mies on tylsistynyt, apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailia 3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailia 3

Vieras
Reilu 2v suhdetta ja nyt tuore avioliitto.
En osaa tätä lukkoo avata, se ei oo töissä ja nukkuu pitkälle päivään, mä nousen lapset laittaa kouluun ja muutenkin meillä on vauva 6kk jonka kanssa olen sitten kaksin sinne saakka kun muut tulee koulusta ja kun mies joskus herää. En oo saanu nukkua kertaakaan pitkään vauvan syntymän jälkeen. Hoidan kaikki vaikka muusta oli puhe. Ei auttanut puhumiset asiasta, koska milloinhan hän sitten nukkuu.. Mä voin nukkuu päivällä sitten, no parit päikkärit oon ottanu muut se vie aikaa muusta.
Mun menot on liian pitkiä, otan yleensä vauvan mukaan, se ei tykkää et missään käyn ja valittaa. Oon ruvennu oleen varpaillani ja harrastuksissa hirveetä kiirettä takas kotiin :'( vasta hiljan huomannu mitä teen!
Valittaa kun on tylsää, silti ei poistu ovesta. Kaikki mitä ehdotan on paskaa, yhdessä tekemistä tai erikseen. Se juo illat pitkälle kaljaa, ainoo harrastus sille. Kuulemma kerrostalossa ei ole tekemistä, ei edes kahden keskistä. Tuskin se muuttuu muuallakaan, koska leffoja ei voi kattoo, kahvilla ei voi käydä, ajelemaan ei voi lähtee, ei keilaan, ei pelaa korttia jaksa kokoaikaa ei ei ja ei. Ei halua käydä vierailulla missään. Juomaan varmaan lähtis mutta entiä miksei tee edes sitä nyt. Muutakun kotona. Ehkä rahan takia. Vihamielinen vain mua kohtaan, en kai mä sen tylsyydesyä ole vastuussa tai jätä omaa harrastusta et kuolen pois ittelkin. Tiuskii vastauksen, ei keskustele.
Jos mä ny avaan suuni ni kaikki on taas mun syytä. On ollu myös särkyjä, ja kaikkeni oot tehny et olo helpottaisi.
Loppuvuodesta piti ruveta tekee keikkaa mutta se 8h vauvan kanssa on liikaa ja joutuu oleen liian kauan hereillä ja sitten on vielä tylsempää.
Viimeyönä kun taas olin ensin saanu ripitystä kun olin harrastuksessa 3h ja eilen vanhemmilla ja kaupassa 3h niin ei edes katso päin, tiuski, ei saanu saman peiton alle mennä, ei päässy kainaloon eikä saanu pusua. Valvoin senkanssa myöhään et pitäisin seuraa ja siinä kiitos. Heräsin tietty yöllä vauvan kanssa ja nousin ajoissa.
Mä pärjäisin paremmin ilman sitä. Tiedän. Mutta koska en uskalla ottaa puheeksi mitään eroon liittyvää ni en tiedä mitä tehdä. On lapsia, molemmilla. Yhteinen vauva ja mun lapset asuu meidän kanssa. Sen lapset käy harvemmin. Ja nyt kuulemma oli sen lapsivapaa kun oli sairastuneet.. Aivan, paskana akkana en tajunnu ja tuonu tarpeeks kaljaa.
Se ei halua tehdä arkisia parisuhde asioita. Aluksi tehtiin ja hieroi yms. Nyt ei mtn. Rakkaus voi loppua nopeesti kun silmät aukee. Pääsis vielä pois ilma että tarvis pelätä. Musta on tullu nössö tän 2v aikana.
Kiitos kun sain avautua :)

Miksi menit naimisiin ja miksi ylipäänsä olet tuollaisen kanssa ja vielä omat lapsesikin laitat alkoholistin kanssa saman katon alle.

no syy hänen aikaisempaan eroonsa aika selvä.
taisi entinen vaimo pitää bileet, kun tuon raahukkeen otin, niin EI Ole hänen vaivoinaan.

kun on puhuttelu ukolle, jos EI ala ryhtiä löytymään, niin ERI osoitteisiin.
EI tuo Ole sinulle mitään elämää.
poltat itsesi loppuun, kuka sitten huolehtii yhteisestä lapsestanne

En tiedä miksi menin naimisiin koin saakka. Se vaan tapahtui. Mies ei juo lasten aikana, vasta kun ne menee nukkuun.
Ei siitä olekaan kun haittaa vaikka joskus osaa ihanakin olla. Elämä vaan on sitten kun elämää. Vitut mikää mihinkään muutu.
Ehkä se eroominen on niin vaikeeta sentakia kun se haukkuu mut ja osaa syyllistää. Että on helpompi ollu antaa olla ja en vaan saa sitä vyörymään lähtenyttä palloo pysähtyyn. Se oli mukamas niin ihana kun alotettii seurusteleen, tuli mun rakkaaseen harrastukseen mukaan ja piti mua hyvänä ja sellaseen jäi koukkuun. Kaikki sellainen on kadonnu. Nyt kun johkin meen ilman vauvaa ni valittaa olevansa lapsenvahti mulle. Siä se nukkuu, oon yleensä aamu 7-13/14 yksin vauvankanssa. Vaikka se on työtön luuseri.
Kunpa rakkaus loppuisi eikä sanat satuttaisi. Rupeen oleen aika masentunu tähän. Lapset voi hyvin vielä, ei ne näe juopottelua eikä mun kyyneliä. Osaan esittää. Miehellekkin, koska jos puhun negatiivisista tunteista ni riemu repee.

Miksi menit naimisiin ja miksi ylipäänsä olet tuollaisen kanssa ja vielä omat lapsesikin laitat alkoholistin kanssa saman katon alle.

no syy hänen aikaisempaan eroonsa aika selvä.
taisi entinen vaimo pitää bileet, kun tuon raahukkeen otin, niin EI Ole hänen vaivoinaan.

kun on puhuttelu ukolle, jos EI ala ryhtiä löytymään, niin ERI osoitteisiin.
EI tuo Ole sinulle mitään elämää.
poltat itsesi loppuun, kuka sitten huolehtii yhteisestä lapsestanne

En tiedä miksi menin naimisiin koin saakka. Se vaan tapahtui. Mies ei juo lasten aikana, vasta kun ne menee nukkuun.
Ei siitä olekaan kun haittaa vaikka joskus osaa ihanakin olla. Elämä vaan on sitten kun elämää. Vitut mikää mihinkään muutu.
Ehkä se eroominen on niin vaikeeta sentakia kun se haukkuu mut ja osaa syyllistää. Että on helpompi ollu antaa olla ja en vaan saa sitä vyörymään lähtenyttä palloo pysähtyyn. Se oli mukamas niin ihana kun alotettii seurusteleen, tuli mun rakkaaseen harrastukseen mukaan ja piti mua hyvänä ja sellaseen jäi koukkuun. Kaikki sellainen on kadonnu. Nyt kun johkin meen ilman vauvaa ni valittaa olevansa lapsenvahti mulle. Siä se nukkuu, oon yleensä aamu 7-13/14 yksin vauvankanssa. Vaikka se on työtön luuseri.
Kunpa rakkaus loppuisi eikä sanat satuttaisi. Rupeen oleen aika masentunu tähän. Lapset voi hyvin vielä, ei ne näe juopottelua eikä mun kyyneliä. Osaan esittää. Miehellekkin, koska jos puhun negatiivisista tunteista ni riemu repee.

Haluatko elää loppuelämäsi esittämällä?

Minulle riitti pelkkä haukkuminen syyksi erota. En suostu alistumaan henkiselle väkivallalle.

Yhteistyössä