Indiedays palkkio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blog you
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saa 100e/kirjoitus. Kirjoituksia pitää olla vähintään 10kpl/kk ja maksu tulee enintään 25kpl/kk. Eli bloggamalla pääsee ihan kivoihin ansioihin! 2500e/kk ylimääräistä. Eli jos on perustyössä keskipalkalla noin 2500e ja bloggaa tuon 2500e kuukaudessa päälle, niin kuukausitulot mukavat 5000e/kk

Ok, kiitos vastauksesta. Mietin tarjoaisinko omaa aktiivisen ja laajan lukijakunnan omaavaa blogiani tuonne, mutta enpä tiedä... pelkään kaupallistumista.. ja sen "oman jutun" menettämistä... Toisaalta ei 2500€ lisätienesti olisi pahitteeksi.. (vaikkakin lisätuloista verotetaan 50% veroprosentin mukaan...)

Kalastajan vaimon siirtymisen indiedaysiin... Itse koen tuon juurikin kaupallisena mutta täytyy myöntää, että hölmöähän se olisi tilaisuus jättää käyttämättä jos moinen rahasumma käyttöön tarjoutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Se selittääkin;22826975:
Kalastajan vaimon siirtymisen indiedaysiin... Itse koen tuon juurikin kaupallisena mutta täytyy myöntää, että hölmöähän se olisi tilaisuus jättää käyttämättä jos moinen rahasumma käyttöön tarjoutuu.

En tunne kyseistä blogia.. mutta miten se sitten muuttui?

Olen nähnyt yhden bloggarin sopimuksen ja siinä palkkio meni lukijamäärän mukaan ja tälle oli tehty matemaattinen kaava, jossa huomioitiin Indiedays-sivuilla käyneiden määrä. Mistään kovin suurista summista ei ole kyse, ellei nyt satu olemaan ihan hemmetisti lukijoita... Bloggareilla on salassapitovelvollisuus palkkion suhteen eli tänne tuskinpa kukaan tulee sitä ilmoittelemaan.

Pelkällä bloggaamisella ei rikastu, mutta jos laskee tarkasti menonsa sillä kyllä elättää itsensä. Ja mainosten / mainostamisen myötä liikkeet antavat ilmaisia tuotteita (saat itse valita usein mieluisimman), lisäksi tulee meikkejä, ihonhoitotuotteita, matkoja ymym.

Tiedän yhden näistä blogin pitäjistä ja hän oli sanonut kavereilleen, että yrittäisivät saada mahdollisimman paljon ihmisiä lukemaan hänen blogiaan, koska hän saa tietyn summan per kävijä (IP-osoite?). En sitten tiedä miten ne lasketaan tai paljonko se on, ei kovin suuri varmaan.

Yhteistyössä