Intuition testausta, onko vapaaehtoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lss

Vieras
Jos et pätkääkään usko näihin asioihin, niin jättäydythän ketjusta pois, jooko? En ole täällä todistelemassa kenellekään yhtään mitään, kunhan testailen itse itseäni.

Ja sitten ne puhdassydämiset, joiden panosta toivon :)
Olethan siis avoimin mielin mukana, sovitaanko niin, että keskityt olemaan avoin ja vastaanottavainen, kutsu minua luoksesi. Siis mielessäsi. Olisi hyvä, jos istuisit sen aikaa hiljaa, silmät suljettuina ja keskittyisit vain olemiseen ja hengittämiseen.

Ja sitten se viesti, kirjoita minulle viesti, jossa kuvailet omaa ulkonäköäsi. Kerro lopuksi jokin mieleesi tuleva kaksinumeroinen luku ja jokin väri. Siinä kaikki. Ja sitten kun olen vastannut sinulle, niin toivoisin palautettasi.

Vastaukseni voivat kertoilla mistä tahansa, mitä intuitiivisesti mieleeni nousee. Kaikki voi olla ihan höpönlöpöä, mutta tahtoisin yrittää :) Siis onko vapaaehtoisia?

Ja vielä,
EN VASTAA JOKAISELLE, enkä välttämättä vastaa edes siinä järjestyksessä kun viestit on kirjoitettu.
Vastailen sen mukaan, mikä minusta hyvältä tuntuu.

Aloitellaanko? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22302004:
Ap, onko sulla valkoinen pitkä mekko päälläsi?

Tietenkin on. Ja naudan reisiluu vasemmassa kädessä, oikeassa soihtu jolla manaan henkiä luokseni. Kaulassa roikkuu wiccasymboli ja mun otsaan on piirretty puolikuu. Jäniksen verellä.

:wave:
Olen brunette. Silmieni väri vaihtelee valaistuksen mukaan. Vihreää, harmaata ja sinistä silmissäni ainakin on.

28 ja tummanvihreä.

Sinulla on menossa jokin projekti, joka pitäisi saattaa loppuun mutta jotenkin pitkität tätä asiaa. Et saa aikaiseksi vielä, jotain pitäisi tehdä, mutta se vain jää. Kenties jokin opiskeluasia tai muu, papereita ilmeisesti tähän liittyy joita pitäisi vielä toimittaa.
Vatsasi alueella tuntuu jotain, reagoitko vatsallasi epämiellyttäviin tilanteisiin, kuitenkin jotain jännitystä on ilmassa tulevaan liittyen. Jokin tapahtuma, jota jännität, ihan tässä lähiviikkoina tulossa. Selvitä siitä kyllä hienosti, mitään pelättävää sen ushteen ei ole.
Pitkähkö mies, minulle näyttäytyy tummana, elämässäsi. Jotenkin on etäisyyttä, ette ihan lähekkäin tässä näy. Mutta miksi ei nouse mitään romanttista tunnetta, olisiko sitten ehkä veljesi. Vähän on jo takanasi, menneessä olette olleet enemmänkin toistenne elämissä kuin nyt. Pikkuhiljaa tuo välimatka tuntuu kasvavan, jokin asia jäänyt selvittämättä ja vähän kaivelee teitä molempia. Katkeruuttakin ehkä jonkinverran. Ottakaa asia puheeksi.

Kiitos ap!
Minulla on tällä hetkellä muutama keskeneräinen projekti.
Yksi liittyy "papereihin", yksi kestänee loppuelämäni.

Reagoin stressiin vatsallani. Jonkin verran muutosta tulossa niin työ- kuin yksityisenkin elämän puolella.

Tumma mies voisi olla isäni. Välimme ovat etäiset.

Punaruskeahko tukka, vihreät silmät. 26, lila.

Sinussa on temperamenttia vaikka muille jakaa. Osaat sanoa kipakastikin, mutta et silti näytä aina syvimpiä tuntojasi, etenkin surua et halua muille paljastaa. Perheesi on sinulle tärkeä, näen tässä sinut ja molemmissa käsissäsi pitelet pienten lasten käsiä. Ihan pikkuisia vielä ovat. Haluat olla heidän elämänsä keskipiste ja keskittyä vain heihin tällä hetkellä. Jotenkin haaveissasikin on vielä lapsia, vai onko nuorimmaisesi ihan niin pieni vielä, että hän näkyy näin häilyväisenä todellisuuden ja haaveen rajamailla?
Näen kerrostalon pihan, sinivihreän tai sen sävyisen auton pihassa. Lunta ei ole maassa, mutta ei tämä kesääkään ole. Loppusyksyä tai alkavaa kevättä. Jotain muutosta tuolloin tulossa, ihmissuhteiden osalta. Mies, lastesi isä ei jostain syystä nouse tuohon samaan kuvaan kanssasi jossa olet käsikädessä pienten lastesi kanssa. On vähän etäämpänä, jotenkin tulee ja menee, mutta ei jää pysyvästi vierelle. Onko hänellä liikkuva työ ja siksi paljon poissa luotasi, vai onko tämä henkistä etäisyyttä sitten, sitä en osaa sanoa.

[QUOTE="Anne";22302091]Ai sieltä tuleekin noin pitkää vastausta :) Luulin että ap ei vastaa ollenkaan tai sitten parilla lauseella.[/QUOTE]

mulla kestää. Kaikille en saa yhtään mitään, joten joudun palaamaan takaisin ketjuun ja yrittämään seuraavalle. Enkä mä tee niin, että pystyisin alkaa kirjoittamaan vastausta samantien, mun pitää keskittyä ja hiljentyä itsekin :)

Siis malttia, pliis.

Yhteistyössä