Inseminaatio 2016

Hei, olen uusi täällä juuri eksynyt sivuille :)
Olemme selittämättömiä lapsettomia. Alkututkimukset on läpikäyty ja nyt oli tällä viikolla eka iui kaikki on ollu ok tähän asti. Minä olen 27 mieheni 24. Toivottavasti plussa tulisi pian. Toiveet aika korkealla mut pessimisti oon et kumminkin menkat tulee -_-
 
Heippa,
eli sullakin nyt piinaviikot menossa.... mulla ke testin teko ellei menkat ala ennen.
Lämmöt koholla ja janottaa, Luget varmaan asialla veikkaan, nehän tekee oireita.
Veikkaan, että mieli tekee tepposiaan taas. Jotenkin olen niin itkuinen ja raivokynnys ihan supermatala. Tsemppiä sinulle piinailuun, tuus kertoon sitten ja kerro myös tuntemuksistasi tässä ennen.
 
Hei. Joo piinaviikot meneillään tosiaan. :| mua vähä väliä hermot kireällä alkoi sillo ku aloitin letrozolin käytön mut aina mua ärsyttää kaikki ovulaation jälkee. Tuttu polttelu mahas ja huono olo alkoi niiku aina :/ sekä on janottanu. Mua aina on janottanu joka kierros ennen menkkoi :/ ärsyttävä vaiva. Illacrimo tsemppiä sulle toivottavasti tärppää :) mä oon nyt vasta dpo5 yleensä dpo14 menkat alkaa tiputtelu jo 3pv aiemmin
 
Tänään oli testiaamu ja niin tyylipuhdas nega tuli... :(
Eli nyt välikierto ja pitää taas keräilä itsensä. Vaikka koko ajan hokee itselleen , että älä intoile tai toivo liikoja niin kyllä taa joka hemmetin kerta sattuu niin paljon.
Tää on niin raadollista, että ensin pistät kellontarkasti, elät kurinalaisesti ja koitat olla mahdollisimman positiivinen ja rento, sitten kaikki se on turhaan. Mua syö tää juttu niin hemmetisti.
Mies jaksaa olla minulle ainakin tsemppaava, että ensi kerralla sitten uudestaan ja koittaa olla kannustava. Tiedän , että sekin kärsii kuitenkin nahoissaan ihan yhtä paljon.
Oli taas omissa tunteissa pitelemistä, kun läheinen sai vauvan viime vkl, ihan hirveetä yrittää esittää iloista toiselle vaikka mieli teksi huutaa koko maailmalle, että miksi sinä saat jo kolmannen ja me ei saada edes sitä yhtä. Tiedän, että tää on tosi halpamaista ja tyhmää, mutta minkä sitä tunteilleen voi.
Viikonloppuna kyllä taatusti otan muutaman lasin viiniä ja käperryn sohvalle koiran kanssa. Sori tää hirvee omaan napaan tuijottaminen, mutta pakko oli oksentaa tää ulos.

Hoping-for-baby: miten sun olot? onko mitään tuntemuksia? Voi kun sulla tärppäisi!
 
Illacrimo voi ku kurjaa Alkoiko sulla vuoto sit? :( osaan nii samaistua noihin sun tunteisiin. Mäki viimeks itkin ku yks kaveri oli paksuna. Joskus se vaa tuntuu nii väärältä toisille vaa suodaan helpompi tie :'( kyl mäki joka kk toivon vaik sen yrittää sivuuttaa. Vaik meidän hoidot vasta alkoi ni kyl välillä sattuu ja kovaa ja miettiä kaua sitä positiivista tulosta saa oottaa. Tsemppiä uuteen kiertoon ja voimia ! :) mul olot on iha normaalit maha turvonnu ja oksettaa mut tää on joka kierrossa ei mitää uutta iha 100% varma oon että menkat alkaa.
 
Vuoto ei ole vielä alkanut, mutta tuntemusten mukaan alkaa kyllä hetkenä minä hyvänsä.
Joo, meillä selittämätön lapsettomuus. Inssissä lääkäri sanoi, että simpat oli ihan priimaa.
Mulla on tosin ihan jäätävä stressi oman elämän kanssa. Pakko vaihtaa alaa ja kouluun hakeminen päällä ja pitää yrittää jaksaa nykyisessä duunissa ja toivoa parasta , että pääsis sinne kouluun johon hain. Juuri hautasin rakkaan kissani ja siitä ihan hirveä suru. Monesta voi tuntua ihan vähäpätöiseltä tuo, mutta mulle ei. Se oli mun elämäni kissa.... :(
 
Mulle lemmikkieläin on ollu aina perheenjäsen ja pahalta se tuntuis jos semmosen menettäis. Meil on kissa ja se on meille äärettömän rakas ettei siin oo mitää vähäpätöistä :) koita jaksaa kaikesta vastoinkäymisistä huolimatta :) onko sun menkat aina alkaneet ajallaan vai milloin ois pitäny alkaa? Meilki simpat tosi hyvät yli sen arvon mitä pitäs mut eipä siltikään lasta oo kuulunu. :( mut mä uskon että joku päivä meillä on oma vauva
 
Vuoto alkoi eilen ja ihan uskomattoman kovat kivut. Harvoin joudun ottaan kipulääkettä, nyt on mennyt paljon. Hirveitä kramppeja. Vuoto alkoi tismalleen kuten piti, mulla on miltei kellontarkka kierto . Onko sulla mitään tuntemuksia olisko tärpännyt?
 
Voi ei :( Koita Jaksaa. Mulki yleensä tarkka kierto et kyl ne alkaa. Tiputtelu ei viel oo alkanu. Jos jotai positiivista ettii. Mut kyl vähä munasarjoissa tuntuu että menkat ois tuloillaan. Mitää muuta oiretta ei ja enhä mä sitä tiiä miltä se tuntuu ku oikeesti on raskaana. Rinnat ei oo ollu yhtää arat mitä ne yleensä on ennen menkkoi mut onha täs aikaa. :notworthy:
 
Saisinkohan liittyä joukkoonne?

Toisen lapsen yritystä, nyt 16 kierto. Selittämätön, ovulaatiossa ehkä ongelmia(?), tiputtelua melkein viikko ennen kk. Viime tammikuusta asti kokeiltu eri hormoneja mm. Terolut 5 kiertoon, Clomifen 4 kiertoon. Tässä kierrossa Letrozol, Pregnyl & Lugesteron 600mg/pvä. Ja tämä kierto siis ensimmäinen IUI 7.11, eli viime maanantaina.

Mieheni näyte oli alunperin ennen pesua 108 milj, nyt maanantaina olikin vaan 41,5milj ja pesun jälkeen VAIN 0,76milj. Oikeestihan siis mahdollisuudet tolla määrällä huonot :( En ymmärrä miten toinen näyte oli tommonen. Onko kokemuksia? Esikoinen kohta 3v ja luomulapsi. Ongelmat tullut nyt toista yrittäessä.

Mimmosia kokemuksia teillä insseistä? Onko sattunut? Entä inssin jälkeen, onko mahaan nipistellyt/ollut kipeä? Itsellä oli maanantaina inssissä juuri ovulaatio käynnissä, mutta edelleen ihan ovulaatiomainen olo. :eek:
Hoping-for-baby pahoittelut vuodosta :(
 
Tottakai tänne saa liittyä ja mukavaa ni saa enempi jutustella ja vertaistukea. Musta tääl on nyt ollu aika hiljaista :( mul oli eka iui 2vkoa sit ei se sattunu eikä ollu mitää jälki oireita vaa vuotoa pari pv. Mun miehen siittiöt oli priimaa 18miljoonaa pesun jälkee mut mulla kyl ne siittiöt laitettiin liian aikasin ovulaation tunsin vasta 36h päästä toimenpiteestä :unsure: tsemppiä teille toivottavasti tärppää ! Kylhä siittiö arvoihin vaikuttaa monet tekijät eikä se aina oo sama. Mut hieman oudolta kuulostaa et noi alhainen tulos. Oon kuullu jos pidättäytyy liian kauan ni seki huonontaa laatua tiiä sit.
 
Mulki muute toi tiputtelu alkoi muutama kk sitte että alkaa jo 3pv aiemmin tiputtelee en oo viel asiasta maininnut et mistä voi johtua. Vähä on nyt toivo poissa tän inseminaation suhteen et mite sit jatkaa jos lasta ei vaa kuulu. Mitää vikaa ei oo löydetty.
 
Tottakai tänne saa liittyä ja mukavaa ni saa enempi jutustella ja vertaistukea. Musta tääl on nyt ollu aika hiljaista :( mul oli eka iui 2vkoa sit ei se sattunu eikä ollu mitää jälki oireita vaa vuotoa pari pv. Mun miehen siittiöt oli priimaa 18miljoonaa pesun jälkee mut mulla kyl ne siittiöt laitettiin liian aikasin ovulaation tunsin vasta 36h päästä toimenpiteestä :unsure: tsemppiä teille toivottavasti tärppää ! Kylhä siittiö arvoihin vaikuttaa monet tekijät eikä se aina oo sama. Mut hieman oudolta kuulostaa et noi alhainen tulos. Oon kuullu jos pidättäytyy liian kauan ni seki huonontaa laatua tiiä sit.
Meillä oli edellisellä kerralla 4 päivän pidättäytyminen ja nyt kahden. Ehkä seuraavaksi pitää se 4 päivää, samoin kamala stressi kun miehen piti nopeasti lähtee polilta asuntokauppoja allekirjottamaan joka stressas jo itsessään. :D Haki C vitamiinia ja sinkkiä, ei se pahitteeksikaan varmasti ole.

Koska sulla on testipäivä? Montako inssiä sulle sanottiin että tehdään?
Mä vuosin kanssa pari tuntia inssistä verta, ei meinannut saada katetria kohtuun kuulemma.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: hoping-for-baby
Stressi on yks tekijä. Mun mies pidätytti vaa 2pv se oli parempi ku ekalla kerralla. :) Ekal kerralla ne vaa tutki onko kaikki ok. Meillähän eka inssi oli 24.10. joka ei tuottanut tulosta. Eipä toi yllättänyt vaikka kyllähän se sattui aina yrittää olla pessimistinen mut aina tulee se olo enkö mä ikinä saa kokea sitä olla äiti tai piirtyä ees hetkeksi kaksi viivaa ni ois jotai toivoa et jotai kehittyy :unsure: nyt seuraava inssi on todennäköisesti 23.10 joten testaus menee enskuun alkuun taas pitkä aika oottaa ees itse ovulaatiota :LOL: vitamiinit on aina hyvästä :) syötkö sä mitää vitamiineja?
 
Stressi on yks tekijä. Mun mies pidätytti vaa 2pv se oli parempi ku ekalla kerralla. :) Ekal kerralla ne vaa tutki onko kaikki ok. Meillähän eka inssi oli 24.10. joka ei tuottanut tulosta. Eipä toi yllättänyt vaikka kyllähän se sattui aina yrittää olla pessimistinen mut aina tulee se olo enkö mä ikinä saa kokea sitä olla äiti tai piirtyä ees hetkeksi kaksi viivaa ni ois jotai toivoa et jotai kehittyy :unsure: nyt seuraava inssi on todennäköisesti 23.10 joten testaus menee enskuun alkuun taas pitkä aika oottaa ees itse ovulaatiota :LOL: vitamiinit on aina hyvästä :) syötkö sä mitää vitamiineja?
Joo, pitkän etsinnän tuloksena ostimme talon. :love: Toivottavasti toinen inssi tois toivotun tuloksen. ❤ Mä oon syönyt raskausvitaa, tosin nyt pitänyt pari vkoa taukoa kun jotenki tuli olo et mitä turhaan:(

Minkä ikäistä porukkaa täällä pyörii? Itse olen 24v :)
 
  • Tykkää
Reactions: hoping-for-baby
Voi ku ihanaa oma talo ois kyl ihana joku päivä :):giggle: sitä mäki toivon että inssi tois toivotun tuloksen ♡ saa nähä kui meidän käy. Mä oon 27 ja mun mies 24. Mäki söin jotai raskaus vitamiineja sekä foolihappoa välil. Mut tuntuu et turhaa ne kai on.
 
Voi ku ihanaa oma talo ois kyl ihana joku päivä :):giggle: sitä mäki toivon että inssi tois toivotun tuloksen ♡ saa nähä kui meidän käy. Mä oon 27 ja mun mies 24. Mäki söin jotai raskaus vitamiineja sekä foolihappoa välil. Mut tuntuu et turhaa ne kai on.
Onko teillä todettu jotain? Esim ovulaatiossa, kierron kanssa ongelmia?
Mulla epäilevät heikkoa ovulaatioo ja kuulemma toi tiputtelu myös on suurensuuri miinus ja lääkäri sanoi ettei tykkää siitä yhtään. :(
 
No etpä sä sille mitää voi että tiputtelee :( mä varmaa pillittäsin jos lääkäri noin sanois. Meillä on selittämätön lapsettomuus mitää syytä ei löydy. Mul alkoi noi tiputtelut oikeastaan sillo ku aloitettiin hoidot eli varmaa stressistä johtunee. Mul vaa 3pv tiputtelee aiemmin vaa 1pv et kyl vähä jo mietityttää :unsure: toivottavasti ne sais jotenki sun tiputtelun loppuu eikö mitkää lääkkeet auta? Miks heikko ovulaatio? Tai mite se ilmenee?
 
No etpä sä sille mitää voi että tiputtelee :( mä varmaa pillittäsin jos lääkäri noin sanois. Meillä on selittämätön lapsettomuus mitää syytä ei löydy. Mul alkoi noi tiputtelut oikeastaan sillo ku aloitettiin hoidot eli varmaa stressistä johtunee. Mul vaa 3pv tiputtelee aiemmin vaa 1pv et kyl vähä jo mietityttää :unsure: toivottavasti ne sais jotenki sun tiputtelun loppuu eikö mitkää lääkkeet auta? Miks heikko ovulaatio? Tai mite se ilmenee?
Usein kuulemma just tolla tiputtelulla - keltarauhanen surkastuu liian nopeasti ja alkaa tiputtelemaan pois. Mitäs fiiliksiä inssiläisillä on? Onko kellään piinapäiviä?
Meillä tasan viikko IUI ja eilen dpo 6 lämmöt dippas 36,2 asteesta 35,3 ja tänään oli taas 36,3 :eek: Olen valmistellut jo monta päivää itseäni uuteen kiertoon.
 
Usein kuulemma just tolla tiputtelulla - keltarauhanen surkastuu liian nopeasti ja alkaa tiputtelemaan pois. Mitäs fiiliksiä inssiläisillä on? Onko kellään piinapäiviä?
Meillä tasan viikko IUI ja eilen dpo 6 lämmöt dippas 36,2 asteesta 35,3 ja tänään oli taas 36,3 :eek: Olen valmistellut jo monta päivää itseäni uuteen kiertoon.
Mä aion seuraavalla kerralla kysyä tosta tiputtelusta mitä mulla on jos alkaisivat jotai tekemää. Mulla on ny pe aika folliultraan ni näkee pääseekö piinailemaa tässä kuussa :) Nyt vasta kp 7 onko sulla ollu mitää oireita?
 

Yhteistyössä