Isä paikalla hetken ja vastailee kysymyksiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kootusti. Olen tällä hetkellä yhden lapseni kanssa, muut ovat vaimoni kanssa reissussa. Lapsia minulla on kaksi vähän alle kouluikäistä ja yksi kolmasluokkalainen. Olen naimisissa, ollut jo yli kymmenen vuotta. Kortsuasiaan en muista vastausta, mutta eiköhän ne kaikki käytetty. Aloitettiin heti kun vaimoni oli halukas/kykeneväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko onnellinen? Tunnetko olevasi läsnä perheessäsi ja nautitko olla lastesi kanssa?

Kaikkiin myöntävä vastaus. Opiskeluaikana oli enemmän aikaa lapsille ja kotihoidontukiaika oli parhaimpia aikoja elämässäni. Pidin siis opiskeluista välivuoden kun nuorimmainen oli vuoden ikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:
Oletko koskaan pettänyt tai harkinnut pettäväsi vaimoasi?

Suudellut olen kerran ja silloin harkitsin myös pettämistä. Onneksi en kuitenkaan tehnyt. Tuo oli kostoa kun vaimoni oli tehnyt saman. Olen kuitenkin tyytyväinen tuohon suudelmaan, koska sen avulla pääsin asian yli. En kertonut suudelmasta vaimolleni, koska hän oli aiemmin sanonut että ei halua tietää. Tarkoitus oli kyllä kertoa, mutta olisin silloin kertonut koston vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Jos sinun pitäisi/ saisit muuttaa yhden asian elämässäsi, niin mikä se olisi?

Vaikea sanoa. Töitä tekisin mielelläni vähemmän, jotta jäisi enemmän aikaa perheelleni ja omille harrastuksilleni. Mutta en nytkään tee kuin 40 tuntia viikkoon. Toisena asiana muuttaisin mielelläni kaupungin ulkopuolelle omakotitaloon, mutta työtilanne ei salli tällä hetkellä asuntolainan ottoa.

Yhteistyössä