Isä tuli hakemaan lapsen vanhalle viinalle haisevana :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suututtaa on liian vähän tähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä niin...

Joo mutta me ei juoda juuri koskaan niin meillä ei ole sellaista ongelmaa. Olen naimisissa lasteni isän kanssa. En sentään absolutisti ole mutta ne harvat kerrat kun olen pari lasia viiniä nauttinut viikonloppulomalla, lapsi on ollut mummolla hoidossa joka on lähes absolutisti. Eikä ikinä ottaisi lapsen ollessa siellä hoidossa yhtään mitää. Tämä on vain meidän perheen periaate. Meillä on muutenkin todella terveet elintavat.
Lapseni ei ole päivähoidossa eikä menekkään pitkiin aikoihin, koska haluan olla hänen kanssa kotona kun on vielä taaperoiässä.
Mun mielestä vanhempien pitäisi ottaa vastuu lapsista täysillä kun ovat heitä tähän mailmaan hommanneet. Ja siihen ei kyllä kuulu alkoholi. Muitakin rentoutumis tapoja kyllä löytyy.

Jos lapsi enee isälleen hoitoon, on isän tehtävä olla tuki ja turva lapselle ja vanhan viinan haju ei siihen tasan kuulu.

Mun mielestä joidenkin vanhempien pitäisi oikeasti herätä tähän päivään.

edelleenkin ottakaa jo huomioon vaikka ihminen haisis vanhalle viinalle se ei tarkota että on promilleja veressä. muistakaa tästälähtien kysyä samalla exiltänne että etteivät vaan ole valvonu liikaa ettei lapset ole vaarassa. jos isä on mielestään kykenevä hoitamaan lapsia on se isän asia. eiköhän hän tiedä oman olonsa kaikkein parhaiten. ja varmasti tietää myös että vastuu lapsista on silloin hänellä. on täysin eri asia jos ihminen on humalassa tullessaan lapsia hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Siis jos ei kännissä ole. Ei kait sen nyt tartte kotona istua odottamassa koko ajan?

samaa mieltä, ja ihan sama jos haisee hieman vanhalle viinalle. SE EI TARKOTA AINA ET ON KÄNNISSÄ PARHAILLAAN,JOKA ON SITTE ISOMPI JUTTU

Mun mielestä tuolla tuli jo hyvä ehdotus että promillemittarin voisi ostaa ja sillä puhalluttaa jos vanhalle viinalle löyhkää.
Mua jotenkin kuvottaa ajatus että lapsi joutuu haisevan krapulaisen kanssa olemaan päivän, tuskin siinä iskä/äiskä niin kauheesti jaksaa sen lapsen kanssa olla.

Mun mielestä ylireagointia selvästi....sori vaan. Promillemittari...huhhuijaa....ei ole ihme että iskät ei opi lapsia hoitamaan.Antakaa nyt hyvät mammat ihmisten elää ja eläkää itsekin.Mitä oisit sanonut lapsille, jos isä ois soittanut ja sanonut, että jää viihteelle, eikä ota lapsia?
Mä en ymmärrä alkunkaan noin kovaa kontrollointia, jos kuitenkin hyvä isä ja lapset nauttii hänen kanssaan olosta.

Alkuperäinen kirjoittaja suututtaa on liian vähän tähän:
En antanut matkaan, lähti ovet paukkuen ja renkaatkin varmaan olisivat vinkuneet jos ei olisi lunta. Muutama mielipide ehdittiin heittää - negatiivinen sellainen toisista ennen lähtöä. Ei sanonut lapselle edes heippaa kun paineli vain menemään. Mitä mieltä tällaisesta toiminnasta - voiko noin tehdä lapselle jos hän ei ole edes syyllinen tapahtumaan. Niin ja isä olisi voinut ottaa viinaksia perjantainakin mutta kun ei kuulemma ruukaa yksin ryyppäillä. Sitten vielä sanoi, ettei veressä enää ole alkoholia. Mutta miksi juoda kun pitää hakea lapsi seuraavana päivänä ja vielä autolla, en ymmärrä. Sitten kun on olevinaan niin vastuullinen ihminen. Minusta tällainen on kaukana siitä. Suututtaa ja itkettää lapsenkin puolesta. Ottaa päähän kun pitää lapsi tuollaiselle idioottiapinalle antaa ehkä jos vielä tulee hakemaan joskus. Ei tietenkään vastannut puhelimeen, eikä ole hänen tapanaan selvitellä asioita kun hän on olevinaan aina oikeassa ...ikävä ikävä ikävä ihminen. Kiitos kun sain sanoa kaiken tämän!

Eli hais vanhalle viinalle?? En ymmärrä,no ei ollu kuitenkaan kännissä ja parempi ettei haissu sille et vasta ois juonu!!!!

Sitähän kaikki perheet tekeeVai väitätkö että valtaosa perheellisistä jotka ovat PE olleet baarissa juhlimassa eivät ole rapulapäiväänsä LA lastensa kanssa kotona, meinaatko että lapset on kotona sit vasta SU.
Hei haloo...
Isä itse sanoi ettei veressä alkoholia yhtään,mietitkö jos puhuikin totta???

Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Niinpä niin...

Joo mutta me ei juoda juuri koskaan niin meillä ei ole sellaista ongelmaa. Olen naimisissa lasteni isän kanssa. En sentään absolutisti ole mutta ne harvat kerrat kun olen pari lasia viiniä nauttinut viikonloppulomalla, lapsi on ollut mummolla hoidossa joka on lähes absolutisti. Eikä ikinä ottaisi lapsen ollessa siellä hoidossa yhtään mitää. Tämä on vain meidän perheen periaate. Meillä on muutenkin todella terveet elintavat.
Lapseni ei ole päivähoidossa eikä menekkään pitkiin aikoihin, koska haluan olla hänen kanssa kotona kun on vielä taaperoiässä.
Mun mielestä vanhempien pitäisi ottaa vastuu lapsista täysillä kun ovat heitä tähän mailmaan hommanneet. Ja siihen ei kyllä kuulu alkoholi. Muitakin rentoutumis tapoja kyllä löytyy.

Jos lapsi enee isälleen hoitoon, on isän tehtävä olla tuki ja turva lapselle ja vanhan viinan haju ei siihen tasan kuulu.

HUOM! Kuka puhu että tämä isäkään on nyt juonu alkoholia tai on edes kännissä? Sattui vaan haisemaan vanhalle viinalle eilisestä.
Ei isäkään ole lasten ollessa eilen juonut,vaan ne ovat olleet hoidossa joita nyt meni hakemaan

no en minäkään ihan hevillä olis antanut jos yhtään vaikuttais siltä ettei olis kykenevä huolehtimaan. kyllä minusta etävanhemman (varsinkin ne jotka silloin tällöin tapaa lapsiaan) pitää järkätä menonsa niin että jaksaa touhuta sitten tapaamisen aikana lasten kanssa. minä ainakin otan niin (kun lapset ovat hoidossa) ettei ole krapulaa kun lapset tulee kotiin. jos sinusta tuntui siis siltä ettei isä ollut kykenevä lapsesta huolehtimaan niin oikein teit.

Alkuperäinen kirjoittaja Neityli:
Alkuperäinen kirjoittaja Leinikki:
Niinpä niin...

HUOM! Kuka puhu että tämä isäkään on nyt juonu alkoholia tai on edes kännissä? Sattui vaan haisemaan vanhalle viinalle eilisestä.
Ei isäkään ole lasten ollessa eilen juonut,vaan ne ovat olleet hoidossa joita nyt meni hakemaan

Krapuloissaanhan sitä todella hyvää seuraa lapsilleen onkin ;)

Se on kyllä puppua, että yhdestä kaljasta kukaan HAISIS seuraavana päivänä vanhalle viinalle hehheh =) Kyllä siihen hajuun tarvii jo enempi ottaa. Ja miksi pitää ottaa just sillon, kun etävanhempi tietää, että lapset on seuraavana päivänä haettava kotiin ?? En ymmärrä. Eikö ole muita päiviä millon juoda, jos nyt vaikka OLETETAAN, että joka toinen vkloppu on lapset hoidossa (tää lienee se yleisin tapa ja juu, tiedän, että muitakin tapoja on ;) ) . Minusta se osoittaa huonoa tilannetajua ja jopa tietynlaista välinpitämättömyyttä niitä lapsia kohtaa, jos pitää olla krapulassa just sillon, ku on se oma vuoro olla läsnäolevana vanhempana.

Alkuperäinen kirjoittaja Entäs:
Entäs jos yhdessä asuvan perheen isä herää perheen kodissa pikkujoulujen jälkeen vanhalta viinalta tuoksahtavana, heitetäänkö hänet ulos siihen asti että osaa taas olla tuoksumatta?

yhessä asuvan isän ei kai tarvii autolla lapsia ajeluttaa jos yhtään on pelkoa että promilleita veressä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ai kamala, kun isäni antoi likan mulle äsken vaikka olen eilen ollut viihteellä ja join kyllä enemmän kuin sen yhden. :whistle: :xmas:

Mut onko lapset sulla vaan sillon tällön ?
Ja mites helvetissä se tähän liittyy? Jos on ok lähivanhemmalle, miks se ois jotenkin paheksuttavampaa etälle? Onko lapsi jotenkin suuremmassa vaarassa etävanhemman luona?

Ai kamala, kun isäni antoi likan mulle äsken vaikka olen eilen ollut viihteellä ja join kyllä enemmän kuin sen yhden. :whistle: :xmas:

Mitkä lapset? Mulla on yksi lapsi joka asuu luonani, isäni kävi hänet hakemassa äitini luota ja toi kotiin. Ja kyllä likan isä voi likan hakea vaikka olisi edellisenä iltana ollut baarissa, on kuitenkin kykenevä hoitamaan likan (en ole kyllä ikinä haistanut, että haisisi vanhalta viinalta ).

Alkuperäinen kirjoittaja Miten:

Ja mites helvetissä se tähän liittyy? Jos on ok lähivanhemmalle, miks se ois jotenkin paheksuttavampaa etälle? Onko lapsi jotenkin suuremmassa vaarassa etävanhemman luona?

Tässä sulle vastaus. Kerro MIKSI etävanhemman on juotava just sillon, ku lapset tulossa ??

Krapuloissaanhan sitä todella hyvää seuraa lapsilleen onkin

Se on kyllä puppua, että yhdestä kaljasta kukaan HAISIS seuraavana päivänä vanhalle viinalle hehheh Kyllä siihen hajuun tarvii jo enempi ottaa. Ja miksi pitää ottaa just sillon, kun etävanhempi tietää, että lapset on seuraavana päivänä haettava kotiin ?? En ymmärrä. Eikö ole muita päiviä millon juoda, jos nyt vaikka OLETETAAN, että joka toinen vkloppu on lapset hoidossa (tää lienee se yleisin tapa ja juu, tiedän, että muitakin tapoja on ) . Minusta se osoittaa huonoa tilannetajua ja jopa tietynlaista välinpitämättömyyttä niitä lapsia kohtaa, jos pitää olla krapulassa just sillon, ku on se oma vuoro olla läsnäolevana vanhempana.

Lainaa

Tässä sulle vastaus. Kerro MIKSI etävanhemman on juotava just sillon, ku lapset tulossa ??

Se on kyllä puppua, että yhdestä kaljasta kukaan HAISIS seuraavana päivänä vanhalle viinalle hehheh Kyllä siihen hajuun tarvii jo enempi ottaa. Ja miksi pitää ottaa just sillon, kun etävanhempi tietää, että lapset on seuraavana päivänä haettava kotiin ?? En ymmärrä. Eikö ole muita päiviä millon juoda, jos nyt vaikka OLETETAAN, että joka toinen vkloppu on lapset hoidossa (tää lienee se yleisin tapa ja juu, tiedän, että muitakin tapoja on ) . Minusta se osoittaa huonoa tilannetajua ja jopa tietynlaista välinpitämättömyyttä niitä lapsia kohtaa, jos pitää olla krapulassa just sillon, ku on se oma vuoro olla läsnäolevana vanhempana.

Lainaa

Pitääkö etävanhemman kieltäytyä esim. kaveripiirin varpajaisista, työpaikan pikkujouluista, vanhempien synttäreistä ym. vain siksi, että seuraavana päivänä lapset ovat tulossa?

Ei yhdestä kaljasta ehkä haise viinalle seuraavana päivänä, muutamasta jo haisee mutta SILTI se ei ole este autoilulle tai lastenvahdinnalle.

Jos ap oikeasti olisi ollut sitä mieltä että mies on kännissä niin olisi soittanu poliisit.

Vastuuttomat äidit tekee lapsia juoppojen kanssa.

Ai että on juoppo jos joskus käy viihteellä ja sen takia sitten seuraavana päivänä haisee vanhalta viinalta? :whistle: :laugh: :laugh:

No tuo kommentti oli täysin ap:lle: mitäs teki mokoman kännääjän kanssa muksuja! Olisi ajatellut sitä lasten parasta jo silloin, eikä vasta nyt kun on katkera ex-akka.

Lainaa

52 viikkoa vuodessa, lapset luona 26 viikonloppuna, jos yhtenä edeltävän perjantaina käyt kaljoilla niin voi kauhia. "Just silloin".

No jos oli suunniteltu ilta kaverien kanssa? Kyllä mäkin olin eilen kaverien pippaloissa, ei olisi ollut mitään järkeä juoda yksin perjantaina kun pippalot lauantaina. Ja tämä siis sen takia ettei ole juonut mitään edellisenä iltana, kun seuraavana päivänä pitää olla lapsen kanssa.

Eikä muuten kaikilla ole sellaista krapulaa, että ei pystyisi olemaan lapsen kanssa. Eikä se vanhalta viinalta haiseminen tarkoita sitä, että on vetänyt totaaliset perseet.

Vastuuttomat äidit tekee lapsia juoppojen kanssa.

Ai että on juoppo jos joskus käy viihteellä ja sen takia sitten seuraavana päivänä haisee vanhalta viinalta? :whistle: :laugh: :laugh:

No tuo kommentti oli täysin ap:lle: mitäs teki mokoman kännääjän kanssa muksuja! Olisi ajatellut sitä lasten parasta jo silloin, eikä vasta nyt kun on katkera ex-akka.

Onko ap sitten kirjoittanut, että exänsä on juoppo. Kyllä munkin exä ottaa alkoholia joskus ja käy baareissa, mutta ei hän mikään juoppo silti ole.

Mitkä lapset? Mulla on yksi lapsi joka asuu luonani, isäni kävi hänet hakemassa äitini luota ja toi kotiin. Ja kyllä likan isä voi likan hakea vaikka olisi edellisenä iltana ollut baarissa, on kuitenkin kykenevä hoitamaan likan (en ole kyllä ikinä haistanut, että haisisi vanhalta viinalta ).

Otit himpun liian henkkoht, vaikka sua lainasinkin myönnetään. Mutta jos se lapsi ois tulossa sulle vaan joka toinen vkoloppu esim. ,kynnys vois nousta, joisko edell. iltana. Vai oisko susta sit sama maate sekin hetki krapulassa, ku saa lapsen luokseen pitkän tauon jälkeen. Ettekö te kukaan tajua, mitä mä ajan takaa ? Vai onko nykyään niin tavallista ottaa joka viikonloppu alkoholia??

Alkuperäinen kirjoittaja Jo:

Lainaa

Pitääkö etävanhemman kieltäytyä esim. kaveripiirin varpajaisista, työpaikan pikkujouluista, vanhempien synttäreistä ym. vain siksi, että seuraavana päivänä lapset ovat tulossa?

Ei yhdestä kaljasta ehkä haise viinalle seuraavana päivänä, muutamasta jo haisee mutta SILTI se ei ole este autoilulle tai lastenvahdinnalle.

Jos ap oikeasti olisi ollut sitä mieltä että mies on kännissä niin olisi soittanu poliisit.

Ei tietenkään, mutta kuka pakottaa siellä juomaan, jos tietää, että lapsettulossa ;) ???

Alkuperäinen kirjoittaja Voi:

Lainaa

52 viikkoa vuodessa, lapset luona 26 viikonloppuna, jos yhtenä edeltävän perjantaina käyt kaljoilla niin voi kauhia. "Just silloin".

Onhan siinä 26 muuta vkoloppua aikaa ryypätä =)

Yhteistyössä