Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sori, siis triplasti enemmän.Itseasiassa vähän yllätyin. Aina puhutaan miten somput raiskaa ja somput on raiskaajia, mutta näköjään irakit tekee tuplasti enemmän raiskauksia.
Miksei noi virolaiset pysy himassaan raiskaamassa?
Vau. Sairaammaks vaan menee nää teidän jutut. Nyt on jo ihan okei raiskata, kunhan ei elä yhteiskunnan rahoilla.Niille ei sentään tarvitse maksaa täällä koko elämisen kuluja ja kotouttamispalveluja.
Ne vaan saa täältä huomattavia tukia esim lapsilisiä. Niillekään ei mikään riitä...Niille ei sentään tarvitse maksaa täällä koko elämisen kuluja ja kotouttamispalveluja.
Just joo, missäs noin luki?Vau. Sairaammaks vaan menee nää teidän jutut. Nyt on jo ihan okei raiskata, kunhan ei elä yhteiskunnan rahoilla.
No miten muunkaan tuon viestin voi ymmärtää?Just joo, missäs noin luki?
En nyt usko että kirjoittaa hyväksyy raiskaukset jos on täällä laillisesti. Minä en ymmärrä että tänne tullaan pakoon sotaa ja hirveyksiä ja sitten aletaan tekemään niitä täällä.No miten muunkaan tuon viestin voi ymmärtää?
Minä en ymmärrä sitäkään että tullaan tänne tekemään töitä ja sitten raiskaillaan.En nyt usko että kirjoittaa hyväksyy raiskaukset jos on täällä laillisesti. Minä en ymmärrä että tänne tullaan pakoon sotaa ja hirveyksiä ja sitten aletaan tekemään niitä täällä.
Minä en ymmärrä sitäkään että tullaan tänne tekemään töitä ja sitten raiskaillaan.
Missä kohtaa?Puolustelet silti turvapaikanhakijoiden tekemiä raiskauksia.
Missä kohtaa?