R Rusina82 Jäsen 10.02.2005 531 0 16 04.08.2007 #1 tietääkö kukaan onko suomessa jo julkaistu dvd-boksina se sarja? ku jostain löysin et jenkeissä on dvd:llä se 9-osainen sarja mut en oo löytäny mistään kaupoista... tai tietääkö joku oisko tulossa telkusta ni sais nauhalle laittaa?
tietääkö kukaan onko suomessa jo julkaistu dvd-boksina se sarja? ku jostain löysin et jenkeissä on dvd:llä se 9-osainen sarja mut en oo löytäny mistään kaupoista... tai tietääkö joku oisko tulossa telkusta ni sais nauhalle laittaa?
V vieras Vieras 04.08.2007 #2 kestää varmaan hetken että sen taas uusivat, muistaakseni se tuli viime vuonna viimeksi tv.stä
Vacca Foeda Aktiivinen jäsen 30.04.2007 6 571 1 36 04.08.2007 #3 Ei ole kyllä silmiini sattunut boxia missään et ei taida vielä Suomesta saada. Mulla on videolla ne kaikki, aikanaan nauhotin. On se ihana sarja =)
Ei ole kyllä silmiini sattunut boxia missään et ei taida vielä Suomesta saada. Mulla on videolla ne kaikki, aikanaan nauhotin. On se ihana sarja =)
catlady Aktiivinen jäsen 15.05.2004 5 130 0 36 04.08.2007 #4 :wave: Olen kyseisen sarjan YSTÄVÄ! Olisi kiva ne sarjat kyllä jostain löytää... Piti viime vuonna ne nauhottaa, kun tv:stä tuli, mutta jäi jaksoja välistä, kun aina unohdin...
:wave: Olen kyseisen sarjan YSTÄVÄ! Olisi kiva ne sarjat kyllä jostain löytää... Piti viime vuonna ne nauhottaa, kun tv:stä tuli, mutta jäi jaksoja välistä, kun aina unohdin...