Minulla dpo:t pitäisi olla tänään 14 inssistä laskettuna, mutta oviksesta laskettuna jo 15. Menkkoja odottelen, pientä kipuilua ollut, mutta vuoto ei kunnolla ala. Tiedän tähän syynkin ja se on stressi. On ollut niin kiire töissä ja kotona, etten ole kunnolla ehtinyt syömään ja stressaan sitä, jos vuoto ei nyt pian ala, niin en ehdi ensimmäiseen IVF:ään vielä nyt keväällä ennen polin kesätaukoa. Raskaana en ole, lämmöt laskivat jo pari päivää sitten ja kn on pehmeä ja "auki", kuten aina ennen menkkoja. Alkais nyt vaan se vuoto!!
Meillä ei siis inssit tuottaneet tulosta, mutta toivotan teille kaikille muille oikein paljon tsemppiä jatkoon ja aurinkoista kevättä!
Käyn varmasti täällä välillä lukemassa teidän kuulumisia, täytyyhän minun tietää, kuka teistä seuraavana plussaa!
Meillä ei siis inssit tuottaneet tulosta, mutta toivotan teille kaikille muille oikein paljon tsemppiä jatkoon ja aurinkoista kevättä!
Käyn varmasti täällä välillä lukemassa teidän kuulumisia, täytyyhän minun tietää, kuka teistä seuraavana plussaa!