IS tarjoaa ihan hyvän analyysin Ukrainasta

Ei lähtenyt ja meni ihan hyvin. Täytyy muistaa, että teikäläiset hurraa satojen siviilien murhalle. Teikäläiset hurraa diktaattorille. Teikäläiset hurraa sotarikoksille ja puolustelee ihmisten murhaamista hermomyrkyllä. Teikäläisten maailmankuva on niin harhainen ja valheisiin perustuva, ettei sitä kannata edes kommentoida. Se ei ansaitse asiallista vastausta sen enempää kuin kannattaa käydä syvällistä keskustelu pedofiilin kanssa pikkulapsen penetroimisesta.
Ketkä teikäläiset?

Minä olen vahvasti isänmaallinen suomalainen, mutta osaan kirjoittaa muutakin kuin että Venäjä on pa*ka. Haittaako?
Mielestäni tilanne on kauhea mutta toki samaan aikaan mielenkiintoinen. Ei minulla riitä mielenkiinto pelkkään haukkumiseen ja sodan julistuksiin Venäjää tai rekkautuneita kirjoittajia vastaan.
Haluan selvitellä mikä on johtanut mihinkin ja miksi.

9MM
Ketkä teikäläiset?

Minä olen vahvasti isänmaallinen suomalainen, mutta osaan kirjoittaa muutakin kuin että Venäjä on pa*ka. Haittaako?
Mielestäni tilanne on kauhea mutta toki samaan aikaan mielenkiintoinen. Ei minulla riitä mielenkiinto pelkkään haukkumiseen ja sodan julistuksiin Venäjää tai rekkautuneita kirjoittajia vastaan.
ai susta tilanne on mielenkiintoinen kun ukrainan lapsia tapetaan ei vittu

vierailija
Ukraina on myös rikkonut koska se on hyväksynyt yli 7 vuotta kestäneet pommitukset Donbassiin. Donbassia pommitti yli 7 vuotta lännen masinoima armeija.
Donbassista on penätty Minskin rauhansopimuken perään, vastaus oli: ”emme tunne teitä, mikä sopimus?”
Kun neuvotteluun päästiin, Valko-Venäjällä Ukrainaa edusti ex-pressa jolla ei ole edes allekirjoitusoikeutta.

Missä oli diplomatia? Missä oli puuttuminen? Miksi tätä kansanmurhaa tapahtui lähes 8 vuotta?

Monet sanovat, että maassa maan tavalla ja Donbassin venäläiset voivat mennä Venäjälle.
Joo-o, mutta,
miettikää sitä patriotismiä mitä Donbassilaiset tuntevat kun he ovat sotineet lähes 8 vuotta omasta kodistaan! En usko, että he muuttaisivat mistään hinnasta pois maasta, kodistaan, jota he ovat lähes 8 vuotta puolustaneet.

Minun mielestä asiat eivät ole yhtään niin mustavalkoisia miten sinä ne esität. Kyllä kai kaikista asioista saa puhua?

En edelleenkään hyväksy sotaa tai Venäjän hyökkäystä - olen kaikissa ketjuissa penännyt diplomatian perään.
Sinut on aivopesty. Koita löytää tie takaisin valoon. Väität olevasi kriittinen ja itsenäinen ajattelija ja tiedonhakija. Yritä nyt sitten ihan oikeasti olla sitä.

• Tykkää
Reactions: 9MM
Noh mä katson että venäjä on julistanut sodan kaikille eu maille ja nato jäsenille. Mut en mä sitä pidä mielenkiintoisena että siviileitä kuolee se on vitun sääli ja nyt on julistettava sota venäjälle
Itse kannatan diplomatiaa. Parhaat rauhanneuvottelijat nyt kehiin! Kaikki keinot käyttöön.
Ei kai me nyt mitään ydinsotaa tässä sentään kaivata? Mielummin vaikka myönnytyksiä puolin ja toisin.

Voi olla toiveajattelua että näin käy, mutta näin toivon. Ja kirjoitan naivin toiveeni siksi tähän koska meillä on sananvapaus ja minullakin on paha olla sotaan joutuneiden puolesta.

vierailija
Ketkä teikäläiset?

Minä olen vahvasti isänmaallinen suomalainen, mutta osaan kirjoittaa muutakin kuin että Venäjä on pa*ka.
Minä olen alkanut uskoa, että se sinun ns. isänmaallisuutesi on lähinnä rasismia. Olet kovin isänmaallinen just niin kauan kuin haukutaan mamuja (pl. venäläiset tietenkin!), mutta siihen se sitten jääkin. Sydämesi on Venäjällä.

• Vau!
Reactions: Lispetti
9MM
Itse kannatan diplomatiaa. Parhaat rauhanneuvottelijat nyt kehiin! Kaikki keinot käyttöön.
Ei kai me nyt mitään ydinsotaa tässä sentään kaivata? Mielummin vaikka myönnytyksiä puolin ja toisin.

Voi olla toiveajattelua että näin käy, mutta näin toivon. Ja kirjoitan naivin toiveeni siksi tähän koska meillä on sananvapaus ja minullakin on paha olla sotaan joutuneiden puolesta.
putin sanoi että ei neuvottele niin mitäs niillä tekee venäjän perkele kuuntelee voimaa ja meidän tankkien pitää vyöryä moskovaan ja alkaa pommittaa sen kaupunkei. ei putin iske ydin asein tietää itsekin kuolevansa. ja jos se on oleva meidän loppu tiedämmepä tehneemme oikein jumalan oikeus saleissa. saksan wermachtin on aloitettava hyökkäys :)

Sinut on aivopesty. Koita löytää tie takaisin valoon. Väität olevasi kriittinen ja itsenäinen ajattelija ja tiedonhakija. Yritä nyt sitten ihan oikeasti olla sitä.
Olenkin kriittinen ja nimenomaan itsenäinen ajattelija. Katso nyt näitä ketjuja. Näetkö kovin monia komppaamassa minua?

Koita sinä miettiä mikä johti sotaan.
Miksi muiden maiden interventiot mihin tahansa maihin, millä määrällä kuolonuhreja tahansa, on ”ok”, Venäjä ainoastaan tuomitaan ja on paha.
Kun miettii näitä niin ajatus saattaa johtaa asiasta toiseen…

vierailija
Ketkä teikäläiset?

Venäjä ei ole p..ka vaan Putin ja ainakin osa niistä, jotka on saanut puolelleen. Yritä nyt jo hyvä ihminen ymmärtää, että hän ja vain hän on tästä pahuudesta vastuussa! 😡

vierailija
Suomi voisi nyt mitätöidä Ahvenanmaata koskevat Venäjän erityisoikeudet, jotka Venäjä hankki toisen maailmansodan päätteeksi. On ihan käsittämätön tilanne, että Venäjä valtiosopimuksen mukaan yhä valvoo Ahvenanmaan sotilaallista tilannetta, mikä unohtui irtisanoa vuonna 1990 samalla kun Koivisto mitätöi kaikki muut Venäjän 1940-luvulla Suomelle asettamat jäljellä vielä silloin olleet pakotteet. Eikö nyt noin 80 vuotta pakotteiden asettamisen jälkeen Suomi voisi jo todeta, että pakote riittää, ja ilmoittaa että Venäjän sotilastiedustelun erityisasema Ahvenanmaalla on tästedes perustellusti nyt loppu. Piste.
Nykytilanteessa jos Venäjä haluaisi uhata Suomea tai Ruotsia, se voisi vallata Ahvenanmaata hyvin vapaasti, kun siellä ei ole juuri minkäänlaista maanpuolustusta, ja katkaista Suomen tietoverkkoyhteydet maailmalle isolta osin. Jos ja kun Suomi on suvereeni valtio, eikä Kansainliittoakaan ole enää 70 vuoteen ollut, johon Ahvenanmaan osalta Suomessa yhä toisinaan vedotaan ikään kuin se olisi herännyt henkiin, niin Ahvenanmaan asema olisi syytä katsoa nyt uusiksi kun Venäjälle asetetaan pakotteita - ja poistaa Venäjän erityisoikeudet Suomen sisältä. Venäjän 1940-luvulla Suomelle asettamista sotilaallisista pakotteista, joita Suomi ei ole vieläkään mitätöinyt, on kirjoitettu monenlaista viime vuosina, kuten.

putin sanoi että ei neuvottele niin mitäs niillä tekee venäjän perkele kuuntelee voimaa ja meidän tankkien pitää vyöryä moskovaan ja alkaa pommittaa sen kaupunkei. ei putin iske ydin asein tietää itsekin kuolevansa. ja jos se on oleva meidän loppu tiedämmepä tehneemme oikein jumalan oikeus saleissa. saksan wermachtin on aloitettava hyökkäys
Kuinka monta kertaa Venäjä on alistunut pakotteiden alla? Tai sodan julistuksella?

Jos tästä joskus selvitään niin se diplomatia on saatava kuntoon, jokaisen maan välille!
Meidän tulee pitää Venäjä lähellä ja oppia ymmärtämään tätä, jotta tiedämme mitä tehdä. Ei ole turha sanonta: ”Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä.”

Taitaa olla ainoa keino millä maat pääsevät vaikuttamaan toisiinsa?

vierailija
Kuinka monta kertaa Venäjä on alistunut pakotteiden alla? Tai sodan julistuksella?

Jos tästä joskus selvitään niin se diplomatia on saatava kuntoon, jokaisen maan välille!
Meidän tulee pitää Venäjä lähellä ja oppia ymmärtämään tätä, jotta tiedämme mitä tehdä. Ei ole turha sanonta: ”Pidä ystävät lähellä, mutta viholliset lähempänä.”

Onko sulla kumeja?

9MM

no vittu nyt se alistuu nyt ollaan saatu venäjältä oppia et se valloittaa kaiken ja ei enään neuvotteluita vaan totaalinen sota venäjää vastaan

• Tykkää
Reactions: Echo
Kai se ajattelee, että pitää ottaa nöyränä vastaan se, mitä hän ajattelee. Hänhän ajattelee "oikein" ja me muut väärin, koska seuraamme vääriä uutisia.
Ei KOOWEE noin ole räknäillyt ollenkaan.
Hän on nimenomaan kirjoittanut ihan päinvastaista. Voit lukea ketjuista, niissä on dokumenttia.

Hän esittää infoa mitä on tutkinut, ja on pystynyt haastamaan jokaisen palstalaisen tiedoillaan ja selvinnyt ”voittajana”. Tästä löytyy useampi ketju viime viikoilta.👍 Hän ei edes tuputa tietojaan vaan esittää ne ihan neutraalisti. No, muistaakseni kerran hän on maininnut, että nyt tämä kannattaa lukea jos haluaa olla rehellinen itselleen. Hän on erittäin asiallinen keskustelija.👍 Ei hyökkää kenenkään kimppuun!

Sen sijaan pelokkailla ja vihaisilla meni nyt vähän yli - he pakottavat uskomaan kaiken mitä lännen agendamedia keksii tuputtaa tai tyyliin muuten ansaitsee kuolla isänmaan petturina.
Sitten keksitään kaikenlaisia valheita/luullaan ”väärin kirjoittavista” asioita ja esitetään ne totena, wau!

Missä jengin keskustelutaidot ovat?

9MM
Ei KOOWEE noin ole räknäillyt ollenkaan.
Hän on nimenomaan kirjoittanut ihan päinvastaista. Voit lukea ketjuista, niissä on dokumenttia.

Hän esittää infoa mitä on tutkinut, ja on pystynyt haastamaan jokaisen palstalaisen tiedoillaan ja selvinnyt ”voittajana”. Tästä löytyy useampi ketju viime viikoilta. Hän ei edes tuputa tietojaan vaan esittää ne ihan neutraalisti. No, muistaakseni kerran hän on maininnut, että nyt tämä kannattaa lukea jos haluaa olla rehellinen itselleen. Hän on erittäin asiallinen keskustelija. Ei hyökkää kenenkään kimppuun!

Sen sijaan pelokkailla ja vihaisilla meni nyt vähän yli - he pakottavat uskomaan kaiken mitä lännen agendamedia keksii tuputtaa tai tyyliin muuten ansaitsee kuolla isänmaan petturina.
Sitten keksitään kaikenlaisia valheita/luullaan ”väärin kirjoittavista” asioita ja esitetään ne totena, wau!

Missä jengin keskustelutaidot ovat?
koween kaikki argumetit ammuttiin alas sori

• Haha
vierailija

Miten psykopaattihullun kanssa neuvotellaan diplomaattisesti?
Putin mur hauttaa Venäjällä toisinajattelijat esim. toimittajat ja niitä, joita ei pysty esim. toisinajattelijalla on niin paljon rahaa, nämä tyypit Putin siirtää syrjään Siperiaan.

nojoo mut oon kova hikoileen vaik pesisisin
Kaveri koitti. Ei hikoilua, ei hajua, mutta pitää noudattaa tarkkaan ohjeita.
Jos siis haluat että et hikoile tai haise enää yhtään kainaloista niin hae apteekista:

• Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
.

Ei näissä ketjuissa olla edes keskusteltu. Voit katsoa aikaisempia ketjuja viikkoja tapaperin. Piti oikein ihmetellä, että niin vähän haukkujia oli paikalla, se oli upea ketju! Aitoa taitavaa älyllistä väittelyä!
no ei ollut vaan trolli silmät kiinni jauhoi kuinka putkonen ja venäjä jakaa oikeaa tietoa. kowee vetäytyi siksi kun tietää että hän tullaan tuomitsemaan kun poliisi hallinto ottaa vallan ja tajusi että hänen väittämät on vihollisen propagandaa

• Haha

Yhteistyössä