Chiligail, Viiva84, Kaisu, Hepaliini ja
Tuutunen, tsemppiä piinailuun! Sormet ja varpaat pystyssä että saadaan lisää onnistujia tänne!
Spiritille halaus ja rutkasti onnea kolmanteen inssiin
Oispa
Läitillä kyse muusta kuin menkkavuodosta! Hyvinhän tuo saattaa viitata alkuraskauteen
Itelläkin oli yhdessä kierrossa noita alkutuhruja pari päivää ja aloin jo innostua, kun yleensä menkat alkaa heti kunnolla. Kävin ostamassa raskaustestin ja istahdin pöntölle sitä tekemään, niin sieltähän se oikea vuoto sitten alkoi
Sori, tämä ei nyt ollut kovin lohduttava tarina, mutta toivottavasti sulle kävisi paremmin!
ON: Kävin tänään kp 12 folliultrassa, enkä oikeen tiedä tuliko sieltä hyviä vai huonoja uutisia. Oikealla puolella oli yksi folli 21 mm x 27 mm (vasemmalla oli pari kymmenmillistä), eli niin iso, että inssiä ei ehdi viikonlopun takia tekemään. Siitä en ole kovin masentunut, sillä olin siihen varautunut ja toisaalta jopa toivoin sitä, koska se on kuitenkin helpompi vaihtoehto. Tämä kierto mennään siis vaan letrojen voimalla, ja toivotaan että se ja miehen hyvät simpat ajais asian. Positiivista on siis se, että letrozol on toiminut mulla hyvin! Viimeksihän ultrassa oli kp 13 vain pieniä 10 mm:n rakkuloita.
Limis oli myös hyvänlainen kiinnittymistä ajatellen, mutta lääkäri sai mut kyllä huolestumaan tuon rakkulan muodosta. Lääkäri sanoi, että koska rakkula on soikea ja noin iso jo tässä vaiheessa, kyseessä saatta olla myös vesirakkula eikä munis
Pitää kuulemma tehdä ovistestejä, että saa selville, onko se munarakkula vai ei.. Masentavaa! Netistä luin kylläkin, että rakkulan soikea muoto viittaa siihen, että se on juuri puhkeamassa, mutta miksi lääkäri ei sanonut mitään sellaista minulle? Onko muilla kokemuksia asiasta? Lisäksi mietin sitä, että eikö tämä aika ole kierrosta ole ihan sopiva munasolun irtoamiselle letrozol-kierrossa? Nyt on kp 12 ja monille tehdään inssejä aikaisempinakin kiertopäivinä... Letrothan yleensä kai aikaistaa ovista.
Lisäksi jäin nyt miettimään, että olisiko minulle ollut hyötyä Pregnylistä, jos olisin sen saanut kotiin pistettäväksi. Voiko olla niin, että munasolu ei irtoaisikaan vaikka rakkula on jo aika iso?
Tulipas pähkäilyjä
Olisin kyllä iloinen, jos joku osaisi kertoa omia kokemuksia aiheista. Minä ainakaan en osaa lääkärissä kysyä mitään, vaan kaikki kysymykset tulee vasta jälkikäteen mieleen! Pitäisi ehkä opetella