Uusi tulokas ilmoittautuisi joukkoonne =)
Olen aiemmin ollut tuolla clomipuolella, tosin sielläkin nyt vähemmän alkukevään keskenmenon masentamana. Keskenmenosta kuitenkin toivuttiin ja yksi normaali kierto ehti tässä välissä jo olla. Tämän kierron alkupuolella sit alotettiin jälleen clomit ja lääkäri oli sitä mieltä, että voitaisiin inssiä kokeilla, joten siitäpä sitten lähdettiin niillä ajatuksilla etenemään. Clomien lisäks oli siis irrotuspiikkinä pregnyl ja inssin jälkeen alko luget. Nyt on menossa pp10.
Minkäänlaisia oireita ei ole missään vaiheessa ollut ja se huolettaakin tosi paljon. Aikaisemmin clomi+pregnyl -yhdistelmällä on olleet rinnat tosi kipeät ja huonoa oloa yms. vaikka muille jakaa (siis muuloinkin kuin silloin onnistuneessa kierrossa), mutta nyt ei ole mitään. Rintoja olen puristellut ihan hulluna viime päivät
Mutta ei mitään. Oireettomuuden takia olenkin jo luopunut toivosta lähes tyystin, vaikka mies jaksaakin uskoa koko ajan, että voidaan me silti onnistua. Mietin jo tuossa sitäkin, että onnistuinko mä ryssimään sen pregnylin niin, että se ei oo vaikuttanut ollenkaan, kun hajotin ampullin ja imin sitten ainetta lasinsirujen läpi.
Nimimerkkiin viitaten olo on vähän kuin rievulla. Ihan kuin olisi uitettu märkään veteen ja sen jälkeen puristettu ihan kuiviin. Mutta jospa tämä tästä vielä iloksi muuttuisi joku päivä =)
Kaikille kovasti plussapuhureita!!