Irlantiin Matkalle?entä vauva?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Catwoman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Catwoman

Jäsen
20.02.2008
45
0
6

Irlantiin Matkalle?entä vauva?
Mä en oikein tiedä mitä tehdä.... :( jo ennen kuin tiesin raskaudesta suunniteltiin Irlannin matkaa. No se tyssäs kun saimme tietää että olen raskaana :heart:

Aloimme rakentaa taloa ja hulinaa riitti ja vauva syntyi. Ja Saimme ihanan suloisen pojan :heart:

No vauva on nyt 6kk ja matka kiinnostaisi, ihan 3 päivää vaikka. Miehelläni ei koskaan ole oikein lomaa vaan hän on aina töissä ja nyt sitten henäkuussa hänellä on viikon loma.

Kiva olisi lähteä ihan kolmestaan matkaan, mutta emme voi sitten käydä missään kuppilassa ja hengailla rattoisasti.

Olen miettinyt että jättäisimme vauvan hoitoon äidilleni, mutta en oikein tiedä??!!! :ashamed:

En ole ollut vielä kertaakaan erossa lapsestani...en halua ja minusta on vain ihana olla hänen lähellään ja kun kaikki on niin helppoa. Rakastan vauvan hoitoa ;) :heart:

Miettikää ennen en pitänyt lapsista ja en edes ajatellut että teen lapsen ja nyt olen aivan eri ihminen, niin sitä lapsen syntymän jälkeen muuttuu, onneks :hug:

pärjääkö tuon ikäinen vauva vielä äidistä 3 pvän eroa??? vauva syö kiinteitä ja juo korviketta.

Eli jos teistä joku on lähtenyt matkalle oletteko lähteneet sitten vauvan kanssa?

on se aika stressaavaa lähteä vauvan kanssa ulkomaille, ainakin luulen niin????ei ole kokemusta mutta niin luulen....

mutta kertokaa mielipiteitä???

mutta musta jo nyt tuntuu kun kirjoitan tätä että en voi olla erossa hänestä 3 päivää millään, että taitaa suunnitelmat mennä uusiks....

pärjää äidistä erossa kyllä yhden 3 päivää, yleensä äidit ikävöivät paljon enemmän kuin lapset =)

Kannattaa ehkä kokeilla aiemmin erossaoloa esim. illaksi hoitoon äidillesi vaikka leffan ja ravintolan (toi nyt oli vaan esimerkki) ajaksi että tiedät pystytkö itse nauttimaan reissusta sitten yhtään.

Tosiaan se pärjääminen ja se raaskiiko ihmiset jättää hoitoon vauvaa vielä sen ikäisenä on eri asioita :) Itse lähtisin koska ilmeisesti matkaa on jo suunniteltu kauan aikaa ja sinne tosiaan haluaa lähteä.

Vauva ei varmastikaan tule muistelemaan sun matkaa pahalla ;)

=) joo, niin ei se vauva muista tietenkään mitään, mutta tuttuja kasvoja se aluks saattaa kaivata...sillä on nyt jo vierastamis vaihe päällä :whistle:

Kyllä se olis ihana päästä miehen kanssa kahdestaan hengähtämään...niin varmaan pitää ekaks ihan illan antaa hoitoon ja katella miten menee, ja voihan äitikin mennä mukaan mummolaan jotta tulee kunnolla tutuksi...kiitos viestistä! :hug:

Yhteistyössä