Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä uskon indigo- ja kristallilapsiin. Näiden lasten on kuitenkin pakko oppia elämään tässä yhteiskunnassa siinä missä muutkin lapset.
Keittis puhuu taas niin viisaita.
Uskon, että mainitun kaltaisia lapsia on olemassa.
Ja kuten olen aikaisemmassa ketjussa sanonut, keskimmäiselläni on valtavasti "kristallilapsiin" liitettyjä piirteitä.
Koska en ole törmännyt sen parempaan termiin noille pikkuomituisuuksille, käytän sitä.
Se ei tarkoita, että uskoisin ihan kaikkea tuota skeidaa, tai käyttäisin sitä tekosyynä yhtään millekään.
Päinvastoin, haluan kasvattaa tytöstä normaalin, yhteiskuntakelpoisen yksilön. Koska neiti on kuitenkin joiltain osin erikoinen tai erilainen kuin iso-, ja pikkusiskonsa (ja monet muut lapset joihin olen saanut tutustua), joudun miettimään keinoja ehkä hiukan enemmän ja erilaisiksi kuin toisten kanssa.
Olen tyytyväinen siihen, että olen löytänyt edes jonkinlaisen määritelmän noille "kyvyille", parempaakaan kun ei ole ollut tarjolla.
Se ei tarkoita, että nostan jalustalle tai pakoilen vastuuta.
Ihmisellä on halu lokeroida ja määritellä, varsinkin kaikki vähänkään "poikkeava".
Olen helpottunut, että on jonkinlainen lokero tai viitekehys, jonka kautta miettiä. Nyt tiedän, että on muitakin, ettei tuo ole ainoa astetta oudompi.