Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mökin vuokraemäntä tuli viime kesänä juttelemaan niitä näitä. Viisikymppinen muodokas rouva, jonka olin paria viikkoa aikaisemmin tavannut rintsikoihin ja pikkareihin pukeutuneena kun hain avainta mökilleni.
Juteltiin siinä hetken ja pyysin sitten katsomaan mökin keittiön tiskialtaan vuotoa. Keittiö oli ahdas käytävänmallinen komero. Hänen ihmetellessään vuotokohtaa pyysi minua katsomaan myös. Menin hänen taakseen ja väkisin ahtaassa tilassa painauduin vuokraemännän takapuolta vasten. Tunsin kuinka hän painoi peppuaan minua vasten. Kysyin haluaisitko kullia ja kouraisin käsillä mehukkaita tissejä. Siinä ei kauaa aikailtu kun laskin housut ja nostin emännän hametta ja survaisin kullia pilluun. Painoin siinä tiskipöytä vasten ja laukesin sisälle. Sellainen tiskialtaan tarkistus. Ja molemmat oltiin tyytyväisiä.
Mikä on irstain kokemasi pano.
olin thaimaassa ja otin 3 tyttöä gogo baarista ja panin kaikkia kahden muun katsellessa vierestä lysti oli kallis mut kannatti.
Alkuperäinen kirjoittaja meniköhän;11144889:mitä kallista on siinä et maksat panoista 60 egee -- taisit nähdä unta.
tuliMinulla on sellainen ihana kokemus viime kesältä. Olimme terassikierroksella kaupungilla, minä, velipuoli ja hänen vaimo. Kun palattiin aamuyön tunteina kotiin heidän asunnolle, alkoi tapahtua kaikenlaisia kiellettyjä ja "epänormaaleja " asioita. Veljen, (sanon aina velipuolta veljeksi), vaimo alkoi pussailla ja hyväillä miestään minun nähden. Ei siinä mitään siihen asti, kunnes hän pyysi minua mukaan. En aluksi halunnut heidän kahdenkeskeiseen sessioon mukaan, mutta kun veli halusi myös, että minä halailisin ja pussailisin hänen vaimon kanssa, niin minua alkoi kiihottaa todella moinen touhu. Menin heidän väliin istumaan sohvalle, kun vaimo ohjasi minua siihen. Kimpassa aloimme suukotella veljeä, ja kohta vaimo ohjasi minun käden veljeni pullottavalle patukalle. Puristelin ja hyväilin housun kankaan läpi,selvästi seisovaa veljen kullia. Olin aivan kiihottunut, ja vaimo hyväili minun alapäätä hameen alta. Antauduin kiimaisena mukaan heidän mukaansa. Kohta olimme alasti sellaisessa asennossa, että veli nussi minua takaapäin ja minä nuolin hänen vaimon kuumana hehkuvaa kosteaa pillua. Olen naimisistulee sa oleva 28-v nainen, ja pidämme salaisia iltoja, milloin on tilaisuus. Olen aivan myyty ton pariskunnan kanssa. Mieheni kanssa menee nyt entistä lujemmin, koska ajattelen hurjia panoreissuja veljeni kanssa.
Olin nuorena poikana puskassa kusella, kun vanha nainen tuli katsomaan. Halus katsella ja vei kotiinsa missä halus katsella ilman housuja, tarjos viinaa ja kun rupes seisoo niin otti omat housut pois ja rupes päältä naimaan väkisin. Siinä sai isoa riipputissiä suuhun samalla kun eukko tyydytti itseään. Kun ei mulla seisonut niin kaivo tekopeniksen ja rupes naimaan muo peppuun että tunty kyllä. Nautti kun valitin kun tuuppas sauvaa kunnolla??
nuorena tyttönä kyllä oon ollu mut se oli sitä aikaa ei kaduta eikä ollu mitään traumoja siittä kummalakaan se oli sitä teini aikaa nyt 42 veli 44 kaikee hyvää kaikille jotka ootte kokenut saman ei paha moikka
Sain nuoren miehen kylään ja ilta meni kosteissa merkrissä. Kun oli suostuvainen annpon sille doldpja joka kokoapyllyyn. Otti isonkin vaikka valittikin, oli irstasta naida sitä kun vielä tuli uudellenkin. (nätti pylly).
Mikä on irstain kokemasi pano.