Ironbody crosstrainer,onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HarmaanaNytKunHävettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HarmaanaNytKunHävettää

Vieras
Tilasin sellasen itselleni ja eilen se mulle toimitettiin,koottukin on mut...

Ei taida olla oikein kasattu kun 8-portainen vastuksen säädin ei toimi,yhtä "löysä" on vaikka mihin asentoon vääntäisin ja mihin se mittari pitäis asentaa ja miten...???

Tais olla paska ostos,eihän sitä jaksa palauttaakaan kun se painaa 30 kiloa!
:kieh:
:headwall:

Meil on ja meilläkin oli kauheeta säätämistä siinä, ennen kun saatiin toimimaan... Kun sitä yläosaa asentaa, piti jotenkin kikkailla niitten vaijerien kanssa ja vissiin jotain löysää tai kiristää tai jotain outoa. Mies keksi mitä tehdä ja hoiti homman.

Joo, musta oli ihan sikana apua, mutta siis et ole ainoa jolla ton kanssa ongelmia :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Meil on ja meilläkin oli kauheeta säätämistä siinä, ennen kun saatiin toimimaan... Kun sitä yläosaa asentaa, piti jotenkin kikkailla niitten vaijerien kanssa ja vissiin jotain löysää tai kiristää tai jotain outoa. Mies keksi mitä tehdä ja hoiti homman.

Joo, musta oli ihan sikana apua, mutta siis et ole ainoa jolla ton kanssa ongelmia :saint:

Joo,no mun täytyy kai purkaa se yläosa ja yrittää uudelleen,se vaijerien laitto oli jotenki outo... :whistle:

Mulla kun ei ole miestä kokoamassa sitä."Kiva" tietää etten ole ainoa joka sen kanssa on taistellu.

Voi juma,mulla menee niin hermo tän laitteen kans...!
Mä oon purkanu ja kasannu uudelleen ja purkanu ja...
En vaan osaa laittaa sitä vastuksen säädintä!!
:kieh:
:headwall:

Yhteistyössä