internetin ykkössivustot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Swooty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Swooty

Vieras
Mitkä ovat parhaat sivut internetissä missä vietät aikaasi?
Minulla on varmaan aika tavalliset; Facebook, Kaksplus-foorumi, Älypää, Iltalehden keskustelufoorumi, Pankki, Kuvastojen nettisivut, Suomi24, Google, Youtube

Ja Youtubesta vielä.... Sieltä löytyy tosi hyviä pätkiä, erityiset suosikit ovat vanhat tv-sarjat ja leffapätkät ja sinkkuelämästä hauskoja kohtauksia! :) Myös karaoken ystäville löytyy erityisesti ulkomaalaisia biisejä vaikka kuinka paljon ja ovat ihan hyviä karaoke videoita! :) Siellä aikaa kuluu välillä liikaakin! :)

Tää kai se on nykyään ykkössivusto. :D Ja sitten oikeastaan erinäiset blogit joita lueskelen enemmän tai vähemmän ahkerasti. Youtubessakin joskus vierähtää aikaa. Suomi24:n oman kaupungin tsätissä joskus tosi harvoin käväsen.

Olen itse niiiiin kyllästynyt facebookiin nykyään. |O En ole siellä kuukausiin ollut. Satunnaisesti vilassut vaan juttuja ja samantien poistunut. Tuntuu ettei vaan jaksa sitä kun voi mesessä/mailissakin jauhaa tuttujen ihmisten kanssa. Ja jos exhibbailua kaipailee niin täällä sitä mieluummin harrastan kuin buukissa. :D

Lissäys: Niijoo... ja xnxx.com on ollut aika ahkerassa kulutuksessa viime aikoina. :ashamed:

Yhteistyössä