Isä puristaa niskasta

  • Viestiketjun aloittaja Raivona
  • Ensimmäinen viesti
Aloittaja
[QUOTE="cyycärmes";22097907]Harvemmin mikään tällä palstalla saa mut itkemään. Useimmiten käy päinvastoin. Voimia sulle ja sun perheelles ap! :hug:[/QUOTE]

Kiitos voimista! Minua mietityttää ja osittain pelottaakin mihin tällainen voi johtaa, kun lapsi on tarvinnut aiemmin tukea muissa asioissa ja näistä löytyy tottakai tieto heille. Tuli jotenkin omituinen olo, aivan kuin minäkin olisin ollutkin jotenkin heidän silmissä "huono".
 
"cyycärmes"
Älä syyllistä itseäsi liikaa. Pääasia on, että lapsi saa nyt apua. Jälkensä se lapseen jättää, kun isä johon lapsi kuitenkin haluaa luottaa ja jota lapsi rakastaa, tekee tuollaista. Itse alkoholistin lapsena tiedän miten sitä jo hyvin pienenä oppii vanhempiaan suojelemaan. Totuudelta, toisiltaan, naapureilta ja vielä itseltäänkin...
 
Aloittaja
[QUOTE="cyycärmes";22097975]Älä syyllistä itseäsi liikaa. Pääasia on, että lapsi saa nyt apua. Jälkensä se lapseen jättää, kun isä johon lapsi kuitenkin haluaa luottaa ja jota lapsi rakastaa, tekee tuollaista. Itse alkoholistin lapsena tiedän miten sitä jo hyvin pienenä oppii vanhempiaan suojelemaan. Totuudelta, toisiltaan, naapureilta ja vielä itseltäänkin...[/QUOTE]

Voi, olen tosi pahoillani puolestasi, mitä olet joutunut kokemaan :(

Ja tietysti tahdon, että lapseni saa apua.
 
"Aloittaja"
Vanha asia nousi mieleen. Kerron, että asia jäi tavallaan kesken. Kävimme tapaamisissa ja lopulta se johti siihen, että meidän piti mennä lastenvalvojalle tekemään tapaamissopimus. Sellainen tehtiin. Joka toinen viikonloppu. Lastensuojelu kertoi, että valitettavasti heidän on tehtävä asiasta rikosilmoitus. Minulle sanottiin, että lapsen on sitten ikävä kyllä mentävä kuulusteluun. Sanoin, että ei onnistu, lasta ei enää tällä kiusata. Että tulen tarvittaessa itse. Mitään ei koskaan kuulunut enää mistään suunnalta, ei lastensuojelusta eikä muualta. Pahoinpitelyt loppui siihen ja lapsella on kaikki hyvin.
 
mä luulen
Tilanne on kesken. Kävivät kotonamme. Seuraavaksi juttusille menee isä, sitten minä ja viimeiseksi lapsi. Mitä sen jälkeen? En tiedä.

Eli eipä oikein päivitettävää. Kotona kaikki hyvin, lapsi iloinen ja voi hyvin.
et täs käy niin et muksut lähtee huostaan!
Sinä olet yhtä syyllinen pahoinpitelyihin koska olet ne sallinut ja läpi sormiesi katsonut!! Olisit tehnyt silloin jotain kun olit vielä miehesi kanssa?!
Siksi sinuakin syynätään nyt sossun toimesta!
 
Yksinhuoltajaäiti
Alkuperäinen kirjoittaja mä luulen;28759330:
et täs käy niin et muksut lähtee huostaan!
Sinä olet yhtä syyllinen pahoinpitelyihin koska olet ne sallinut ja läpi sormiesi katsonut!! Olisit tehnyt silloin jotain kun olit vielä miehesi kanssa?!
Siksi sinuakin syynätään nyt sossun toimesta!
Sinä olet IDIOOTTI, PAINU MUUALLE
 

Yhteistyössä