IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

no mitä ihmettä lispe venäjä hyökkäsi vapaan valtion kimppuun ni nytkä pitäisi löytää jotain hyvää venäjästä elä viitti
Ei ole kyse hyvästä tai pahasta vaan siitä mikä tähän johti, mitä nyt tapahtuu, mitä tapahtuu jatkossa ja mitä voisi tehdä toisin jne…

Ei silläkään ole keskustelussa väliä kuka on milläkin puolella.
Asiat ammutaan alas asialla, henkilöitä ei tarvitse ampua.
 
vierailija
Ei ole kyse hyvästä tai pahasta vaan siitä mikä tähän johti, mitä nyt tapahtuu, mitä tapahtuu jatkossa ja mitä voisi tehdä toisin jne…

Ei silläkään ole keskustelussa väliä kuka on milläkin puolella.
Asiat ammutaan alas asialla, henkilöitä ei tarvitse ampua.
Kerro se venäläisille, että henkilöitä ei tarvitse ampua. Loppuisi sota siihen. Sota, johon johti venäläinen imperialismi, jonka takia sekä nyt että jatkossa rikotaan ihmisoikeuksia ja minkä sijaan voisi vain elää ihmisiksi maailmassa. Mutta Putinin hallinto ei siihen kykene ja niinpä he ajavat aggressiivista voimapolitiikkaa syyttömiä kansoja vastaan ja sinä puolustelet sitä.
 
ja sun on lispetti valittava nyt puolesi seisotko lännen vai venäjän puolella
No et tietenkään ole lukenut kaikkia mun viestejä, muuten tietäisit mun kannan asiaan….
Itseasiassa, ei sillä ole väliä. Asioistahan täällä ollaan keskustelemassa. Antaa asioiden riidellä, ei meidän tarvitse.
 
Kerro se venäläisille, että henkilöitä ei tarvitse ampua. Loppuisi sota siihen. Sota, johon johti venäläinen imperialismi, jonka takia sekä nyt että jatkossa rikotaan ihmisoikeuksia ja minkä sijaan voisi vain elää ihmisiksi maailmassa. Mutta Putinin hallinto ei siihen kykene ja niinpä he ajavat aggressiivista voimapolitiikkaa syyttömiä kansoja vastaan ja sinä puolustelet sitä.
Juu. Voishan sitä koko läntinen maailma alkaa uudelleen kolonialismiin, siitä vaan britit valtaamaan Intia takaisin ja Ranska Pohjois-Afrikkaan...
Ei muuta ehdittäis kuin sotimaan.

Mutta kun kolonialismi ja etupiiriajattelu on out.

Sen ON korvannu globalistinen One world-ajattelu joka on ihan syöpää, ja joka uhkaa vakavasti myös sananvapautta.

Mutta jos jostain on varma oltava, niin Venäjän vallan alla oleminen on ihan syvältä. Siis sinne ei aurinko oikeesti paista. Sitä nyt ei ainakaan tässä tilanteessa. :(

Maailmaan pitäis tulla oikea vapaus noiden 2 välillä.
 
mua pyydettiin muuten tänään seurakunnasta soitti ja pyysi pyhän hengen kokoukseen riihmäellä joka kestää perjaintaihin asti mut en kehtaa mennä sinne ku mitä jos mä vahingossa pilkkaan pyhää henkeä en halua enkä uskalla mennä sinne
Anteeks ku diagnosoin..Tuo kuulostais enemmän OCD:lta eli pakko-oireiselta häiriöltä, eli jos semmoinen henkilö on uskova, se pelkää että rienaavia ajatuksia tulee mieleen.

Senkus meet sinne. :) Nyt tarvitaan uskovien kokoontumisia ja rukousta koko maailmaan. (y)
 
9MM
Anteeks ku diagnosoin..Tuo kuulostais enemmän OCD:lta eli pakko-oireiselta häiriöltä, eli jos semmoinen henkilö on uskova, se pelkää että rienaavia ajatuksia tulee mieleen.

Senkus meet sinne. Nyt tarvitaan uskovien kokoontumisia ja rukousta koko maailmaan.
nojoo mut mua pelottaa eniten se että en tunne ketään sieltä ja mä nyt on hampparin näköinen et mitä jos ne ylenkatsoo mua
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
9MM
Onko hienhaju se hirvittävä teko? Seurakunnissahan rapajuopotkin otetaan avoimesti vastaan ja moni löytää pelastuksen.
nojoo mut mä pelkäsin ikuisen rakkauden edessä ja annoin paskoille äänille vallan ja musta tuli ylimielinen. Ja Jumala suuttui minulle. Mä voin kuolla kunhan saan jumalata turvatakuut että saan pelastuksen ja pääsen hänen luokseen viettämään iäisyyden rakkaudessa ja jutellen hänen ja jeesuksen kanssa et saisin turvatakuut taivas paikasta
 
9MM
no mitä ihmettä lispe venäjä hyökkäsi vapaan valtion kimppuun ni nytkä pitäisi löytää jotain hyvää venäjästä elä viitti
Tostapa tulikin mieleeni se vanha juttu piispa Malmivaarasta.
Hänhän oli erittäin sovitteleva ja neuvottelukykyinen.
Kerran taas jonkun kokouksen jälkeen joku kollgoista oli tuohtunut hänen ikuiseen sovitteluunsa ja tokaisi, että sinä se pystyt varmaan sanomaan jotakin hyvää itse pirustakin. Johon piispa vastasi, että on se ainakin ahkera töissään.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kerro se venäläisille, että henkilöitä ei tarvitse ampua. Loppuisi sota siihen. Sota, johon johti venäläinen imperialismi, jonka takia sekä nyt että jatkossa rikotaan ihmisoikeuksia ja minkä sijaan voisi vain elää ihmisiksi maailmassa. Mutta Putinin hallinto ei siihen kykene ja niinpä he ajavat aggressiivista voimapolitiikkaa syyttömiä kansoja vastaan ja sinä puolustelet sitä.
Ukraina on myös rikkonut koska se on hyväksynyt yli 7 vuotta kestäneet pommitukset Donbassiin. Donbassia pommitti yli 7 vuotta lännen masinoima armeija.
Donbassista on penätty Minskin rauhansopimuken perään, vastaus oli: ”emme tunne teitä, mikä sopimus?”
Kun neuvotteluun päästiin, Valko-Venäjällä Ukrainaa edusti ex-pressa jolla ei ole edes allekirjoitusoikeutta.

Missä oli diplomatia? Missä oli puuttuminen? Miksi tätä kansanmurhaa tapahtui lähes 8 vuotta?

Monet sanovat, että maassa maan tavalla ja Donbassin venäläiset voivat mennä Venäjälle.
Joo-o, mutta,
miettikää sitä patriotismiä mitä Donbassilaiset tuntevat kun he ovat sotineet lähes 8 vuotta omasta kodistaan! En usko, että he muuttaisivat mistään hinnasta pois maasta, kodistaan, jota he ovat lähes 8 vuotta puolustaneet.

Minun mielestä asiat eivät ole yhtään niin mustavalkoisia miten sinä ne esität. Kyllä kai kaikista asioista saa puhua?

En edelleenkään hyväksy sotaa tai Venäjän hyökkäystä - olen kaikissa ketjuissa penännyt diplomatian perään.
 
9MM
Ukraina on myös rikkonut koska se on hyväksynyt yli 7 vuotta kestäneet pommitukset Donbassiin. Donbassia pommitti yli 7 vuotta lännen masinoima armeija.
Donbassista on penätty Minskin rauhansopimuken perään, vastaus oli: ”emme tunne teitä, mikä sopimus?”
Kun neuvotteluun päästiin, Valko-Venäjällä Ukrainaa edusti ex-pressa jolla ei ole edes allekirjoitusoikeutta.

Missä oli diplomatia? Missä oli puuttuminen? Miksi tätä kansanmurhaa tapahtui lähes 8 vuotta?

Monet sanovat, että maassa maan tavalla ja Donbassin venäläiset voivat mennä Venäjälle.
Joo-o, mutta,
miettikää sitä patriotismiä mitä Donbassilaiset tuntevat kun he ovat sotineet lähes 8 vuotta omasta kodistaan! En usko, että he muuttaisivat mistään hinnasta pois maasta, kodistaan, jota he ovat lähes 8 vuotta puolustaneet.

Minun mielestä asiat eivät ole yhtään niin mustavalkoisia miten sinä ne esität. Kyllä kai kaikista asioista saa puhua?

En edelleenkään hyväksy sotaa tai Venäjän hyökkäystä - olen kaikissa ketjuissa penännyt diplomatian perään.
lopeta donbassia ei pomitettu moneen vuoteen vaan oli tulitauko sopimus tää oli venjän paska selitys. nyt lopeta se puolustus
 
vierailija
Ukraina on myös rikkonut koska se on hyväksynyt yli 7 vuotta kestäneet pommitukset Donbassiin. Donbassia pommitti yli 7 vuotta lännen masinoima armeija.
Donbassista on penätty Minskin rauhansopimuken perään, vastaus oli: ”emme tunne teitä, mikä sopimus?”
Kun neuvotteluun päästiin, Valko-Venäjällä Ukrainaa edusti ex-pressa jolla ei ole edes allekirjoitusoikeutta.

Missä oli diplomatia? Missä oli puuttuminen? Miksi tätä kansanmurhaa tapahtui lähes 8 vuotta?

Monet sanovat, että maassa maan tavalla ja Donbassin venäläiset voivat mennä Venäjälle.
Joo-o, mutta,
miettikää sitä patriotismiä mitä Donbassilaiset tuntevat kun he ovat sotineet lähes 8 vuotta omasta kodistaan! En usko, että he muuttaisivat mistään hinnasta pois maasta, kodistaan, jota he ovat lähes 8 vuotta puolustaneet.

Minun mielestä asiat eivät ole yhtään niin mustavalkoisia miten sinä ne esität. Kyllä kai kaikista asioista saa puhua?

En edelleenkään hyväksy sotaa tai Venäjän hyökkäystä - olen kaikissa ketjuissa penännyt diplomatian perään.
Millä sheivast ja oletko nyt poslari?
 

Yhteistyössä