Hyva
Mirdav etta kuitenkin kavit tutkituttamassa, ja tsemppia seuraavan inssikierron odotteluun.
Gismah Mulla on pregnylin jalkeen ollut aina luteaalivaihe 14vrk, eli 15. paiva alkanut uusi kierto. Tuo testipaiva varmaan riippuu pregnyl-annostuksesta, jos olet saanut 5000yk, se haihtuu jo viikossa, ja taas tupla-annos kestaa sen 14vrk elimistossa joillakin. Itsehan olen tehnyt tieteellisia tutkimuksia (
) ja Sisilian helteissa se 10000yk katosi jo 10vrk:n sisalla, mutta seuraavalla kerralla nakyi haamu viela pp13 ja seuraavana paivana nega ja pp15 menkat.
jsi Jihuuu, hyvankokoinen folli teikatytolla! Mulla oli silloin plussatessa nimenomaan 23mm folli kun pregnyl pistettiin! Ja meillahan on muuten melkein samaan aikaan inssit!!! :wave:
Mulla on aika 11:40!
Tervetuloa
Ekotytto :flower: Kaytetaanko teilla hormoneja apuna hoitokierroissa?
Tuuli Voi miten ikavia uutisia siskoltasi :hug: Mun veljen vaimolle kavi samoin, oli kaksoset (luomuna) tulossa ja alkoi sitten vuotaa aika rankasti.. Selvisi, etta toinen vauvoista on luovuttanut. Han vuotelikin sitten koko raskauden ajan, milloin mistakin syysta ja joutui ennen aikojaan sairaalaan makaamaan ja vauva syntyi keskosena, jo viikolla 33.
Tanaan hyvinvoiva pieni mies, melkein 1v.