instrum justitian auto seisoo pihassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anunen"

Vieras
mun pitäs mennä naapurissa käymään ja kyseinen auto seisoo heidän omakotitalosta pihassa,kehtaakohan sinne mennä nyt?

syytä en siihen tiedä miksi perintätoimiston auto siis on siinä pihassa mutta oletettavasti on heillä.
Naapurikaan ei sanonut että odottaisi ketään muuta vierasta.

[QUOTE="joo";22515641]Luepa uudelleen, onks se instrum *hirnunaurua*

Mut joo oota et lähtee ja mee sit vasta utelee :p Muista kertoo meillekin.[/QUOTE]

ja sun pointti siis oli??

ja mikä tossa instrumissa muka oli?

[QUOTE="anunen";22515660]ja sun pointti siis oli??

ja mikä tossa instrumissa muka oli?[/QUOTE]

No ei siin oo ässää. Mikä itselläs tän alotuksen pointti? Juoruilla naapuris asioista?
Mun pointti, no voit vaan miettiä sitä :)

Voithan mennä lainaa vaikka kupin sokeria?Hyvä tekosyy:D Tuu kertoo sitten meille onko siel silmälaseja myyty vai joku vienyt tuhkat pesästä.:xmas:

sitä mä vaan että olisko sulla sokeria lainata???ai sulla onkin vieraita??=D

meillä oli oikeesti sovittu et meen sinne partyliten tilausta tekemään ja tuoksuja haisteleen mut en kyllä nyt sinne kehtaa mennä..

[QUOTE="anunen";22515679]sitä mä vaan että olisko sulla sokeria lainata???ai sulla onkin vieraita??=D

meillä oli oikeesti sovittu et meen sinne partyliten tilausta tekemään ja tuoksuja haisteleen mut en kyllä nyt sinne kehtaa mennä..[/QUOTE]

No mut tottakai meet kun sulla on syykin.

[QUOTE="joo";22515677]No ei siin oo ässää. Mikä itselläs tän alotuksen pointti? Juoruilla naapuris asioista?
Mun pointti, no voit vaan miettiä sitä :)[/QUOTE]

ja mitäs mä oon sitten juoruillu??

ihan asiallisesti kysyin jotta ilkeekö sinne mennä kun en tiedä.Tarkotus nyt ei todellakaan ole täällä levitellä toisten asioita.

[QUOTE="anunen";22515679]sitä mä vaan että olisko sulla sokeria lainata???ai sulla onkin vieraita??=D

meillä oli oikeesti sovittu et meen sinne partyliten tilausta tekemään ja tuoksuja haisteleen mut en kyllä nyt sinne kehtaa mennä..[/QUOTE]

Mee vaan ihan pokkana. Mä varmaan menisin.:rolleyes:

[QUOTE="anunen";22515699]ja mitäs mä oon sitten juoruillu??

ihan asiallisesti kysyin jotta ilkeekö sinne mennä kun en tiedä.Tarkotus nyt ei todellakaan ole täällä levitellä toisten asioita.[/QUOTE]

Ja mä mielestäni asiallisesti kysyin, josko voisit meillekin sitten kertoo mitä kuulit ja näit?
Suutuitsä kun mua nauratti tuo hassu kirjoitusasu?

[QUOTE="joo";22515723]Ja mä mielestäni asiallisesti kysyin, josko voisit meillekin sitten kertoo mitä kuulit ja näit?
Suutuitsä kun mua nauratti tuo hassu kirjoitusasu?[/QUOTE]

no en suuttunu vaan oikeesti ihmettelin et mikä siinä oli vikana:D

mä tossa jo pohdinkin et olisko sekin samoilla asioilla kun mäkin eli noita kynttilöitä tilailemassa

Yhteistyössä