isä ei tiedä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Entä, jos joskus tämä lapsi, jolle ei ole kerrottu biologisen isänsä nimeä, alkaakin seurustella biologisen isänsä toisen lapsen kans? Todella pieni on prosentti, että noin kävis, mutta kuka haluaa sen tapahtuvan omalle lapselleen?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2005 klo 00:23 Kiia kirjoitti:
Entä, jos joskus tämä lapsi, jolle ei ole kerrottu biologisen isänsä nimeä, alkaakin seurustella biologisen isänsä toisen lapsen kans? Todella pieni on prosentti, että noin kävis, mutta kuka haluaa sen tapahtuvan omalle lapselleen?

No tuo on niin pienen prosentin mahdollisuus että huh huh... ei tässä mitään kauniita ja rohkeita tiettävästi olla. Mutta jos joskus noinkin hurja sattuma kävisi... niin eiköhän lapseni ole sillon jo sen ikänen että tajuaa... tai minä tajuan. En jaksa uskoa tuommoseen sattumaan... Niin ja minkäs sille sitten teet... minun lapseni tilanteessa sille en mitään mahda... koska isä ei ole tiedossa laisinkaan... ei mulle kuten ei lapsellekkaan...

T.ONNELLINEN YH-ÄITI!!! :laugh:

Tarkennus. Niin siis siinä tapauksessa että isä-ihmistä ei mitä luultavammin kiinnosta. Tietysti vaikea arvioida sellaista, mutta ei toki aina. :'( On tosiaan olemassa ihmisiä joilla ei ole tunteita lapsia kohtaan eikä niitä herää, vaikka mitä tapahtuis. Kokemus puhuu. Tunnen tapauksia joissa historia vaan toistaa itseään. Uudet lapset ei kiinnosta kun ei aiemmatkaan. Ei vanha koira opi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2005 klo 00:31 feroza kirjoitti:
entäpä jos olen yksinhuoltaja tahtomattani? isä tietää muttei välitä. ja yksin en jaksa.

Mulle kävi juuri näin.Tuli tahtomattani yh :'( Isä on tietoinen lapsesta,maksaa elatuksen mut siihen se sit on jääny.
Muksu 3v,ei soittoja tai muutakaan yhteyttä ole pitänyt koko aikana.
Isovanhemmat eikä muu suku tiedä lapsen olemassaolosta.
Mun asia ei ole heille ilmoittaa asiasta.
Meillä on kyl laaja suku ja ystäväpiiri jotenka rakkautta ja huomiota hän saa.Isää on jo kyselty,tyytynyt kun olen hänen isän nimen kertonu ja valokuvan näyttäny.
Toivottavasti isällä rupeais omatunto kolkuttaa ja haluais nähdä lapsensa mut vuodet vierii turhan nopeasti.

Yhteistyössä