Inseminaatio 2014

Hei kaikille!

Pahoittelut uusista kierroista! :hug:

Tulin nyt kuulumiset vielä kertomaan teille. Varhaisultrassa käyty ja sieltähän löytyi pieni sykkeen kera ja tällä hetkellä menossa 8 viikko. Pahoinvoinnit ja väsymykset tullut kuvioihin. Nyt vain kovasti toivomaan että pieni pysyy loppuun asti eikä tulisi mitään takapakkia. Eipä olisi sen kierron alussa uskonut että plussa tulee, kun kaikki tuntui menevän pieleen ihan inssi aamuun asti. :) Nyt kuitenkin yritän unohtaa pelkoni ja nauttia raskaudesta ja todellakin toivoa että tämän onnen saamme pitää! :heart:

:flower: Haluan kaikille teille sanoa kiitokset vertaistuesta ja toivon sydämeni pohjasta että jokainen teistä pian saisi plussan raskaustestiin! :flower::heart:

Hyvää kevään jatkoa kaikille ja tarrasukkia tulevaan! :kiss:
 
Onnea Nanette plussasta. Tarrasukkia nyt vain matkaan ja pientä kasvattelemaan.

ON: Itselläni nyt (jälleen) pettynyt olo. Vuoto alkoi eilen ja selvä Kp1 on tänään, eli eipä tarvitse enään piinailla ja odottaa huomista testausta. Ei tarvitse testiä käyttää. :( Mies vieläpä eilen humalassa avautui että miettii haluaako jatkaa näiden lapsettomuushoitojen parissa. : / On hänelle kova paikka. Joten jäämme nyt kesän ajaksi luomuna miettimään miten syksyllä edetään. Ainahan meillä on mahdollisuus luomunakin tärpätä (jota kyllä epäilen). Joten minut voi poistaa piinailijoista ja lisätä taustalle. Palaan asiaan jälleen elokuussa. :wave:

KP1 taustalle jäänti
 
INSSILÄISET 2014

Sunnuntai 27.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.27/30m+lz+mp+prPCO
Hepaliini2.04/1422.04.25/34-38pu+prsimpat
Moonsihn33.-11.04.23/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.04.20/28cselitm.
Viiva844.28.04.25.04.16/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Tuutunen802.05/1428.04.09/30c+prsiittiöt
Lauriska1.05/1402.05.06/31lz+prPCO
Kais2.04-05/14??

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Mintikka, Kiia-s, Toivonpilkahdus, Mursu83

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
Spirit2.11fanovul+simpat30.04.
Karmini2.09cselitt.01.05.
Chiligail1.02lz+mp+prsiittiöt09.05.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uusille! kiia-s, lisäsin sinutkin tässä vaiheessa taulukossa taustalle, kun tietoja kiertopäivistä ym. ei vielä ollut. Kaikkea hyvää ensimmäiseen inssiin!

Minulla dpo 14 muuttui tänään kp 1:ksi. Kolmas inssi tehtäneen vasta syksyllä. Sitä ennen on tarkoitus pyrkiä mm. yksityislääkärin tuella löytämään mahdollisia selityksiä selittämättömyyden selittämiseksi. Seli-seli. Mielestäni selittämätön lapsettomuus = syy (toistaiseksi) tuntematon.

Siirsin myös itseni taulukossa taustalle. Toivottavasti positiivisia uutisia tulee tänne luettavaksi pitkin kesää! Seurailen taustalla enkä lupaa täysin tuppisuuksikaan jäädä. ;)

Jaksamista kaikille! :hug:
 
INSSILÄISET 2014

Maanantai 28.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.28/30m+lz+mp+prPCO
Moonsihn33.-11.04.24/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.04.21/28cselitm.
Viiva844.28.04.25.04.17/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Tuutunen802.05/1428.04.10/30c+prsiittiöt
Lauriska1.05/1402.05.07/31lz+prPCO

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Mintikka, Kiia-s, Toivonpilkahdus, Mursu83, Kais

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
Spirit2.12fanovul+simpat30.04.
Karmini2.10cselitt.01.05.
Hepaliini2.03pu+pr.siittiöt08.05
Chiligail1.02lz+mp+prsiittiöt09.05.

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Mukavat kuulumiset nanettella :) Onnea odotukseen!

Pahoittelut uusista kierroista Toivonpilkahdus ja Mursu :( Rentouttavaa hoitotaukoa teille molemmille!

Taitaa jäädä minultakin kotitesti tekemättä :( Tiputtelee jo niin runsaasti, että en usko raskauteen kyllä yhtään :( Keskiviikkona käyn joka tapauksessa verikokeessa. Fiilis on kyllä todella surkea :(
 
nanetta: Hyvä, että teillä elämä hymyilee. Onnea odotukseen ja jatkoon. Toivottavasti kaikki menee hyvin =)

Chiligail: Hyvä kun pääsit vihdoinkin inssiin ja se meni hyvin. Piinailu on ärsyttävää, mutta onneksi täällä voi piinistellä ihan rauhassa ja avautua kaikesta mahdollisesta. Kiva kun jaksat päivitellä listaa :)

Hepaliini: Voi miten kiva kuulla, että neljännestäkin voi onnistua. Olen jostain blogeistakin kyllä lukenut, että voi onnistua neljännellä tai viidennellä yrityksellä. Jotenkin tuntuu vaan kolmen epäonnistuneen jälkeen, että mahtaisiko muka onnistua nyt. Toivo on tietysti kova.

Mursu83: Pahoittelut uudesta kierrosta. Olen samaa mieltä, ettei ole sellaista kun selittämätön, mutta toisaalta kaikkia syitä ei kyllä aina tiedetä (tai vielä edes tiedetä). Olen huomannut, että yhä useammalle kuitenkin löytyy joku syy jossain vaiheessa, mutta usein vasta kun on useita tuloksettomia hoitoja takana. Se on kovin turhauttavaa. Tsemppiä kesään.

Toivonpilkahdus: Ymmärrän pettymyksen ja olen todella pahoillani puolestasi uudesta kierrosta. Mitä tulee noihin miehen sanomisiin...meilläkin mies sanoi kerran, ettei tiedä haluaako jatkaa/aloittaa hoitoja, koska näki miten pettymys sattuu minuun. Vaikka sattuu se häneenkin. En tiedä teillä miehen sanojen taustaa, mutta kannustan puhumaan ja puhumaan. Meillä se on auttanut, mies on sellainen tuppisuu muuten niin helposti. Että miksi on niin kova paikka. Anteeksi jos nyt tuntuu jotenkin itsestäänselvyyksiltä, mutta miehet on joskus vaikealukuisia.. Tsemppiä kuitenkin kesään :)

kiia-s: Tervetuloa :)

Tuutunen: Näkyikö jo tämän päivän ultrassa jotain?

ON: 21 mm rakkula, limakalvo 11 mm. Hoitaja tuikkasi heti Pregnylin. Huomenna inseminaatio kello 11. Alkoi heti hyvällä tavalla jännittää. Tää näyttää nyt taas aika ideaaliselta kierrolta. Laskin, että Pregnylin pistosta inssiin on 28h joten se on varmaan ihan hyvä, vaikka ei olekaan ihan 36 h ennen. Hyvin oli siis rakkula kasvanut ja ovulaatiotesti oli vielä tänään negatiivinenkin joten tuskin ehtii rakkula ihan puhkeamaan vielä ennen inssiä. Ehtivät sitten siittiöt juosta paikalle ajoissa.

Tarvitsen neuvoja, ekassa inssissä mun luteaalivaihe oli 14 päivää ja sitten 2. ja 3. inssissä, joissa oli Pregnyl mukana niin 9 ja 10 päivää. Lääkäri sanoi, että "se vaihtelee" ja silti luen netistä, että 12-14 päivää olisi hyvä. Pitäisikö minun "vaatia" jotain tukilääkitystä? Vai onko se niin, että jos siellä joku hedelmöittyy ja haluaa kiinnittyä niin ei se vuoto sitten ala jo 10 päivää inssistä? Huomenna tosiaan inssi ja sitä ennen kaipaisin vähän tukea ja mielipiteitä....olen vähän arka lääkärille sanomaan, mutta toisaalta en haluaisi inssien epäonnistuvan tällaisen asian vuoksi. Kokemuksia?
 
Spirit: Kas, taisin kirjoitella megaviestiäni samaan aikaan kun olit kommentoinut. Voi miten tosi ikävää :hug: Ymmärrän pettymyksen ja kurjan olon. Se on kaikista kauhein vaihe näissä hoidoissa, se kun lakkaa uskomasta raskauteen ja vuoto alkaa pikkuhiljaa tulla. Tsemppiä.
 
Kiitos tsempeistä viiva :) Kyllä se olo tästä taas paranee, mutta ei tätä supersurkean fiiliksen tuloa pysty näköjään millään ajatustyöllä estämään. Mutta ei näitä ihan näin surkeita fiiliksiä onneksi ole kuin juuri näinä päivinä kun alkaa olla selvää, että ei taaskaan onnistuttu :(

Minulla on luteaalivaihe kyllä ihan hyvin mittainen, mutta tuota ärsyttävää tiputteluvuotoa on 4-5 päivää ennen menkkoja. Meinasin itsekin ottaa sen nyt puheeksi seuraavalla käynnillä, vaikka periaatteessa uskon ihan samoin kuin sinä, että sitten kun raskaus alkaa niin ongelma korjaantuu itsestään. Noista tukilääkityksistä on vissiin kahdenlaista mielipidettä, mutta eihän siinä tietysti mitään menetä vaikka niitä kokeilisikin. Tsemppiä inssiin! Ajoitus kuulostaa olevan nyt hienosti kohdallaan :)
 
Hei, olen seuraillut ja lueskellut jonkin verran juttujanne ja nyt ajattelin itsekin kirjoittaa. Minä ja mieheni aloitimme lapsen yrittämisen vuonna 2011, vuoden yrittämisen jälkeen selvisi ettei mieheni spermassa ollut lainkaan siittiöitä. Nyt olemme päässeet siihen pisteeseen, että olemme aloittaneet inseminaatiohoidot luovutetuilla siittiöillä. Viime torstaina kävimme toista kertaa inseminaatiossa. Jotenkin tuntuu niin turhauttavalle kun oma elämäni tuntuu pyörivän vain tämän lapsiasian ympärillä, haluaisin niin kovasti äidiksi ja samalla on jo kirveen heittänyt kaivoon, vaikka ymmärränkin, että lapsen saaminen voi olla pitkänkin ajan tulosta.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista!

Toivonpilkahdus, kuulostaapa kyllä samanlaisilta meidän lapsettomuusmatkat. Toivottavasti myös loppuisivat molemmilla mahdollisimman pian! Harmi, ettei teillä nyt tärpänny. Rentoa kesää ja luomuilua! Eiköhän se miehesikin kesän jälkeen jaksa uutta inssiyritystä, kun olette kesän ajan asiaa miettineet ja keränneet voimia (toivottavasti luonto kuitenkin yllättäisi ennen sitä :) )

Viiva84 ei kannata vielä luopua toivosta! Oon kuullut tapauksia, joissa neljäskin inssikerta on onnistunut. Onpa pöllö psykologi, jos alkaa arvioimaan milloin ihmisillä yleensä onnistuu. Tsemppiä inssiin!

Tuutunen80, oot vissiin Oyssissa hoidossa (toisesta ketjusta vakoilin)? Onpa jännä, että sulle laitettiin folliultra noin aikaisin. Ite oon kans Oyssissa ja mulla on eka folliultra vasta kp 12. Mietin jopa että onko tuo liian myöhään, kun joillekin voidaan tehdä inssikin aiemmilla kiertopäivillä. Toivottavasti uudessa ultrassa näyttää jo hyvältä!

kiia-s Meillä on ihan samat aikataulut näemmä, sillä mullakin kp 15 on maanantai, ja jännäilen, pystytäänkö inssiä tehdä ollenkaan tuon viikonlopun takia. Toivotaan, että menis aikataulut kohilleen kummallakin! Toisaalta pohdin, että josko pelkkä ovulaation induktio riittäisi meille, kun miehen tavara on priimaa ja ongelmana varmaan mun pco. Se on mun oljenkorsi, jos ovulaatio onkin viikonloppuna :)

Itsellä siis viimeinen letro syöty eilen ja jännittävä ihkaensimmäinen folliultra perjantaina. Toivottavasti ovat rakkulat älynneet kasvaa oikein! Mitään oireita ei letroista juuri ole tullut, paitsi nyt huomasin, että mulla on toinen suupieli halki. Oon aikaisemmin huomannut että se on monessa kierrossa halki juuri oviksen aikaan, joten ehkäpä ne letrot on tepsineet kun tässä kierrossa tuo oire tulee jo viikkoa normaalia aikaisemmin. (Muutenkin tuo on aika hassu ovisoire, mutta mulla tuo on ollut tosi systemaattinen, niin liitän sen kyllä ovikseen :) )

Ootteko muut Letrozolen käyttäjät ihmetelleet lääkkeen hintaa? Itse vähän kummastelin, kun mun 30 tabletin paketti maksoi 66 e (Kela-korvausten jälkeen) ja olin lukenut, että maksais noin parikymppiä. Sitten kun katsoin apteekin nettisivuilta hintoja niin huomasin, että 100 tablettia letroja maksaa 25 e ja 30 tablettia 100 e (ilman korvauksia)!! Miten voi olla mahdollista, että pienemmässä paketissa yksi tabletti maksaa kymmenen kertaa enemmän kuin isommassa paketissa?

Tasapuolisesti rutistukset kaikille, jotka joutui (taas) pettymään ja mielenrauhaa tulosten odottajille!
 
Letrojen hintoja ei eden kaikki lääkärit tiedä et se 100 kpl paketti on halvempi kuin 30 kpl. Eli sanokaan reippaasti vaan lekurille et kirjoittaa 100 kpl paketin ja syy on puhtaasi HINTA!!
Syöpään ku tuota syödään niin aina 100 kpl paketti ja siksi hinta alhaisempi kun taas lapsettomuuteen tarvii vähemmän niin siksi kehitetty myös 30 kpl paketti mut toki hinta tästä syystä kalliimpi ku me ei tarvita niitä ku kp 3-7 kohdalla.

Viiva: ilman muuta ottaisin tukilääkityksen...
 
Hepaliini Tsemppiä piinailuun!
kiia-s ja kaisu85 Tervetuloa =)
Pahoittelut uusista kierroista Toivonpilkahdus ja Mursu83 :( Lämpimiä ja kannattelevia ajatuksia toivon myös -Spirit- sinulle :hug:
viiva84 Keskustelin itse juuri tänään tuosta tukilääkityksestä lääkärin kanssa ja hän oli sitä mieltä, että rutiininomaisesti niitä ei aloiteta, ainoastaan tarpeen niin vaatiessa. Sinuna ottaisin asian rohkeasti puheeksi ja puhuisin sen puolesta, että haluat kokeilla. Näitä hoitojakaan kun ei kuitenkaan määräänsä enempää tehdä, niin mieluummin kokeilee kaiken mahdollisen, mikä olisi järkevää, ettei ainakaan myöhemmin tarvitse jossitella. Mietin, että mahdanko itse olla julkisen puolen lääkärin "hankala" potilas, kun kyselen kaikkea ja pyydän perusteluita miksi mitenkin toimitaan. Mutta koen sen olevan oikeuteni, kuitenkin meidän elämästä on kyse =)
Lauriska Oikein olet vakoillut =) Ensimmäinen ultra otettiin perjantaille viime kierron perusteella, koska silloin minulla oli jo kp10 follikkeli 19 mm. Hoitaja suositteli varmistamaan, ettei viikonlopun vuoksi mene suunnitelmat sekaisin.

ON: Tänään oli siis uusi ultra, jossa tilanne oli jo huomattavasti parempi. Yksi follikkeli näkyi, kooltaan 14x18mm ja limakalvokin oli kasvanut ihan normaalisti. Keskiviikolle inseminaatio ja Pregnylin pistän tällä kertaa itse jo huomenna. Otin tuon Pregnyl-ajankohdan siis puheeksi kun tuntuu, että kaikkialla muualla se laitetaan ennen inseminaatiota ja sen vaihtoehdon perusteet käyvät omaan järkeeni paremmin. Kokeillaan nyt tällä kertaa näin, kun viime kierrossa ei onnistuttu.

Päivitystä siis inssi 30.4. Niin ja tänään siis kp11, ei 10, kuten taulukossa =)
 
Viimeksi muokattu:
INSSILÄISET 2014

Tiistai 29.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.29/30m+lz+mp+prPCO
Moonsihn33.-11.04.25/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.04.22/28cselitm.
Tuutunen802.30.04.28.04.12/30c+prsiittiöt
Lauriska1.05/1402.05.08/31lz+prPCO

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Mintikka, Kiia-s, Toivonpilkahdus, Mursu83, Kais, Kaisu85

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
Spirit2.13fanovul+simpat30.04.
Karmini2.11cselitt.01.05.
Hepaliini2.04pu+pr.siittiöt08.05
Chiligail1.03lz+mp+prsiittiöt09.05.
Viiva844.00f+pu+prPCO + siittiöt13.05

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Kaisu85: Tervetuloa ja päivitin sinut taustalle, laita tulemaan tarkemmat tiedot niin päivitän sut piinailijoiden listalle.. Toivotaan et inssi onnistui.

Viiva: Onnea inssiin ja hyvä et keskustelet noista tukilääkkeistä vaikka arka oletkin :) Samalla päivitin sinut piinailijoihin dpo 00 päiville.

Tuutunen80: korjasin listaan tiedot ja onnea inssiin....

ON: Piinailijoille tsemppiä, tämä on melko piiitkäveteistä, mutta toisaalta olen sitä mieltä et vielä hankalempia on kp:t 01-12. Ne pv:t vasta hitaasti menee vaikka kivojahan noin folliultrat on niin tietää miten sisällä kasvaa.
Yritän vaan keksiä kaikkea pientä tekemistä niin menee aika nopsempaan...
tsemppiä meille siis...
 
Tuutunen80: Kiitos kokemuksestasi tukilääkityksen suhteen. Otan sen tänään puheeksi. Jotenkin olen kuitenkin melkein varma, että ei lääkärini siihen suostu ja pelottaa, että jos se onkin tässä se tekijä joka häiritsee.

Chiligail: Olin juuri tulossa kirjoittamaan päivitystä siitä mitä listaan voi päivittää, mutta siellähän ne olikin jo kaikki oikein =) Kiitos :)

ON: Tulen tänne nyt vielä avautumaan tuntemuksistani tämän viimeisen inseminaation suhteen. Olen ollut melko itkuinen ja vähän se usko mennyt onnistumiseen. Vaikka tilanne on nyt melkoisesti ideaalisempi kuin se oli viime kerralla. Vihaan piinailua ja nyt tiedän, että sitä on taas kaksi viikkoa edessä (tai 9-10 päivää jos vuoto taas alkaa kovin aikaisin). Samalla kun tiedän tämän viimeiseksi inseminaatioksi, olisi tulos mikä tahansa, tuntuu jotenkin "kodittomalta" kun en sitten enää kuulu tämänkään palstan kohderyhmään. Anteeksi nyt molli ja pieni alavireisyys....huooh... huomenna taas parempi päivä :) Ja ehkä tänäänkin jo inssin jälkeen :)
 
Hei ja kiitos tervetulotoivotuksista

Chiligail: Eli toka inssi tehtiin 24.4, nyt on menossa kierron päivä 19. Kierron pituus on 28-30, varsinaista virallista testipäivää ei ole mutta kuukautisten pitäisi alkaa joskus 8-11.5. Minulla ei ole tällä hetkellä käytössä vielä mitään lääkitystä, mahdollisesti kolmanteen inssiin otettaisiin lääkitykseksi Letrozole. Viime inssissä lääkäri sanoi minulla kypsyneen kaksi munarakkulaa, joten jos nyt onnistaisi voisi tulla kaksinkin kappalein vauvoja =)

Olen niin paljon pyöritellyt oman pääni sisällä tätä asiaa, joten on tosi kiva että voi purkaa tänne tuntojaan. Olen todella hätäinen ihminen ja haluaisin asioiden tapahtuvan heti, alan aina heti ovulaation jälkeen kyttämään "oireitani" ja usein olen mielestäni ollut varmasti raskaana ja sitten kun kuukautiset ovat alkaneet on pettymys ollut kamala. Nykyisin tosin tuntuu, että miettii enemmän oireita, jotka viittaavat kuukautisiin kuin mahdolliseen raskautumiseen. Vaikka monet sanovat, että kyllä se joskus onnistuu ja, että toivoa on niin itsellä on vain jossain tuolla takaraivossa pelko, että entäpäs jos en koskaan saa sitä positiivista raskaustestiä.

En tiedä millä ihmeellä sitä pystyisi asiat ottamaan rauhaisasti ja siirtämään tämän odotuksen takaa-alalle, olisiko hyviä vinkkejä? :confused:
 
Nyt vain pikainen (ja edelleen vähän alavireinen) päivitys inssistä. Siittiöiden määrä on vähäinen, 4 miljoonaa, liikkuvia kuitenkin 75 %. Aikaisemmin on ollut jotain 50-75 miljoonan välillä joten tästä olen vähän maassa. En nyt äkkiseltään muista mikä se raja on, onko se sitten 2 miljoonaa. Ilmeisesti spermaa ei oltu myöskään voitu kokonaan pestä (???), mitä ihmettä sekin tarkoittaa?

Limakalvo 11 mm ja rakkula 22 mm, ei vielä puhjennut. Sikäli ihan ok, mutta toiveet kyllä jo menneet. Tosin sain Lugesteronia tukemaan nyt tätä viimeistä inssiä :)
 
Mulla virhe,tässä kierrossa ei siis ollut inssiä vaan mentiin kotikeinoin

Chiligail hieno homma et vihdoin pääsitte inssiin!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneet,aina se on yhtä persiistä :(

Täällä testattu haaleaakin haaleampi viiva :O. Aika oireeton olen joten en elättele vielä turhia toiveita,ainoot oikeestaan on et alavatsaa kiristää jos ei käy vessassa ja miehen ostamat synttärinarsissit haisee pahalle :p
 
Kiitos Chiligail selvennyksestä letrojen hinnoittelupolitiikkaan. Eipä niitä tosin taida enää puolen vuoden jälkeen, kun tämä paketti on syöty, tarvia, joten ei ehdi pyytämään halvempia tabuja. Ehkäpä siksikään lääkärit ei tiedä hintoja, kun lapsettomuusasiakkaat harvemmin tarvii sitä toista pakettia. Toivottavasti muut tulevat letrojen käyttäjät bongaa tämän vinkin!

Tukilääkityksestä mulle sanottiin meidän polilla, että sitä ei yleensä käytetä, jos omakin keho toimii niiltä osin. Lääkäri sanoi, että tutkimusten mukaan lugeista ei ole hyötyä insseissä ja voi olla jopa haittaakin. Itekin oisin sellasta halunnut, kun takana kaksi keskenmenoa ja mietin kiikastaako se juuri kiinnittymisestä. Mutta uskotaan nyt lääkäriä. Ja tokihan se kannatta kokeilla, jos jo monta inssiä takana. Silloin varmasti kaikki keinot on hyvä ottaa käyttöön.

Karminille varovaiset onnittelut!
 
Viiva Peukutukset että viimeisen inssin tulos olisi nyt toivottu :heart: Meille sanottiin, että pesun jälkeinen siittiömäärä olisi hyvä olla yli 5 miljoonaa, mutta inssi kannattaa vielä tehdä jos se on yli 2 miljoonaa. Ja täällähän oli joku plussannut juuri sellaisella 2 miljoonan määrällä eli hyvin se on mahdollista :)

Karminille varovaiset onnittelut lähetän minäkin :) On siellä jotain ainakin tapahtunut :)

Noista Letroista. Meillä on käytössä Femar, mutta johonkin Letrozol-rinnakkaisvalmisteeseen se on vaihdettu. Meille lääkäri erikseen painotti, että kannattaa ostaa se 100 kappaleen paketti, sillä se on niin reilusti halvempi. Hassuahan se on niin iso paketti ostaa, kun ei sitä tule tarvitsemaan paria liuskaa enempää.
 
Karminille varovaisia onnitteluja täältäkin! Ihanaa, että jotain kuitenkin on tapahtunut =)

Toivottavasti Spirit verikokeissa kuitenkin paljastuisi positiivisia asioita :hug:

viiva84 Älä heitä vielä pyyhettä kehään, kuitenkin oma tilanteesi limakalvon ja follikkelin suhteen vaikuttaa hyvältä. Yksikin sinnikko uimari riittää =)

ON: Itse juuri koteuduin liikenneruuhkaiselta inssikäynniltä. Lähes myöhästyin, kun moottoritie oli suljettu kokonaan liikenteelta onnettomuuden vuoksi ja piti kiertää tukossa olevan kaupungin kautta. Toimenpide onneksi sujui ilman suurempia häslinkejä, vähän meinasi jälleen nipistää katetrin laitto, mutta onneksi meni ilman pihtejä perille. Follikkeli oli edelleen ehjä, kooltaan noin 16-17 mm ja limakalvokin olisi voinut olla parempi, mutta näillä mennään. Siittiöitä onneksi oli 60 milj, joskin parhaiten liikkuvia oli vähän normaalia vähemmän. Onnistuminen on siis mahdollista, mutta ei nyt aivan parhaat lähtökohdat kuitenkaan. Eipä voi mitään. Testipäivä olkoon 14.5.
 
INSSILÄISET 2014

Keskiviikko 30.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.30/30m+lz+mp+prPCO
Moonsihn33.-11.04.26/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.04.23/28cselitm.
Tuutunen802.30.04.28.04.13/30c+prsiittiöt
Lauriska1.05/1402.05.09/31lz+prPCO

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Mintikka, Kiia-s, Toivonpilkahdus, Mursu83, Kais

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
Spirit2.14fanovul+simpat30.04.
Karminiluomu12cselitt.01.05.
Hepaliini2.05pu+pr.siittiöt08.05
Hepaliini2.05pu+pr.siittiöt08.05
Kaisu852.05luomuselitt.09.05.
Viiva844.01f+pu+prPCO + siittiöt13.05

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 

Yhteistyössä