Inspiraatioo laihdutukseen??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipsutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipsutin

Vieras
Pitäs saada tää läski ns.liikkeelle, mutta kun ei jaksa/viitti/osaa/haluu... siis laiska olen.
Tyhmä kun lihotin itteni takas samoihin mittoihin raskauden jälkeen, tippu 15kg raskauden aikana...
Antakaas hyviä vinkkejä ja potkikaa muutenkin mua vähän persuuksille!!

*potkis, potkis*
Sen verran voin sanoo, että kun malttaa jättää herkut pois, niin normaalilla syömisellä kyllä laihtuu.

Eli yrität tehdä jotain eli kääntää huomio muuhun, kuin että popsia herkkuja (jos siis niin teet). Ja pienikin ulkoilu tekee paremman mielen. Pääsetkö kävelylle, se kannattaa, tulee hyvä fiilis ja se taas johtaa terveellisempiin elintapoihin.

Tsemppiä. :flower: =)

Täällä samat taistot...Ihan kivasti stressaamatta on 10 kg lähtenyt tammikuusta. Olen välillä laskenut Painonvartijoitten pisteitä, välillä syönyt surutta. :whistle:

Se on se ensimmäinen rykäisy, kun ekasta viikosta selviää, on jo helpompaa. Salli itsellesi joku kiva juttu (uusi takki, housut, kampaaja) 5 kg jälkeen, niillä säästetyillä herkkurahoilla saa ties mitä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
KAveri antoi hyvän vinkin. Valokuva itsestäsi läskeimmilläsi jääkaapin oveen. Ja noita kuvia voi ripotella oikeastaan pitkin poikin sinne, missä mässäilyn vaara on suurin

No sit tässä kämpässä ei syö kukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
KAveri antoi hyvän vinkin. Valokuva itsestäsi läskeimmilläsi jääkaapin oveen. Ja noita kuvia voi ripotella oikeastaan pitkin poikin sinne, missä mässäilyn vaara on suurin

:D Laihdutuskuuri koko jengille! :saint:

Mulla on ollut jo pitkään jääkaapin ovessa kuva itsestäni siloin kun olin hoikka, eli 25 kg kevyempi. Ajattelin että kun katson kuvaa, niin en haluaisi mennä jääkaapille.
Ei se vaan auta... nyyh. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:

Isäntä on senverran kuikeli et putoo pian patjanrakoon jos tuosta laihtuu :D Yks kissoista olis laihiksen tarpeessa, mutta tuskin se niistä kuvista perustaa =)

Mä laihduin myös odotusaikana mutta en noin kauheita määriä!Sain itseni painonvartijoihin ja nyt -5kg ja kolmeviikkoa takana.
Tänään sitten katselin valokuvia mennä ajoilta ja todellakin tuli potkua taas hommaan... =)

Isäntä on senverran kuikeli et putoo pian patjanrakoon jos tuosta laihtuu :D Yks kissoista olis laihiksen tarpeessa, mutta tuskin se niistä kuvista perustaa =)

:laugh: Meillä oli kanssa sellainen 6,5-kiloinen kisuli, leikattu pienikokoinen narttu, joka oli siis pieni ja siro muualta paitsi mahasta ja pyllystä, sen maha roikkui tyyliin maassa ja kun se hyppäsi, koko kissa piti tooosi oudon äänen. :whistle:

Mieti mikä on ongelmana syömisessäsi. Minulle ongelma on leipä. Voisin syödä leipää ja voimariinia iltaisin vaikka kuinka ja se onkin syynä lihomiselleni. Nyt sitten olen jättänyt leivän pois lähes kokonaan ja iltaisin en syö ollenkaan ja paino tippuu. Herkkuja en itseltäni kiellä, mutta ehdoton sääntö on se etten syö enää klo 19 jälkeen. Iltasyöminen ja se leivän mättäminen on pahaksi.

Syön paljon broileria ja kasviksia. Jos nälkä yllättää niin jääkaapissa on aina broilerinfiletta ja kasviksia. Herkkua on pannulla paistettu marinoitu broilerinfilee ja sekavihannekset. Nälkä lähtee ja maha täyttyy varmasti eikä leipää enää tee mieli.

:laugh: Meillä oli kanssa sellainen 6,5-kiloinen kisuli, leikattu pienikokoinen narttu, joka oli siis pieni ja siro muualta paitsi mahasta ja pyllystä, sen maha roikkui tyyliin maassa ja kun se hyppäsi, koko kissa piti tooosi oudon äänen. :whistle:

Juu, sellanen roikkomaha tuollakin on...pyyhkii pölyt nurkista mennessään :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
proana sivut jeesaa mulla :)
ihana katella sielt hoikkia ihmisiä :)

No hoh hoh, mä olen mieluummin ylipainoinen kuin mielenvikainen. :whistle:

mä en ikinä vois olla ylipainoinen!!!
läski ällöttää mua niiiin paljon...

Se on sun tapas elää, mua ällöttää kyllä yhtälailla nää läskit ja sitten ne luukasat. ;)

Kuumimmat

Yhteistyössä