KIITOS, Luru!! joo, kyllä mekin suht matalaa profiilia on pidetty tän asian tiimoilta. toki lähipiiri tietää ja duunissa oon kertonu suurpiirteisesti. kyllähän toisilla on tapana kysellä ns. väliaikatietoja ja toisinaan se ottaa päähän mut enemmän mua ärsyttää ihmisten (lähinnä sukulaisten) hämmästely ääneen "miten teillä ei ole lapsia?", "kyllähän ne pitäis jo laittaa alulle jos niitä aikoo hankkia!" jne... jep, jep
kai se on vaan totuteltava ihmisten kyselyihin, kun nää hoidotkin on vasta alkusuoralla ja mitä tod.näk. tässä voi jonkun aikaa hoitojen parissa hurahtaa
Pidän peukkuja sun maanantaille! voiko vko enään paremmin alkaa, kun inssillä?
Mirdav: sulle kans toivotan Onnea Inssiin!!
Jypy: ei saa lannistua, vaikka ei olis napannu! sehän oli vasta 2.inssi! oon ymmärtäny, ett vähintään 4 täytyis tehä (tietysti tapauskohtasta). oon ainakin yrittäny psyykata itteni siihen tilaan, että 6 inssiä olis se max (yksityisellähän ne tekee niitä, vaikka 20 jos vaan haluaa...
) eihän se oo ilmasta mut jotenkin se vajaa 200/kk ei tunnu niin paljon taloudessa, kun ajatus IVF-hoidosta ja sen kustannuksista. (tarttis ennakkoperinnön, ett ois varaa
) no mut joo, siihen me ainakin "joudutaan" siirtymään jos inssit ei tuota tulosta. meilläkään ei tod. oo varaa siihen mut otetaan sit vaikka lisää lainaa jos ei olla voitettu lotossa
Älkää luopuko toivosta, kyllä se haikaraonni vielä meillekkin osuu!!