lasen PASKA ISÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissani

Vieras
eli lyhyesti taustatietoa: jäin yh:ksi kun lapsi oli 1v.
isä ei eron jälkeen noudattanut tapaamisjuttuja ym mitä sovittiin lastenvalvojalla.mun puolesta olis voinu silloin tavata lastaan milloin vain, välimatkaa kun oli vaan 40km. sitten isä päätti muuttaa 800km:n päähän, tietäen, ettei pikkulapsen tapaamiset usein onnistu välimatkan takia jne.
myöhemmin isä haastoi minut lapsen tapaamisista käräjille ja sai jotenki ihmeen kaupalla ne uudet tapaamisetki mustaa valkoselle (kiusantekoa mulle) joita ei ikinä noudattanu).

lapsi on nyt käytöksensä takia psykiatrisesa hoidosa, isä sai oikeudessa lähihuoltajuuden, mutta lasta ei ole yrityksistä huolimatta voitu isän luo "kotiuttaa" koska isä ei haluakkaan, kun huomasi lapsen häiriökäyttäytymisen. eli isä otti ja jatko omaa elämäänsä, uuden perheensä kanssa, jättämällä meän lapsen kuin nalli kalliolle :o

nyt lapsi psykiatrisessa hoidossa, ei saa isänsä luo mennä, mun luo toki, muttei terapian takia vielä asumaan.

ja vaikka isä on varta vasten halunnu, et lapsi tulis hänen luo, niin nyt se ei ole mahdollista, kun isä on kätensä nostanut pystöön omaehtosesti.

nyt siis mä, joka olen lasta yksin hoitanu 11v, joudun vissiin miettiin, miten saan lapseni lähihuoltajuuden isältä, joka ei ole paskan vertaa lapsestansa välittäny, varsinkaan ku lapsella ilmeni psykiatrisia ongelmia.

isä on ihan vittuillakseen sen verran vaikea ettei hevin suostu myöntään et mun luona on lapsen paras olla.

onko todella ainoa keino alkaa juttu käräjille pistään :/ en uskaltanu asiaa ees lapseni sos.työntekijöltä kysyä, jottei ajattele et koitan mustamaalata isää.

samaa ihmettelen minäkin. lapsen isä vain haki sitä lähihuoltajuutta, ja ksoka lapsi oli silloin jo psykiatrisessa hoidossa, tavallaan suostuin juttuun, sen kummempia miettimättä, ku en tajunnu.tiesin, ettei lapsi hoidosta pääse aikoihin silloin. eli yksinkertasesti luovutin lapsen lähihuoltajuuden tyhmyyksissäni isälle joka ei välitä ees lapsestaan. joo, ihan oma moka, mitä en tajunnu.en vaan osannu silloin ymmärtää, mitä se loppupeleisä tarkottaa.

ja huomaan, että tänne on turhaa alkaa tarkemmin asioita kertomaan, jokainenku on kuitenki nimimerkin takana, niin antipa olla. hiukan neuvoa vain koitin kysyä, niin heti kyseenalaistetaan. toivottavasti kukaan nuori ihminen ei hae täältä apua tai mielipiteitä, jos näin keski-ikänenki jo kauhistuu.

Yhteistyössä