Inseminaatio 2014

Hei kaikille!

Palaan taustailemasta. Eka folliultra on 17.11. Nyt ylihuomenna 12.11 alan taas pistelemään Gonal F:ää. Tällä kertaa vähennetään annostusta, koska viime kerralla ei voitu tehdä inseminaatiota kun niitä munarakkuloita oli liikaa. Kyseessä seitsemäs lapsettomuushoito ja inseminaatio edelleenkin jos vaan sinne asti päästään. Pitää olla realisti, koska mulla saa olla olla max kaksi munarakkulaa tai inseminaatiota ei tehdä. Saan sitten 17.11 tietää varmaan tarkemmin milloin seuraava inseminaatio mahdollisesti olisi. Laitan sitten päivitystä varten tiedot.
 
INSSILÄISET 2014

Tiistai 11.11.





NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäLääkitysSyy
Nuolisade2.marraskuu12.11.f+mp+lselitm.
vauvayritys7.marraskuu17.11.f+mp+lselitm.
haaveilija03.marraskuulz+pr+lovl+siittiöt
HilleviHiiri831.marraskuu---
Helbi2.marraskuu-lz+mp+pr-
Madre-821.joulukuu-csiittiöt
Alys3.--t+lz+pr-
Haaveilija19863.--lz+lsiittiöt
Yaelle1.Tammikuu--c+pu
Ruu842.Tammikuu-c+pu+prselitm.
Veerukka2.--g+prkilp +ovl.
Rulla852.----


Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIInssipäiväTestipäiväLääkitysSyy
Dominokeksi4.20.10.5.11.pri+lz+mp+o+prPCO+anov
Marianna872.24.10.9.11.lz+mp+pr+lselitm.
Hedelmiina1.29.10.12.11.lz+pr+lsiittiöt/ovl
Lara_2.luomu16.11.lz+mpselitm.
FullMoon815.10.11.24.11.c+mp+pr+lselitm.
[tr]

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUIPlussauspäiväLääkitysHaasteet
Metsätähti842.6.3.c+g+prselitm.
Stella1.17.3.c+pu+prendo + ovl
nanette2.28.3.fos+pr+lselitm.
Elisaveta2.10.4.lz+mp+pr+lanovul.
Ansku831.13.4.pri+sy+pu+pr+l+mPCO
Karminiluomu30.4.cselitm.
Moonsihn33.5.5.c+prselitm.
Maikki19851.25.5.cselitm.
Chiligail2.9.6.lz+mp+pr+lsiittiöt
Mari1980OI13.6.cselitm.
Lapseton871.3.10.-selitm.
Emppisluomu12.10.-selitm.
Illa Tuu2.21.10.c+ltselitm.


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Sannui, Toiveikas81, KarjalanHeili, Tyy84

Päivityspyynnöt korostettuna kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Sitä taitaa olla joulukiireitä jo osalla porukkaa, kun näin hiljaista on palstalla. Huhuu, Dominokeksi ja Marianna, mites teille kävi? :) Hedelmiinalla jännät hetket käsillä :)

Haaveilija0, kyllä siirryttiin nopeasti pitkään kaavan ivf hoitoon, jossa nyt menossa synarela suihkeet. Mitään suuria odotuksia ei ole, ja vain tämä kerta koitetaan. Mutta on sitten käännetty kaikki kivet, ettei tarvitse myöhemmin harmitella. Vähän tää hoitomuoto kauhistuttaa näinkin "korkealla" iällä, mutta kai siitä selviää.

Alys, pahoittelut negasta. Pidin vielä pientä toivonkipinää, josko olis ollut vaan harmitonta vuotoa, mutta eipä sitten ollut :( Tsemppiä seuraavaan!
 
Moi kaikille,

Yksi uusi ilmoittautuu. Kiva saada vertaistukea täältä! Meidän tilanne on se, että ollaan molemmat noin 30 v ja yritystä takana noin 1,5 vuotta, josta noin vuoden verran "tosissaan". Lapsia ei kummallakaan ole aiemmin ja selittämätön lapsettomuus toistaiseksi syynä, eli molemmat on tutkittu tänä syksynä eikä mitään löytynyt. Mulla on ollut jonkin verran epäsäännöllinen kierto, oon kärsinyt tiputteluvuodosta luteaalivaiheessa, ja siihen oon saanut Luget jo pari kiertoa sitten. Nyt sitten ollaan ehkä menossa ekaan inssiin, jos aikataulu onnistuu tässä kierrossa. Nyt vasta kp2 eli huomenna pitäis aloittaa Femarit ja ensi viikolla sitten ultrataan.

Päivitystä: IUI 1. ajankohta: marraskuu, folliuä: 19.11. lääkkeet: f + l, syy: selittämätön
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp1 tänään. En edes testaillut tässä kierrossa kun inssi tehtiin liian aikaisin ja ovisoireetkin jäi tulematta. Huomenna soittoa polille, josko sitä vielä se kolmas inssi pitää kokeilla ennen kuin siirrytään eteenpäin IVF:ään. Vähän on kyllä puhti itsellä pois, en tiedä olisiko pienen tauon paikka :/

Elinor D, tervetuloa!

Äiti seiskaneloselle kovasti tsemppiä IVF:ään!
 
Minut voi poistaa piinailijoista :(

Tänään soittelin klinikalle ja seuraavan inssin tilanne jäi auki, kun lääkäri ei ollut paikalla. Haluan uuden inssin mahdollisimman pian! Kun tein laskelmia, niin alkoi oikein ahdistamaan seuraavien kolmen mahdollisen inssiajankohdan takia :headwall::

1. marras-joulukuun vaihteessa - erittäin suuri riski, että osuu viikonlopulle, ja inssiä ei voida tehdä
2. joulukuun lopulla - klinikka suljettu
3. tammikuun lopussa - niiiiiin pitkä aika tuonne ja miehellä voi olla juuri silloin työmatka!

Harmittaa, jos inssiajat venyy ja paukkuu, kun muutenkin onnistumisprosentti alhainen (varsinkin kun 40 mittarissa). Koita tässä nyt olla stressaamatta!
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut Hedelmiina :hug: Heti vaan uutta putkeen...

Pahoittelut Marianna myös sulle :hug:

Olitko Nuolisade ultrassa?

Tervetuloa mukaan Elinor D.

Mun menkat olis pitänyt alkaa jo, näemmä synarela niitä estää jostain syystä saapumasta :( Mälsää kun en tänään päässyt nollaultraan :mad: (ja kyllä testit on negaa, että siitä ei oo kysymys : / )
 
Viimeksi muokattu:
INSSILÄISET 2014

Perjantai 14.11.





NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäLääkitysSyy
Nuolisade2.marraskuu12.11.f+mp+lselitm.
vauvayritys7.marraskuu17.11.f+mp+lselitm.
Elinor D.1.marraskuu19.11.f+lselitm.
Hedelmiina2.28.11.24.11.lz+pr+lsiittiöt/ovl
haaveilija03.marraskuulz+pr+lovl+siittiöt
HilleviHiiri831.marraskuu---
Helbi2.marraskuu-lz+mp+pr-
Madre-821.joulukuu-csiittiöt
Marianna873.--lz+mp+pr+lselitm.
Alys3.--t+lz+pr-
Haaveilija19863.--lz+lsiittiöt
Yaelle1.Tammikuu--c+pu
Ruu842.Tammikuu-c+pu+prselitm.
Vihdoinhoitoon1.Tammikuu---
Rulla852.----


Lyhenteitä: c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur,
m=metformiini, g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIInssipäiväTestipäiväLääkitysSyy
Dominokeksi4.20.10.5.11.pri+lz+mp+o+prPCO+anov
Lara_2.luomu16.11.lz+mpselitm.
FullMoon815.10.11.24.11.c+mp+pr+lselitm.
Inspis2.14.11.28.11.prselitm.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUIPlussauspäiväLääkitysHaasteet
Metsätähti842.6.3.c+g+prselitm.
Stella1.17.3.c+pu+prendo + ovl
nanette2.28.3.fos+pr+lselitm.
Elisaveta2.10.4.lz+mp+pr+lanovul.
Ansku831.13.4.pri+sy+pu+pr+l+mPCO
Karminiluomu30.4.cselitm.
Moonsihn33.5.5.c+prselitm.
Maikki19851.25.5.cselitm.
Chiligail2.9.6.lz+mp+pr+lsiittiöt
Mari1980OI13.6.cselitm.
Lapseton871.3.10.-selitm.
Emppisluomu12.10.-selitm.
Illa Tuu2.21.10.c+ltselitm.


Taustalla: Wintryrock, Toivonpilkahdus, Mursu83, Sannui, Toiveikas81, KarjalanHeili, Tyy84

Päivityspyynnöt korostettuna kiitos!
 
Viimeksi muokattu:
Päivitettävää:
IUI: 2.
Ajankohta: 28.11.
Folliuä: 24.11.
Lääkitys: lz+pr+l
Syy: siittiöt/ovl

Olen vähän väsähtänyt tähän asiaan. Keskitynpä taas ajattelun sijaan vaan kuuliaisesti noudattamaan uusia aikataulujani: sunnuntaina Letrozol, 1,5 viikon kuluttua uä jne.....

Jaksamista kaikille yrityksiin tämän masentavan pimeän ajanjakson aikana! Tulisi nyt lumi maahan ja valaisisi ajatuksiakin.
 
Moikka, täällä lueskelen aivan into piukeena kaikkia keskusteluja ja tämä vaikuttaa aika aktiiviselta, joten ajattelin jakaa omat kokemukset (tai tulevat kokemukset) täällä teidän kanssa =). Eli olen 32 vuotias ja lasta yritetty enemmän ja vähemmän n. 4vuotta. Vuosi sitten tutkittiin, missä mahtaa olla vika, ettei mitään kuulu. Spermastahan se syy löytyikin. Nyt ollaan menossa maanantaina väestöklinikalle johonkin tapaamiseen/ tutkimukseen. Minulle tehtiin myös silloin vuosi sitten ultraus ja kaikki näytti olevan kunnossa :) Ovulaatiota en ole koskaan edes yrittänyt tikuttaa, mutta kuvittelisin niidenkin olevan normaalit..
Meilläkin siis ilmeisesti inssi edessä. Tätä palstaa lukiessa ei ole toiveet tuon inssin suhteen kovinkaan korkealla. Joissakin ketjuissa oli muutamia ekasta kerrasta raskautuneita. Tietenkin toivoisin kuuluvani siihen joukkoon, mutta elämä saattaa yllättää. Taas.
Tehdäänköhän tuolla ekalla käynnillä se aukiolotutkimus? Kuulostaa aika kivuliaalta toimenpiteeltä :O Aikataulusta ei ole tietenkään mitään hajua. Itse toivoisin, että ensi kuussa voisi alkaa jo yrittää, mutta taitaapi mennä kuitenkin tammikuun puolelle. Ei millään malttaisi odottaa maanantaihin, että saatais tämä homma polkaistua käyntiin.
Jotenkin salaa toivoisin, että me saataisiin hoitojen tuloksena kaksoset, olin ajatellut että tekisin lapset ennen kuin täytän 35 ja aikas hopusti pitäisi toinen laittaa sitten tulemaan. Ja taas tulee mieleen, että ei me kuitenkaan mitään lasta saada :| No ei se auta kuin toivoa parasta.
Foolihappoakin aloin tässä syömään. Näköjään suositus olis 400µg/ vrk, mutta noissa tabuissa onkin 800µg. Ehkä tuo ei haittaa.. Muutenkin on tullut lisättyä salaattia ja hedelmiä ruokavalioon ihan varmuuden vuoksi :)
 
Heippa!

Täällä myös yksi uusi piinailija =)

Tietääkö kukaan miksi munarakkula voi olla hieman litistynyt/soikea? Voiko kyseisessä munarakkulassa kuitenkin olla munasolu sisällä? Itselläni inseminaation yhteydessä tehtävässä ultrassa oli yksi 18x18mm munarakkula ja yksi 15x13mm ja ovulaatio noin 24h myöhemmin.

Lääkäri sanoi, että tämä pienempi munarakkula saattaa myös irrota mikäli hivenen vielä kasvaa. En vain tajunnut kysyä, mistä littanuus johtuu jne.?

Meillä kyseessä selittämätön lapsettomuus ja yritystä takana yli kaksi vuotta. Kunnallisella puolella ensimmäiseen IUI kiertoon määrättiin Clomifen 50mg 1tbl/vrk. Tästä seurasi se, että isoja munarakkuloita muodostui 5 kappaletta ( !!! ), joten saimme yhdyntäkiellon ja vauva haaveet siirtyivät jälleen eteenpäin. Lääkäri myös sanoi, että tämän jälkeen tulee pitää yhden kk tauko ennen uutta yritystä. Ihmettelin suuresti, että MIKSI minulle määrättiin alunperinkään Clomifen hormoonia kun arvot jne ultrat osoittaat, ettei minulla ole ongelmaa munien tuottamisessa tai ovulaatiossa. Lääkäri ei osannut sanoa muuta kuin, että he eivät inssiä tee ilman hormonaalisia tukitoimia.

Päätimme siis mennä välikierrossa yksityiselle tekemään inssin. Siellä ollessa myös selvisi, että yksityisellä voidaan tarvittaessa punkteerata ylimääräiset munarakkulat pois ja että irrotuspiikillä voi estää sen, ettei kierto mene hukkaan :O Nämä asiat kun olisin tiennyt! Kunnallisella vain sanottiin, että jos ovulaatio menee vknlopulle niin sitten täytyy yrittää ensi kierrossa uudelleen :(

Yksityisellä kuitenkin päätimme tehdä inssin ns.luomuna. Tämä ei ihan onnistunut, koska ovulaatio näytti vahvasti menevän viikonlopulle. Pistin siis torstai iltana Pregnyl piikin ja eilen (pe) tehtiin ensimmäinen inssi. Kp12 oli kaksi 12mm follia ja inseminaatio päivänä 18mm ja yksi 15x13mm.
Siittiöitä oli muistaakseni 4,1 milj. ja liikkuvuus 66%.

Nyt sitten jännätään miten käy..

Vihdoinhoitoon : Jos en väärin muista niin nykyinen Foolihappo suositus nostettiin 500µg/vrk. Tuskimpa 800µg on haitallinen :)
 
Kiitos tervetuloa-toivotuksista! Mulla on Hedelmiina tosi samat fiilikset "alkuvaiheen opinnoista", kuten ovulaation bongaamisista ja kalenterin aikatauluttamisesta. Olen todella pahoillani ettei ensimmäinen inssi tuottanut toivottua tulosta teille :( Ja tuo aikataulujen kanssa piinailu on ihan kamalaa! Musta tuntuu, että nykyään kalenteri on täynnä pelkkää arkipyhää ja viikonloppuja! Myös muille uuteen kiertoon joutuneille kovasti voimia ja jaksamista!

Mulla ei ole vielä omakohtaista kokemusta siitä odotuksen, jännityksen, tuskan ja pettymyksen tunteesta mitä olen myötäelänyt tätä palstaa lukiessa. Siksi (ja toki muutenkin) on vaikeaa kirjoittaa lohduttavia sanoja. Yritän ajatella asiaa niin, että kriisit ja vastoinkäymiset vahvistavat ihmistä ja parisuhdetta. Me, jotka lapsettomuushoitoja läpikäymme, koluamme sellaisen kriisi- ja vastoinkäymisradan läpi, että varmasti kaikilla meillä on lopulta keskimääräistä paremmat voimavarat kohdata kaikkia vastoinkäymisiä elämässä ylipäätään. Ja todennäköistä on, että meillä myös lopulta on se lapsi sylissämme. Ja silloin niitä voimavaroja todella tarvitaan. Nämä meidän "radat" vaan ovat eripituisia, ja olen kyllä sitä mieltä, että ihan lyhytkin "rata" riittäisi voimavarojen kasvattamiseen. No niin tässä varmaan ratametaforaa ihan tarpeeksi. Toivottavasti ajatus kuitenkin saavutti teidät.. :)

Meillä ei tosiaan ole vielä todellista koitosta takana. Viime viikolla oli psykologin vastaanotto ja se oli kyllä odotettua antoisampi käynti. Seuraavana päivänä klinikalta soitettiin ja kerrottiin luovuttajan löytyneen. Ihan mieletön tunne! Tänään pitäisi tulla postia klinikalta, reseptit ja muut paperit. Clomifenin lisäksi lääkäri on määrännyt mulle Thyroxinia. En ole koskaan syönyt esim. ehkäisyvalmisteita, joten jännityksellä odotan mitä clomit tekevät. Mies on jo vitsaillut menevänsä siskolleen kiertopäiviksi 3-7. Kierron pitäisi alkaa tämän viikon lopulla, että sitä, lunta ja plussatuulia odotellessa :)
 
Heippa kaikille ja uusiakin on tänne näköjään tullut!

mut voi poistaa listalta! emme jatka hoitoja. Ehkä jossain vaiheessa mutta nyt tarvitsemme näistä hoidoista taukoa. Surullinen en ole, päinvastoin. Jaksan nyt toisella tapaa keskittyä parisuhteeseen ja tulevien häiden suunnitteluun!

Käyn varmasti teidän kuulumisia täällä lukemassa ja kovasti toivon että te kaikki saatte plussan :heart: kovasti tsemppiä ja koska olette vahvoja naisia niin te kyllä jaksatte! Ihanaa joulun odotusta myös vaikka onhan tuohon vielä aikaa :D
 
Hedelmiina, tsemppiä nyt. Kyllä tuossa plussanneitten listallakin on aika tasaisesti 1. ja 2. että ihan yhtä hyvin toi tokalla kerralla inssi tuoda sen toivotun tuloksen. Kolmannella onkin sitten jo aika paljon pienemmät tsäänssit, mutta on kuitenkin. Ja jos näitä inssejä joutuu tekemään monta putkeen, varmasti se mahdollisuus joka kerralla on. Mutta ymmärrään tuskan ja turhautumisen. Ehkä voisi yrittää myös keskittyä johonkin toiseenkin elämänalueeseen (liikunta, joulu, parisuhde, tms), niin ei sitten turhaudu lopuksi siihen, että kaikki muu on jäänyt. :hug:

Madre-82, kumpa se toimisi aina noin, että vastoinkäymiset lähentää parisuhdetta. Meillä tuntuu, että tämä lapsettomuus on kyllä se, joka loitontaa meitä. Tämä varmasti johtuu pitkälti siitä, että asiasta ei pahemmin mies "osaa" puhua. Ja tunnen jääväni aika yksin ajatuksieni kanssa, koska ystävät/vanhemmat/sisarukset asuvat aika kaukana, eivätkä pysty elämään kanssani tätä vaihetta. Ja olen sellainen ihminen, joka sitten kärsii siitä, ettei voi purkaa tuntojaan ääneen. Onhan ainia tämä palsta, mutta kun se ei korvaa sitä oikeaa ihmistä : /
 
Viimeksi muokattu:
Äiti seiskanelonen, tuo on ihan totta, että näissä touhuissa joutuu koville ihan kaikki osa-alueet elämässä ja varmasti eniten paineeseen joutuu se parisuhde. Asia on yhteinen ja kummatkin osapuolet kuormittavat toisiaan ja jostain pitäisi sitä tukeakin saada. Huomasin psykologin vastaanotolla, että me poikkeamme muista lapsettomuuden kanssa kamppailevista pareista siinä mielessä, että takana ei ole vuosien yrittämistä, jonka jälkeen yllätyksenä tulee tietoa mahdollisista syistä ja kovat suunnitelmat siitä miten lääketiede tulee apuun. Meillä miehellä on ollut koko ikänsä tiedossa, että jos lapsia haluaa, on hoidot edessä. Ja keskenään ollaan tiedetty tämä asia heti suhteen alusta asti, joten ollaan tietyllä tavalla kasvettu tähän ilman suurempia yllätysjärkytyksiä. Onko teillä ollut miehesi kanssa ulkopuolista keskusteluapua tai oletteko harkinneet sellaista? Toivon todella, että onnistuisitte kääntämään tämän raskaan tien teitä lähentäväksi asiaksi ja lopulta tulisi myös se tärkein onnistuminen :heart: Voimia ja jaksamista!
 
Madre, kiitos. Minä tiedän, että tilanne vuodenvaihteen jälkeen purkautuu tavalla tai toisella. Joko unelma täyttyy tai sitten ei. Yritän siihen asti jaksaa roikkua tässä suhteessa vaikka päälläni, vaikka välillä on tosi vaikeaa (ja aina silloin otan eron puheeksi ja silloinkin mietin onko nuo hormonit mut lopullisesti sekoittaneet :headwall:). ONNEKSI (?) kysymyksessä on sekundäärinen lapsettomuus, muuten oltaisiin varmasti jo eri osoitteissa. Voimia myös teille ja toivottavasti jo eka hoito onnistuisi!
 
Moikka, pitkästä aikaa.

Tottahan se on, että parisuhde joutuu koetukselle tällaisessa tilanteessa, ja osa suhteista jatkuu vahvempana kuin koskaan ja jotkut käyvät eron partaalla ja saattavat lähteä täysin eri suuntiinkin. Meilläkin mies on vähän huono ilmaisemaan ajatuksiaan ja tunteitaan, ja välillä meinaan ottaa siitä nokkiini. Välillä täytyy itseäänkin muistuttaa että mieskin käy tätä samaa henkistä tilannetta läpi, hänen ei vaan tarvitse kokea hormonimyrskyjä kehossaan ja säästyy kaikelta kehon tulkitsemiselta. Tilanne koskettaa silti häntäkin eikä häntä saisi aliarvioida..

Tsemppiä jatkoon Veerukka :heart:

Kävin juu ultrassa keskiviikkona, siellä oli jo silloin 22mm munis. To-iltana sain tikkuun plussan ja perjantaina tehtiin inssi, munis ei ollut vielä puhjennut. Limiksenkin tilanne oli parempi kuin viime kierrossa kun menopur oli käytössä -> uskalsin jopa pistää itseäni!

Eli mulle sais päivittää:
2. IUI 14.11. Testipäivä 30.11. Lääkitys lz+mp+l.
 
Veerukka, kaikkea hyvää sinulle :heart:

Mulle voi merkata listalle suoraan, että IUI 3 edessä vasta tammi-helmikuussa. Pidetään pari taukokiertoa osittain työkuvioiden takia ja osittain myös ihan vain henkisen ja fyysisen jaksamisen takia :) Palailen kuvioihin sitten alkuvuodesta, hyvää loppuvuotta ja tsemppiä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Meillä oli tänään käynti Väestöklinikalla ja aika nopsaan lähdetään hoitoihin. Eka inssi on jo seuraavassa kierrossa eli omien laskujen mukaan 10.12 ja luomu kiertoon. Toiveikkain mielin olen vielä, ultrassa näytti kaikki olevan kunnossa =) Lääkkeenä inssin jälkeen primaspan korkean hemoglobiinin takia.
Eli päivitystä voisi laittaa 1.IUI 10.12. Onkos se testipäivä sitten 24.12? Olispa kyllä maailman paras joululahja :D
Päästään Madren kanssa jännäilemään melkein samoihin aikoihin. Ettekö te saanu muuten maksusitoumusta omasta sairaalasta hoitoihin?
 
Voimia kaikille!

Tänään oli folliultra. yksi isompi munarakkula ja toinen pienempi, joista isompi pääsee nyt inseminaatioon mukaan. Tosi hyvä, jos ois ollu enemmän niin inseminaatio olis taas peruuntunut. Inseminaatio on perjantaina. Ovulaatio on viikonloppuna, mille ei mitään voi. Julkinen puoli ei ole auki viikonloppuna. Tämän vuoksi laitan ovitrelle-piikin vasta inseminaatiopäivänä eli perjantaina. Siihen asti pistellään vanhaa tuttua Gonal f:ää.

IUI: 7. (seitsemäs hoito, kuudes inseminaatio)
Ajankohta: 21.11
Folliuä: 17.11
Lääkitys: m+g+o
Syy: selitt.
 
Vähän hiljaisemman vaiheen jälkeen, täällä onkin nyt ollut vilkasta :).

Sen verran ehdin tänne kurkata, että kiitän tuesta Madre-82 ja Äiti seiskanelonen. On täällä jonkun verran käyty keskustelua todennäköisyyslaskennasta ;).
 
Aika ei meinaa oikein nyt kulua, kun odottelen sitä inssipäivää =D

Täällä pidän sormet ja varpaat ristissä vauvayritykselle, sulle kyllä soisi jo raskauden alkavaksi. Sulla on ollut varmasti jo aika raskasta näiden hoitojen kanssa. Peukutuksia myös muille piinailijoille. Itse varmaan kiipeilen seinillä piinapäivillä :LOL: Mikä teillä on toimintasuunnitelma piinapäivien kuluksi?
 
Heippa, ei tuonut lääkkeillä avustettu luomuyrityskierto tulosta. KP 1 tänään. Pettymys ei ollut niin kova kuin ensimmäisen IUI:n jälkeen. Silloin romahdin kyllä todella kovasti, säikähdin jopa itse itseäni! Nyt voisi päivittää siten, että siirryn taustalle ja kolmas hoitokierto / toinen inssi tehdään vasta ensi vuoden puolella. Nyt tuntuu, että pakko saada hieman taukoa. Tsemppiä kaikille ja Veerukka, hyvät jatkot!
 

Yhteistyössä