Inseminaatio 2014

Minulla dpo:t pitäisi olla tänään 14 inssistä laskettuna, mutta oviksesta laskettuna jo 15. Menkkoja odottelen, pientä kipuilua ollut, mutta vuoto ei kunnolla ala. Tiedän tähän syynkin ja se on stressi. On ollut niin kiire töissä ja kotona, etten ole kunnolla ehtinyt syömään ja stressaan sitä, jos vuoto ei nyt pian ala, niin en ehdi ensimmäiseen IVF:ään vielä nyt keväällä ennen polin kesätaukoa. Raskaana en ole, lämmöt laskivat jo pari päivää sitten ja kn on pehmeä ja "auki", kuten aina ennen menkkoja. Alkais nyt vaan se vuoto!!
Meillä ei siis inssit tuottaneet tulosta, mutta toivotan teille kaikille muille oikein paljon tsemppiä jatkoon ja aurinkoista kevättä!
Käyn varmasti täällä välillä lukemassa teidän kuulumisia, täytyyhän minun tietää, kuka teistä seuraavana plussaa! :)
 
Heipsan!

löysin tämän ketjun vasta äsken, muutoin olen hyvin satunnaisesti vauva.fi palstaillut. Nyt kuitenkin liittyisin mielelläni mukaan tähän ketjuun, jos mukaan vain pääsee? :)

Olen 32v ja mieheni 31v. Lapsettomuutta takana 2-vuotta, kolmas vuosi lähti tammikuussa käyntiin. Lapsettomuuspolin tutkimukset käyty läpi. Saldona miehen alentunut siittiöpitoisuus eli oligozoospermia. Minulta löytyi intramuraalinen myooma, joka ei vaikuta raskautumiseen. L.polin lääkärin mukaan emme kuitenkaan ihan toivottomia tapauksia ole ja luomuna pitäisi kuitenkin olla ihan hyvät mahdollisuudet.

Toukokuun loppupuolella on aika hormonipoliklinikan vastaanotolle. Silloin ymmärtääkseni päätetään IUI ja siihen liittyvät asiat.
Verkkaisesti olemme tähän pisteeseen edenneet, vuoden olemme käyneet infertiliteettipoliklinikalla ja vasta nyt olemme pääsemässä vasta hoitoa antavan yksikön piiriin. Kesän ajan tietty jälleen ovat sulussa, joten tietty tällä samalla tuurilla olemme vasta syksyllä "oikeiden hoitojen" äärellä. :(

Tsemppiä kaikille ketjulaisille! Hyvää kannattaa odottaa! :)
 
INSSILÄISET 2014

Keskiviikko 23.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.23/30m+lz+mp+prPCO
Hepaliini2.04/1422.0421/34-38pu+prsimpat
Karmini2.-15.04.20/30cselitt.
Moonsihn33.-11.04.19/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.0416/28cselitm.
Viiva844.04-05/1422.0412/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Chiligail1.25.0422.0410/29lz+mp+pr+lsiittiöt
Tuutunen802.05/1424.0405/?c+prsiittiöt
Kais2.04-05/14??

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
-jennica-3.14pr+ltendo.23.04
Mursu832.10luomuselitt.01.05
Toivonpilkahdus[/B]1.09lz+prselitt.28.04
Spirit2.08fanovul+simpat1.5

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.6.3.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Wintryrock: tervetuloa mukaan, päivitin sinut taustalle, mut ilmoita tarkemmat tiedot niin päivitetaan sit listalle sen mukaan.
Jennica: korjasin sun dpo:t, miten lie vaihtuneet... Onnea Onnea et saadaan II viivaa sulle kehiin tässä kierrossa

ON:
Juu mursu oli mulla ultra.. Eilen follit 14 mm 2 kpl vasemmalla ja piikitys Menopurilla jatkuu, Letrozolt oli siis kp3-7 ja sit päälle 5-10 Menopur sit kp11 Pregnyl ja inssi kp12 eli nyt tulevana perjantaina.. Hui,,, Limis ei vielä ollut eilen kun 5 mm mut sanoi et se kerkeää paksuuntumaan ja ei ollut siitä niin huolissaan, ilmeisesti heillä kiire jo saattaa mut VIHDOIN inssiin ja itsekkin olen samaa mieltä.

KYSYMYS: Ultraako ne siellä inssissä mitään eli kattooko limiksen paksuuden tai minkäkokoinen folli on sillä hetkellä. Ja toinen kyssäri niin kauanko menee siihen siementenpesuun aikaa, ollaan siis molemmat paikalla ja mies eka antaa lastin ja sit pesu sit minuun siemennys, mut paljonko varaan koko touhuun aikaa?
ps. ollaan pitkämatkalaisia ja 160 km yhteen suuntaan...
 
Tervetuloa Wintryrock :)

Hienoa Chiligail että pääsette vihdoin inssiin! Meillä ei inssin yhteydessä enää ultrattu, mutta tässä on kaiketi paikkakuntakohtaisia eroja. Yleensä ilmeisesti ultrataan. Meillä systeemi menee niin, että inseminaatio tehdään yksityisellä klinikalla, jolta keskussairaala on ostanut lapsettomuushoitojen labrapalvelut. Meillä on ollut aina vähintään 2 tuntia väliä miehen ajalla ja inssiajalla, mutta jos ootte noin pitkämatkalaisia, niin luulisi että saavat pesun hoidettua nopeammin.
 
Spirit: kiitos vastauksesta! Saa nähä en mitkä folliarvot on, koska nyt tiistaina ultrasivat follit ja sen perusteella perjantai inssi, sitä ennen ei uusinta ultraa määrätty. Niin siksi kiinnostaa et katsookohan silloin vielä missä vaiheessa follit on. Tosin Menopur on vaikuttanut niin hyvin follia kasvattavasti et sillä varmaan määräsivät suoraa inssiin ja kiirekin niillä on koska 2 krt menny mönkään...
Perjantaina siis... :)
 
Wintryrock: Lämpimästi tervetuloa.

Chiligail: Johan nyt on sunkin aika päästä inssiin :) Spirit jo vastasikin, mutta ilmeisesti julkinen ei tosiaan ultraa eikä maksa myöskään inssin ultraa ostaessaan ostopalveluna sen yksityiseltä. Me ollaan yksityisellä ja siellä on kyllä aina ultrattu vielä follikkelien tilanne ja limakalvon paksuus. Pesuun menee kai nopeimmillaan hiukan alle pari tuntia. Itse olen saanut aikaisimman inssiajan klo 10, jotta pesu olisi aivan varmasti ehditty tehdä. Ja itse inssiin on mennyt maksimissaan 15 min. Mutta sekin vaihtelee. Mua alkoi sun puolesta jännittää.

ON: Mä täällä hermoan, että perjantaina follikkeliultrassa on joku megarakkula, joka ei kestä sitten ollenkaan maanantaille. OOn jo valmiiksi höööh. Mietin, että jos yksi varteenotettava oli tiistaina 11 mm ja se kasvaa 1,5-2 mm päivässä niin pahimmillaan maanantaina olisi sitten 23 mm. Se olisi vielä ihan ok...kai..katsotaan miten käy. Voi se siellä jotain hidastellakin koska pistän Puregonia vain 50 yksikkö illassa.
 
Tähtisilmä* Pahoittelut negasta. Tsemppiä jatkoon, toivotaan onnea kesäyritykselle, ettei tarvitsisi IVF:ää miettiä.
Mursu83, jospa siellä jotain tapahtuisi! Eikä se ole tyhmyyttä, se on toiveikkuutta joka auttaa jaksamaan =)
Hepaliini tsemppiä huomiseen inssiin! Ainakin lähtökohdat ovat onnistumiselle ilmeisesti ihan suotuisat päätellen folliultran lukemista =)
-jennica- Harmillista =( Ikävää, että vielä stressin vuoksi kroppakin temppuilee. Koitahan nyt kuitenkin ehtiä syömään ja lepäämään, se on tärkeintä.
wintryrock tervetuloa :flower:
chiligail Hyvä, että pääsette vihdoin inssiin! Meillä ultrattiin pikaisesti ennen inseminaatiota, mutta ei se lääkäri minulle tarkemmin enää mittoja kertoillut silloin paitsi pyytäessäni.
viiva84 Minulla ei kasvanut viime kierrossa lopussa kuin 1 mm/2 vrk, en tosin tiedä miten kasvutahti näin yleensä menee. Toivotaan, että kasvu pysyy aisoissa =)

ON: Tällä kertaa ei lääkitys tunnu oikein missään, saapi näkyä kasvaako siellä tällä kertaa yhtään mitään vai vedetäänkö tyhjä arpa.
 
Mulle voi päivittää Dpo6

Chili mäki oisin halunnu tietää viimeks inssissä et minkä kokonen/kokoset follit siellä oli ja oliko ovis tapahtunu krampeista huolimatta mut ei julkinen kustanna. Toivotaan nyt et vihdoin pääsette sinne ekaan inssiin! :)

Tähtisilmä tsemppiä jatkoon!

jennica äh,toi on aina rasittavaa et sit ku haluis et menkat alkaa niin sit kroppa päättääki ryttyillä ja toimia just päinvastoin. Jospa kuiteski pääsisitte vielä siihen IVF:n ennen taukoa :). Kyllä kesä on ihana mut sit aina kaikki on kiinni ja ja ja...
 
INSSILÄISET 2014

Torstai 24.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.24/30m+lz+mp+prPCO
Hepaliini2.04/1422.0422/34-38pu+prsimpat
Moonsihn33.-11.04.20/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.0417/28cselitm.
Viiva844.28.0425.0413/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Chiligail1.25.0422.0411/29lz+mp+pr+lsiittiöt
Tuutunen802.05/1424.0406/?c+prsiittiöt
Kais2.04-05/14??

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
-jennica-3.15pr+ltendo.23.04
Mursu832.11luomuselitt.01.05
Toivonpilkahdus[/B]1.10lz+prselitt.28.04
Spirit2.06fanovul+simpat01.05
Karmini2.06cselitt.01.05

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)
 
Lista päivitetty

Spirit ja Karmini: teillä samat dpo piinapäivät, tsemppiä ja Mursu83 kanssa, teillä kolmella sama testipv.. Vaihtuuko vappu kuohuva pilli mehuun... ;) :popcorn:

Mites -Jennica- täällä jännään jo kuulumisiasi???

Tuutunen: Miten folliultrassa oli?

ON: Tänään illalla Pregnyl ja aamulla sit inssiä kohti... klo 12 pitäis olla jo ohi HUI!!
 
Minut voi poistella listoilta. Vuoto alkoi vihdoin eilen iltapäivästä, testiä en tehnyt eikä siihen tarvetta ollutkaan.
Yritin tänään soittaa soittoajalla polille, mutta en saanut ollenkaan yhteyttä sinne. Huomenna on jo kp 3, joten lieneköhän sitten jo liian myöhäistä... jos siis IVF:ään tähän kiertoon olisi mielinyt, koska viikonloppu on edessä ja lääkitys olisi pitänyt jo viikonlopulla aloittaa. Taisi jäädä se IVF tältä keväältä nyt vain toiveeksi. Kyllä ketuttaa tuo polin touhu ja samalla masentaa, ettei taideta päästä nyt IVF:ään. :(

Mutta edelleenkin tsemppiä teille kaikille jatkoon!
 
Chiligail: Oikein hyvää inssimatkaa teille! Tosi kiva, että kerrankin aikataulut natsas. Toivottavasti muiltakin osin natsaa. ;) Ultrauskäytäntö ei ilmeisesti ole vain hoitopaikan, vaan myös lääkärin, mukaan vaihtuva: mulla ultrattiin ekassa, mutta ei tokassa. Sama julkinen poli, eri lääkäri. Mietin myös, että ultraavatkohan useammin tapauksissa, joissa useita folleja...? Minun kohdalla tosin tämäkään logiikka ei pätenyt.

Jennica: Pahoittelut! :( Voi kunpa inssipettymysten jälkeen edes kevään aikataulutus yllättäisi vielä positiivisesti...!
 
Heipä hei!

Minä voisin liittyä tähän ketjuun mukaan, sillä juuri alkoi meidän ensimmäinen inssikierto. Olen noin vuosi sitten kirjoitellut tuolla kuumeilupuolella, mutta aika pian kyllästyin toistamaan itseäni siellä, kun ei yritys tuonut toivottua tulosta. Nyt kuitenkin hoidot edessä, joten tarvetta vois olla taas vertaistuelle.

Ollaan 28-vuotiaita ja siis toivottu lasta jo vähän yli puolitoista vuotta. Siihen aikaan mahtuu 14 yrityskiertoa, kaksi varhaista keskenmenoa ja muutama taukokierto työtilanteen takia. Viime vuoden lopussa hakeuduttiin terveyskeskuksen kautta lapsettomuuspolille, jossa ensikäynti oli maaliskuun lopussa. Ollaan siis julkisella hoidoissa Oyssissa. Ainoa vika, joka on löytynyt, on se, että lääkäri näki ultrassa minun munasarjojen olevan hiukan monirakkulaiset. Johtofolli oli myös silloin (kp 13) aika pieni. Eli ilmeisesti minulla on PCO, mutta muut syndrooman oireet puuttuu ja kiertokin on säännöllinen. Ovulaation olen myös aina bongannut testeillä, mutta eihän se tarkoita, että ovis tapahtuu.

Ekaan inssiin lähdetään Letrozolilla ja Pregnylillä, joka pistetään inssipäivänä polilla. Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tuosta letrosolista. Onko se saanut aikaan haluttuja tuloksia munasarjoissa? Näemmä listalla on yksi letroilla plussannutkin :)

Minut voi laitta listalla seuraavalla rimpsulla: Lauriska / 1. IUI 5/14 / Folliuä 2.5. / kp 4/31 / lz+pr / PCO

Ihana, että täällä tämmönen paikka, jossa saa jutella sellaisille, jotka ymmärtää!
 
Terve!

Täällä ois uusi tuleva inssiläinen, joka haluais liittyy porukkaan mukaan.

Oon tänä vuonna 30v täyttänyt nainen ja mies pari kuukautta vaille 27. Yritystä takana ollu noin 1,5v. Mulle on aiemmin helmikuussa tehty inssi, joka ei tuottanut toivottua tulosta. Toukokuussa olisi tarkoitus tehdä uusi, vähän pakostakin, sillä mies on paljon matkoilla ja me joudutaan pakastamaan simppoja varastoon. Ollaan muutenkin mietitty yrittää uudelleen, sillä mulla alkaa viimeinen letrozol kierto ensi kuussa ja haluais oikein kunnolla panostaa siihen.

Voin olla taustalla näin alussa, ilmottelen tässä myöhemmin ku saan itsekin enemmän tietoo asiasta, koska mulla vaihtu klinikka, jossa taas on eri systeemit ku aiemmas.

Tsemppiä kaikille!
 
Hei Lauriska, tervetuloa porukkaan. Tekstiäsi lukiessa oli kuin itsestäni olisin lukenut. Meilläkin hakeuduttiin vuoden lopukka tk:een ja maaliskuun alussa oli ensimmäinen käynti OYSin polilla. Eka inssi oli viikko sitten. Meilläkin lähdettiin liikkeelle Letrozolilla ja Pregnylillä? Ainakin mulla oli tuo letrozol toiminut ihan odotetusti.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Wintryrock, Lauriska & Mintikka :wave: Onpa mukava kun uusia jäseniä tulee! Tai no, eihän hoitoihin joutuminen ikinä mukavaa ole, mutta tietänette, mitä tarkoitan =)

Voi tähtisilmä & -jennica- :hug: Kaikkea hyvää jatkoon! Toivottavasti pääsette IVF:ään mahdollisimman pian. Tai että jopa tärppäis kesän aikana luomunakin ;)

Ihanaa Chiligail kun pääsette viimeinkin siihen inssiin! Isot tsempit! :heart: Ja ainiin, ainakin meillä ultrattiin inssipäivänä ja lääkäri kertoi mitat kysymättäkin. Ja jälkeenpäin tuli hoitopalaute kotiin, jossa oli mainittu follien koot ja limiksen paksuus.

Omaa: Tauko ja taustalla oleminen on tehnyt todella hyvää =) Elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan ja olo on ollut levollinen. Tuntuu, että seuraavan raskauden alkaessa on paremmassa kunnossa sekä fyysisesti että henkisesti. Uuteen taistoon on otettu henkisen hyvinvoinnin kehittämisen lisäksi lääkärin määrämät foolihappolisät & raskausomegat. Kun seuraavat menkat alkaa ja päästään toiselle inssikierrokselle, niin enköhän aktivoidu taas paremmin keskustelemaan. Ja tarvittaessa voin alkaa päivittään uudelleen listaakin.

Tsempit vielä kovasti kaikille piinailijoille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
jennica: Tosi harmillista teidän kannalta. Joskus tauko tekee hyvää, mutta odottaminen on niin ikävää.

Lauritsa ja Mintikka: Tervetuloa teille :)

Mursu: En olekaan koskaan ajatellut, että olisi myös lääkärikohtaisia eroja. Aina jännää, mutta ehkä tuo joidenkin monet rakkulat aiheuttavat sen.

Chiligail: Miten meni? Odotan innolla kuulumisia ja kokemuksia.

ON: Folliultrassa tänään. Puregon kasvattaa nyt yhtä rakkulaa oikealla puolella (sillä laiskalla puolella). Sen koko oli about 14-15 mm tällä hetkellä. Limakalvo oli 7,8 mm. Maanantaina katsotaan uudestaan tilanne ja inssi on tiistaina tai keskiviikkona. Eli kolme kertaa vielä ehdin ottamaan Puregonia, jonka pitäisi sitten kasvattaa rakkula ehkä maanantaiksi johonkin n. 20 mm kokoon. Helpotus oli suuri....

Vähän mua masentaa, että kaikki plussanneet ovat plussanneet 1. tai 2. inseminaatiolla. Itsellä neljäs, lieneekö enää toivoa. Kun kävimme pakollisessa psykologisessa neuvonnassa hoitoja varten niin psykologikin sanoi, että kyllä se yleensä parilla ekalla kerralla onnistuu....masentavaa..

Odotushuoneessa kuulin puhelun, jota hoitaja puhui. Joku päätti epäonnistumisen vuoksi luopua kokonaan hoidoista. Käsitin puhelusta, että olisi ollut viides IVF-hoito....pidättelin kyyneleitä, koska olen itse vielä niin kaukana moisesta päätöksestä mutta samalla pelkään kovin paljon, että olen itse jossain vaiheessa samassa tilanteessa...murheellista.



Piinaajille tsempit :)
 
Hienoa kuulla Stella, että vointisi alkaa olla jo parempi :heart: Kovasti tsemppiä uuteen inssikierrokseen :)

Mulla on muuten listassa tuo dpo väärin. Tänään on laskujeni mukaan dpo 9. Ja testipäiväkin on nyt 30.4.14, kun polilta määräsivät verikokeen siihen. Mitään oireita ei kummemmin ole. Rinnat on olleet tosi kipeät jo viikon ajan, mutta se yleensä häviää pari päivää ennen menkkojen alkua. Karmean hitaasti kuluu aika :p
 
INSSILÄISET 2014

Perjantai 25.4.2014



NimimerkkiIUIAjankohtaFolliuäKpLääkitysSyy
Läiti3.05/1414.04.25/30m+lz+mp+prPCO
Hepaliini2.04/1422.0423/34-38pu+prsimpat
Moonsihn33.-11.04.21/28c+prselitm.
Maikki1985luomu05/201417.0418/28cselitm.
Viiva844.28.0425.0414/35-38f+pu+prPCO + siittiöt
Tuutunen802.05/1424.0407/?c+prsiittiöt
Lauriska1.05/1402.0504/31lz+prPCO
Kais2.04-05/14??

c=clomifen, lz=letrozol, a=anazol, f=femar, pu=puregon, mp=menopur, m=metformiini
g=gonal-F, pr=pregnyl, o=ovitrelle, l=luget, lt=lutinus, t=terolut, pri=primolut, ol=orgalutran, fos=fostimon, sy=synarela


Taustalla: Jenett, Luis, StellaI, Juulia82, Zoona, Tähtisilmä, Wintryrock, -jennica-, Mintikka

PIINAILIJAT


NimimerkkiIUIDPOLääkitysSyyTestipäivä
Mursu832.12luomuselitt.01.05
Toivonpilkahdus[/B]1.11lz+prselitt.28.04
Spirit2.07fanovul+simpat01.05
Karmini2.07cselitt.01.05
Chiligail1.00lz+mp+prsiittiöt09.05

PLUSSANNEET


NimimerkkiIUILääkitysHaasteetPlussauspäivä
Ansku831.pri+sy+pu+pr+l+mPCO13.04.
Elisavete2.lz+mp+pr+lanovull.10.04.
Metsätähti842.c+g+prselitm.06.03.
Stella1.c+pu+prendo + ovl(13.3.) 17.3.
nanette2.fos+pr+lselitm.28.3.


Päivityspyynnöt korostettuna! Kiitoooos =)

7
 
Lista päivitetty

tervetuloa: lauriska ja mintikka!!

ON:
:cool:EKA INSSI TAKANA:cool:
Vihdoinkin saatiin aikataulut natsaamaan, huoh. Mies kävi aamulla eka ja tulos oli tällä kertaa parempi:
Simpat 107 miljoonaa ennen pesua, liikkuvia yhteensä 39 %, ja liikkuvia pesun jälkeen 100 % nyt vipinällä eteenpäin ja munan ympärille hop hop...
Itse menin 2 h päästä, ja eka ultra: Oikeella 23 mm folli, vasemmalla 20 mm folli, limis 8 mm, ihan ok. Sit kuulemma kohtua vähä huuhdotaan ja sit ruiskutetaan simpat sisään ja sen jälkeen toimenpide olikin jo ohi. HUOH ei sattunut juurikaan.
Ja nyt vaan kaikenlaisia loitsuja kehiin et tuottaa tulosta. 9.5 sit veritestiin ja varmaan kyl aiemmin jo tikutan, en varmasti millään malta pysyä erossa pöntöstä/tikkuun liruttelusta, mut toki pitää muistaa et Pregnyl 10 000 ui pistetty niin se näkyy 10 vrk ainaski... HUOH, nyt on kuultaa murut pitkät piina pv:t edessä :popcorn: :saint:
 
Mukava, että inssi meni hyvin chiligail!

Tervetuloa uusille!

Tänään tosiaan oli meillä vasta ultra, ei eilen kuten listassa näyttää olevan. Tosi aikaista oli vielä, itsekin sitä ihmettelin kun hoitaja suositteli käyntiä varalta jo nyt. Eihän siellä nimittäin näkynyt vielä oikein mitään. Alle 10 mm rakkuloita, ei yhtään selkeää johtavaa. Limakalvokin vasta 3,7 mm. Maanantaina uusiksi, saapa näkyä mitä silloin paljastuu.

Päivitystä siis fu 28.4. ja ne kiertopäivät listaan voi olla vaikka sen 30. Ne kun hieman vaihtelee ja ed. kierrossa jäi 27 päivään inssin aikaisuuden vuoksi.
 
Tervetuloa Wintryrock, Lauriska & Mintikka

Viiva84 kyllä voi neljäskin inssi tärpätä. Meidän esikoinen tärppäs neljännestä inssistä vaikka lääkäri epäili et ei varmana tärppää. Mulla oli ollu parissa aikasemmassa 2 kypsää follia ja miehen simpat ok. Mutta tässä tärpänneessä oli vaan yksi folli ja simppoja saatiin vaan 1miljoona eli tosi huonosti. Mutta niin vaan tärppäs ja tyttö on nyt sit oikeesti yksi miljoonasta. Toivon todella että teilläkin tärppäis.

ON: eilen tehty 2. inssi eli parin viikon päästä sais taas testailla. Tällä kertaa oli taas eri lääkäri, ei ultrannu ennen inssiä (yleensä on ultrattu). Simppoja oli vaan 2miljoonaa viime kerralla 6. Mutta toivottavasti käy taas niin hyvä tuuri että vähillä simpoilla onnistuttas.
 
Heippa. Meillä alkanut nyt ensimäinen inssikierto nii ajattelin et nyt vois tulla juttelee tämmöseen paikkaan missä on muita samassa tilanteessa, aikaisemmin olen vaan yleisissä vauvakuume keskusteluissa ollut.

Elikkäs ollaan 24vuotiaita miehen kans molemmat ja loppuvuodesta tuli 2v yritystä täyteen. Vuosi sitten todettiin syyksi pcos. Ensin oli 3 clomikiertoa ilman vastetta sitten 3 letrozol kiertoa oviksella ja sen jälkeen 2 kiertoa edelleen sillä letrozolella mutta ei ovista...

Nyt letrozolen lisäksi ainakin parina päivänä gonal f ja kp 10 ultrataan tarviiko pistellä lisää kun onnistuneissa letrozole kierroissa ainakin ovis oli suht myöhään,joten lääkäri epäili et tarvitaan lisää, toivotaan että nytkin ovulaatio on aikasintaan kp 15 kun se on maanantai ja viikonloppunahan inssiä ei voi tehä. Meillä inssiin lisä stressiä tuo se että ne tehdään yli 250km päässä kotoa ja meillä ei ole omaa autoa :D lainaan tosin auto kyllä saahaan ..
 

Yhteistyössä