
Etkä sä ymmärtänyt siis lainkaan mitä mä sanoinAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:mutta mä en puhunu nyt siitä että ne on kännissä töissä!! vaan siitä että jos ne on edellisenä iltana juonu!!! ei välttämättä näy päällepäin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:mut oikeesti mistä sä tiedät onko joku hoitsu päiväkodissa edellisenä iltana ollu viihteellä vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ettei ikinä anna lapsia kenellekään..??? Just joo siitäkinhän tässä oli kyse =) Oikeesti, mee tekeen jotain rakentavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Onko sinulla nenässäsi absoluuttinen alkometri?Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:En myöskään olis antanut lasta mukaan. Kun ei pysty varmasti sanomaan että onko veressä promilleja vaiko ei. Ihmetyttää että ihmiset on niin edesvastuuttomia. Enkä tosiaan ole mielestäni mikään nipo. Meillä ei ainakaan hoideta lapsia krapulassa. Itselläni alkoholiin menevä isä ja olen sitä mieltä ettei kukaan lapsi sellasita kohtaloa ansaitsisi.
Alkoholia voi olla veressä vaikka henki ei haisisikaan. Joten parasta ettei ikinä anna lapsia kenellekään, voivat olla kännissä.
Jos ap kerran epäili että mies oli vielä kännissä, hänellä olisi velvollisuus soittaa poliisit moisen rattijuopon perään.
Siihen pitää voida luottaa. Kuten siihenkin, että isä on kykenevä hoitaan lastaan täydellä panoksella, ei krapuloissaan. Aika harva siellä päiväkodissakaan yksin on lapsista vastuussa ja normi työntekijältä löytyy sen verran moraalia että ollaan töissä selvin päin, muiltakin kuin päiväkodin työntekijöiltä toki Työpaikalla myös muut työntekijät pitää yllä kaikkien työmoraalia ja valvoo. Ei näitäkään oikeesti voi verrata, ymmärrät varmaan =)