Mä... näin vuosien jälkeen..ö. uson siihen, että likka on nk kristallilapsi. Likka taisi olla noin 3 v, kun kauppakeskuksessa kuljettiin perheen ohi. Perheen, jossa lapset eriiteli tosi pahasti ja äitikin päästeli aika ikäviä lauseita suustaan. Kun likka käveli siitä ohi, kaikki hiljeni ja pari näistä tappelupukareista lähti kävelemään likan perässä. Monasti - en tiedä edes kuika monasti - kirjastossa, bussissa, kauppakeskuksessa...joku lapsi on lähtenyt kuin hypnotisoituna seuraamaan mun likkaa. Pari kertaa elämässäni olen joutunut menemään kauppakeskuksen infoon ja pyytänyt kuuluttamaan, että jos äitee ei nyt hae lastaan, niin tää lapsi kulkee meidän perässä meidän kotiin asti. Likalla on kyky, jolla se saa rauhoitettua muut. Jopa sellaiset puoli metriä likkaa pidemmät karpaasit ovat siirtyneet sivuun, kun tää alle 150 mittanen neiti saapuu paikalle. Mä osaa tulkita likastas lähtevän energian.Useimmat muut eivät osaa. Se energia on ollut niin vahva, että likka on saanut ainakulkea sen reilun kilometrin bussipysäkiltä kotiin. Ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa.Mutta on ollut myös tilanteita, joissa joku vastaantulija on pyytänyt saada auttaa likkaa kantamaan kantamuksensa kotiin.
Mä uskon siihen, että kristallilapsilla on tietty kyky vaikutttaa muiden ihmisten tekemisiin. Ja uskon myös siihen, että tyttäreni on kristallilapsi.