I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei johtunut muistamisesta vaan tiedon puutteestaAlkuperäinen kirjoittaja no???:miksi et muistanu mun 30v synttäreitä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei johtunut muistamisesta vaan tiedon puutteestaAlkuperäinen kirjoittaja no???:miksi et muistanu mun 30v synttäreitä?
Alkuperäinen kirjoittaja f:kaipaatko aikaa ennen lapsia? käytkö paljon rilluttelemassa tms
Alkuperäinen kirjoittaja no???:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei johtunut muistamisesta vaan tiedon puutteestaAlkuperäinen kirjoittaja no???:miksi et muistanu mun 30v synttäreitä?
siis kun kutsuin sut kahville, ja oli herkkua pöytä täynnä, et tajunnu et hei, tänään 30v sitten sinä lapseni synnyit? juu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko onnellinen? Tunnetko olevasi läsnä perheessäsi ja nautitko olla lastesi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Oletko koskaan pettänyt tai harkinnut pettäväsi vaimoasi?
Alkuperäinen kirjoittaja zxz:miksi jatit meidat kun olin viela 4v vanha
Alkuperäinen kirjoittaja f:mitä teet lasten kanssa
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:Jos sinun pitäisi/ saisit muuttaa yhden asian elämässäsi, niin mikä se olisi?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:onko vaimosi viehättävä, rehellisesti?