Isä paikalla hetken ja vastailee kysymyksiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksi lapsi rakas isä ei ole nyt lastensa kanssa tai ihanaisen vaimonsa seurassa tai jos perhe muualla ole laittamassa ihania yllätyksiä rakkalle perheelle?vaan notkuu täällä.Outo olet.

Ei minun tarvitse laittaa ihania yllätyksiä, kun olen itse ihana :)

Ikävä sanoa;mutta minulle te ole antanut itsestäsi kuvaa ihana.Pikemminkin ällöttävä feminisminen homo-mies.

Taas ämmät kuorossa kiljuu, ettei voi olla "oikee" mies, jos on täällä :o
Onhan täällä naisetkin, jotkut jopa tunteja päivittäin. Sekö on muka ok? Vai kertoisko se naisesta jotain?

Mun mies ei näitä sivuja kuormita, enkä nykyään enää juuri itsekään, mutta tekeekö se meistä parempia ihmisiä? Musta fiksumman ja hänestä miehekkäämmän? Tuskin.

Miksi lapsi rakas isä ei ole nyt lastensa kanssa tai ihanaisen vaimonsa seurassa tai jos perhe muualla ole laittamassa ihania yllätyksiä rakkalle perheelle?vaan notkuu täällä.Outo olet.
[/quote]

Niimpä, mitäs helvettiä sä täällä palstalla sitten teet + muut arvostelija palstamamat?

oot ihana iskä, kivaa että tulit vastailemaan meille äideille vaikka osa heittäytyy taas ja aina ilkeäksi kun voi ilman rekisteröintejä tänne kirjoittaa mitä huvittaa.

Muistatko ensimmäisen lapsesi syntymän? Onko se miehelle yhtä iso asia kuin naiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Taloudellinen tilanne on hyvä silloin kun odotukset täyttyvät. Tähän päästään joko nostamalla tuloja tai laskemalla odotuksia.
Ja vain huonosti koulutettu nainen tyytyisi tähän vastaukseesi.

Voit tarkistaa asian lukemalla kauppatieteitä tai psykologiaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja rebecca:
oot ihana iskä, kivaa että tulit vastailemaan meille äideille vaikka osa heittäytyy taas ja aina ilkeäksi kun voi ilman rekisteröintejä tänne kirjoittaa mitä huvittaa.

Muistatko ensimmäisen lapsesi syntymän? Onko se miehelle yhtä iso asia kuin naiselle?

En erityisen hyvin. En aina muista mitä tapahtui kenenkin lapsen syntyessä, mutta en muista tarkkaan muitakaan menneisyyteni tapahtumia. Uskoakseni synnytys on naiselle tärkeämpi jo ihan fyysisistä syistä. Lapsi itsessään on taas ihan yhtä tärkeä.

Tsori, kun ohi aiheen tuun häsläämään sun ketjuun, mutta rupesin miettimään, että onko nämä homoksi sinua tituleeraavat naiset samoja, jotka aina itkevät kun mies ei puhu, ei tee kotitöitä, juo vaan kaljaa ja pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja rebecca:
kauanko noista synnytyksistä on aikaa? Olitko siis mukana salissa?
Se vain kun meille on tulossa kesävauva ja mitähän se meidän isi tuumaa jos saliin tulee ;)

Viimeisimmästä yli viisi vuotta, olin kaikissa mukana salissa. Eipä siellä mitään pelättävää ole, odotus voi tosin käydä tylsäksi. Mutta silti suosittelen mukaan lähtöä, pääsee jopa leikkaamaan napanuoran.

Alkuperäinen kirjoittaja yök:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ei minun tarvitse laittaa ihania yllätyksiä, kun olen itse ihana :)

Ikävä sanoa;mutta minulle te ole antanut itsestäsi kuvaa ihana.Pikemminkin ällöttävä feminisminen homo-mies.

Kyse on vain ennakkoasenteesta.

Yhteistyössä