Kaarne Ei vieläkään ovista! Weer is mai ovis???
Huomenna olis oltava. Ja todellakin, täällä peukut pystyssä sun sunnuntai ovikselle!
Meillä mies ottaa rauhallisemmin kun mä. Eilen sanoi näihin mun ovis paniikkeihin, että jos nyt ei ehditä, niin tuleehan noita kuukausia. No, niinhän niitä tulee, mut myös menee samaan tahtiin, ja ikää on jo 38! Tuntuu, että clomit vetää mielialaa vähän synkemmäks. Vaikuttaako teidän muiden mielialaan?
Mies on kyllä aivan ihana, mutta
vattula, tavataan pöpilässä jos ei onnistuta
On nämä meillä mulle raskaampia juttuja. Niin, ja vielä vattula, ihan samat jutut täällä, että jostain syystä annan joka kuukausi toivolle vähän periks, ja sitten tullaan taas kolisten alas!
Omaa napaa vielä, että meillä on tämmöinen juttu: mun veriryhmä on Rh- ja ukko on Rh+. Eli keskenmenon tai synnytyksen jälkeen tämmösen tapauksen pitää syödä yksiä lääkkeitä, tai muuten seuraava raskaus ei onnistu, koska mun elimistö hylkii + verisiä.
Kerran sain yksityiseltä lääkkeet siltä varalta, että jos olis tullut varhainen keskenmeno, ja on niitä vasta-aineita mun verestä katsottu, mutta ei ainakaan sillon ollut. Mutta jos meistä ei muuten oo löydetty vikaa, ainakaan vielä, niin tommonen harmi on kuitenkin.
nöppö Mulle ei oo tullut vielä mitään vuotoja inssin jälkeen, mutta eiks lähes kaikille muille ole, ainakin mitä on lueskellut, niin todella monille. (Hyvä puhua täällä muiden puolesta...). Ihme, että mulle ei oo tullut vuotoja, kun katetrit meni mutkille, ja jouduttiin hakemaan vähän kovempaa katetria. On tuo kohdun kaula kuulemma mutkanen. Ei ihme, ettei siittiöt siitä omin päin selviä
Vähän siinä silmät pyöri päässä, kun siittiöitä vaihdettiin putkesta putkeen. Tuli mieleen, että jäisks sinne yhtään täyspäistä, kun on niiden parkojen päät kolissut niin monen ruiskun ja katetrin seiniin....Mutta eipä sieltä ketään kotiin asti saanutkaan...