Oma irstain panoni tapahtui Cinderellalla, jossa löysin diskosta nuorehkon naisen, joka halusi aivan välttämättä tulla hyttiini yöksi, alku hytissä meni ihan tavallisen kaavan mukaan, tosin ihmettelin kyllä vähän sitä, että samalla kun hän otti minulta suihin hän halusi kokoajan työntää sormea tai kahta mun pyllyyni, mutta kun se ei tuntunut pahaltakaan, niin mikäs siinä...
Asiat meni ihan ok siihenkin asti, kun hän ratsasti minulla ja ei siinäkään mitään, että hän laittoi yhtäkkiä ratsastellessaan mun mulkkuni hänen pyllyynsä ja ratsastettiin sitten siinä mulkku persiissä siihen asti, että laukesin hänen takamukseensa... Mutta sitten sen jälkeen alkoikin se hivenen oudompi osuus, eli tyttö nousi pois jo löystyneeltä kulliltani ja kävi hajareisin mun mahan päälle ja väänsi siihen hymyssä suin oikein kunnon löysät paskat, jonka jälkeen hän liikkui sängyllä hiukan ylemmäs ja laski päälleni myös pienet pissat... Olin niin lukossa koko hommasta, että en osannut sanoa tai tehdä yhtikäs mitään, olin vaan siinä sängyllä ja katsoin että mitähän tässä nyt oikein tapahtuu... Tämän jälkeen tyttö nousi ylös ja me mentiin vuorotellen suihkuun ihan kuin mitään sen ihmeellisempää ei olisi koskaan tapahtunutkaan... Sänky jäi tämän jäljiltä aivan kauheaan kuntoon, mutta eipähän ole Vikingiltä koskaan mitään laskua siitäkään perääni tullut (mitäköhän kaikkea ne laivan siivoojat saavatkaan nähdä?) Myöhemmin pohdiskelin, että käviköhän se mun päälle paskominen vahingossa, mutta kun muistelee sitä tyytyväistä ja hymyilevää ilmettä, niin uskoisin että kyseessä taisi olla ihan tahallinen juttu ja vaan astetta tai kahta pervompi eukko...
Ja by the way että juttu olisi vielä ihan täydellinen, niin sain kyseisestä sessiosta myös klamydian matkamuistona, eli en ilmeisesti ollut ihan ensimmäinen mies, jonka päälle tämä neiti kävi tarpeensa tekemässä... =)
ps. mutta mikä hassuinta, niin jos olisi vielä mahdollisuus, niin tekisin kyllä kaiken tämän uudestaankin, sillä kaikessa pervoudessaan se koko homma tuntui kuitenkin jossain pervossa mielessä aika mahtavalta kokemukselta... Tosin sen klamydia tartunnan voisin kyllä jättää väliin, mutta muuten voisin kyllä ottaa tämän koko jutun uudestaankin.