Jos isä osallistuu lasten hoitoon esim. syöttämällä niin onko lapsilla kaksi äitiä eikä isää ollenkaan? Mitää helvettiä täällä oikein jauhetaan? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tästähän tulee tulee hyviä juttuja muutenkin kotielämään! Koska äiti (siis tässä tapauksessa se naispuolinen) on kotona valmiiksi niin nänelle kuuluu kaikki kotihommat. Ihan samalla logiikalla kuin imetys -> valmiiksi paikalla = kaikki lapsenhoito. Tämä on loistouutinen kaikille isille (tässä tapauksessa miespuolisille) joiden niskaan kotiäidit sälyttävät osan kotihommista.![]()
Tästähän tulee tulee hyviä juttuja muutenkin kotielämään! Koska äiti (siis tässä tapauksessa se naispuolinen) on kotona valmiiksi niin nänelle kuuluu kaikki kotihommat. Ihan samalla logiikalla kuin imetys -> valmiiksi paikalla = kaikki lapsenhoito. Tämä on loistouutinen kaikille isille (tässä tapauksessa miespuolisille) joiden niskaan kotiäidit sälyttävät osan kotihommista.![]()
Olen antanut itselleni kertoa että alasti kantoliinassa (en tiedä kumman pitää olla alasti vai kenties molempien) kotihommat sujuu leikiten.
Jos isä osallistuu lasten hoitoon esim. syöttämällä niin onko lapsilla kaksi äitiä eikä isää ollenkaan? Mitää helvettiä täällä oikein jauhetaan? :O
Kaverin perheessä oli tilanne jolloin vauvan ensimmäiset 8kk molemmat vanhemmat olivat kotona. Äiti ei imettänyt ja molemmat vanhemmat osallistuivat vauvanhoitoon ja ruokintaan yhtälailla, samoin ottivat sitä omaa aikaa tahoillaan niin että parin viikon iästä asti vauva saattoi olla sen 6-8 h kaksin isänsä kanssa kun äidillä oli omia menoja. Äidin mukaan vauva koki molemmat vanhemmat yhtä läheisiksi jo alusta asti, mikä tuossa tuntuukin ihan järkeenkäyvältä.
Vauva ei erota itseään äidistään alle puolivuotiaana. Vauva ei tiedä, että on olemassa minä ja hän. Oli se äiti tai isä ihan mitä mieltä tahansa...
En usko, kyllä äiti on vauvalle ykkönen.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;25848972:Uskon. Vain imetys on se juttu joka erottaa äidin ja isän lapsen hoitajana.
Äidin ja lapsen välinen symbioosi on ainoastaan höyrähtäneiden äitien keksintöä, jotka eivät luota että mies osaisi hoivata pienokaista yhtä pätevästi, hyvin ja oikein kuin MINÄ ÄITI ITSE.
Todella hyvin sanottu! Eihän ne miehet osaa edes oikeita vaatteita vauvalle pukea![]()