Inseminaatio

ja TAAS kuulin iloisia vauvauutisia yheltä ystävältä. oi onnea, heille tulee toinen lapsi. ja heti tärppäsi, tietenkin. se olikin vasta toinen vauvauutinen viikon sisään. huhhuh, jatkuvasti tunkee näitä ilouutisia joka tuutista. olen tietysti oikeastikin iloinen ystävien puolesta, mutta... miten tän kaiken jaksaa? yksi on just saanut vauvan, yhellä on ihan kohta laskettu aika, kolmannella kohta ristiäiset, neljännellä oli just nimiäiset, viidennellä laskettu aika kesällä, kuudennella laskettu aika syksyllä...
ja mullakin oli laskettu aika elokuussa, vaan eipä ole enää.
tää on ihan loputonta veitsen kääntelyä haavassa. ja vaikkei pahasti kirpaisekaan, niin pikkuisen kumminkin. ja sekin hävettää.
 
Kaarne mullakin on ollut samanlaisia kokemuksia ja tuntemuksia viime aikoina. Periaatteessa olen onnellinen toisten puolesta (hyvä, että edes joitain onnistaa), mutta samalla ottaa pattiin, kun itse ei ole onnistunut lasten saamisessa. Mä olin myös hetken aikaa raskaana ja vauva olisi syntynyt lokakuussa. Muakin hirvittää ja hävettää se, että oon toisille Kateellinen. Mutta se vaan on niin masentavaa, kun itse tekee kaikkensa, että saisi vauvan ja se ei vaan onnistu, kerpele. Kyllä kaikkien (lasta haluavien) pitäisi saada ainakin yksi lapsi, eiks se olis ihan reilua?
 
J83
Ei tainnut tämä kerta tuoda meille toivottua tulosta. :'( Eilisestä asti hieman tiputellut ja nyt alkaa tuntumaan siltä että kunnolla taitaa vuodot alkaa.
Mieli on totaallisen maassa ja tekis jälleen kerran mieli sanoa miehelle että hankkii itselleen vaimon jonka kanssa lapsia siunautuisi hieman helpommin.
Kuinka kauan ihminen voi jaksaa tätä joka kuukausittaista pettymistä :(
Olihan tuo tietysti ensimmäinen inssi, mutta silti odotukset oli niin kovin korkeat vaikka yrittikin asennoitua suht alusta asti siihen että ei varmasti tärppää.

Tiedossa varmaan väli kiertokin kun kunnallisella kerran ollaan, mutta ehkäpä siinä taas jaksaa kerätä voimia seuraavaan inssiin..

Hirmusesti pitkää pinnaa piinailijoille ja toivon mukaan tärppää. :) Plussa uutisia tänne kaivataan enemmän.

 
Hei, näkyy olevan taas käytäntö eripaikoissa erinlaista. Meille sanottiin,että tehdään vaan kaksi inssiä,ei yhtään enempää. Ja täällä kun lueskelee,on joillakin jopa jo viides menossa!!

Huomenna olisi sitten se toinen inssi,toivottavasti nyt tulos olisi vaan parempi.
 
Sammale321
Mä toivoin vielä vähän aikaa sitten, että meille tehtäis vaan kaks tai kolme inssiä, mutta nyt ku oon sulatellu asiaa niin haluaisin sittenkin jopa neljä...vaikka se taitaa olla, että jo kolmannen jälkeen alkaa onnistumisprosentti laskea :ashamed:

Keväällä ehkä jo edetään seuraavaan vaiheeseen, tai sitten siirtyy syksylle. Onhan tää odottelu aika rankkaa ja se kun ei voi tietää, että tuleeko tulosta. Mieheni kanssa olemme päättäneet, että kaikki keinot yritetään ja lopuksi lahjoitetuilla sukusoluilla jos ei muuten onnistu. Emme halua adoptiota vielä edes harkita, koska haluan kokea synnyttämisen. Vuosien saatossa voi mieli muuttua, adoption suhteen siis...Tulevaisuutta kun ei voi tietää..

 
Meille sanottiin, että 3-4 inssiä kannattaa kokeilla ennen rankempia hoitomuotoja. Kai se riippuu tapauksesta ja lapsettomuuden syystäkin. Mutta jos inssillä on onnistuttu jo aiemmin, niin ehkä niitä kannattaa yrittää vielä enemmän?

Sammale321 Samoilla fiiliksillä täällä, että loppuun asti yritetään. Ei luovuteta! Minä myös haluan kokea synnytyksen, ja etenkin raskauden.

Pp. 7, eikä yhtään mitään oireita, vaikka on laitettu pregnyl ja luget käytössä... :|

Plussatuulia :whistle:
 
J83
Täällä tiputtelu muuttui sitten vuodoksi joten välikiertoa pitämään ja sitten uutta yritystä. :( Voi rähmä.. Kovin sitä kyllä toivo viimeseen asti että tuo tiputtelu olis ollu muuta, mutta tää kipu ja vuoto.. :|
 
Morjens!

Joku kyseli huimauksesta clomien kanssa. Ekalla clomikierrollani oli järkyttäviä huimauksia! Töissä menin välillä seiniä pitkin, kun rupesi huimaamaan! Mielestäni pakkausselosteessa kerrotaan myös asiasta, kun sitä tarkkaan luin, että johtuuko clomeista.

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!
 
Sammale321
Sinirusko Mulla oli rinnat ihan hemskatin kipeät ja turvonneet lugejen aikana. Turvotus oli kyl jees, ku muutoin mulla on tosi pienet rinnat :LOL:

On: Eilen oli aivan järkyttäviä kramppeja mahassa ja tuli sellasia isoja hyytymiä...Hitto että säikähdin, että mitä tämä nyt oikein on :eek: Mutta sitten krampit meni ohi kun ne isot hyytymät oli tullut pihalle. Muutenki on aika reilut kuukautiset siihen verraten mitä mulla on normaalisti :headwall: Huomenna sitten alkais clomit. taas.
 
Sammale321
Toivoton88 Meillä tehdään heti perään uusi inssi. En tiedä tarkkaa määrää, että kuinka monta inssiä tehdään..me olemme selittämättömiä niin arvelisin siksi lääkärini sanoneen, että koko kevät yritetään inssejä. Tulisko siihen sitten kolme tai neljä kertaa..riippuu miten kierto sitten menee, että kuinka monta keretään tehdä.
 
Toivoton: Meille sanottiin kans OYS:ssa ja LKS:ssä,että kaksi inssiä vaan vaikka mekin ollaan selittämättömiä. OYS vähän puhuivat sillai että pidettäis yksi kierto välissä,mutta LKS sano,että heti perään toinen ja eilen kävin sitten sen toisen inssin =) Eikä ne siellä OYS:ssa mitään siitä sanoneet =)
 
Voi kun oliskin tärpännyt... :heart: Jotenkin vaan tuntuu et ne menkat tulee kuitenkin,plaah!Kun ei muita "oireita"kun tuo tissikipu,mut tietysti ei tässä vaiheessa viel tarvikkaan olla... :D Testipäivä vasta ens la tai su...
 
Pp 10 ja taas alan kuvitella raskausoireita, vaikka oon tähän asti pysynyt hyvin tyynenä. Nännejä ehkä hieman aristaa. Se oli viimeksikin plussatessa ensimmäinen oire. Mutta aristaa kyl tosi vähän. Ja voi johtua siitäkin että koko ajan niitä kokeilen että joko aristaa :LOL:
Muita oireita en kyllä saa tekemälläkään tehtyä. :)
 
Sammale321
Tää alko clomien syömisen viikonloppuna. 1 tabletti päivässä. Kuumia aaltoja ja masennusta ollu :'( Melko epäitoivoinen olo, varmaan johtuu just niistä clomeista, mutta tuntuu että ei tästä mitään tule. Pelkkää rahanhaaskausta hoidot, ainakin nämä inssit.
 

Yhteistyössä