CIAO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Moi!

Onko teistä kukaan ryhtynyt "rikastumaan" ajatuksillaan, eli antanut yhteystietoja tonne CIAOon? Mä täytin uskollisesti kaikki profiilit, mut sit kun olis pitäny antaa pankkikortin numero sinne englanninkielisille sivuille, niin lopetin. En uskaltanu. Miksköhän se palkkion maksu menee tota kautta? Miks ei voi maksaa suoraan tavalliselle tilille ilman että tarvii rekisteröityä "sinne jonnekin"?

Aina kannattaa suhtautua epäillen, ihan varmuuden vuoksi, kun luvataan netin kautta rahaa käytännössä tekemättä mitään, mutta henkilötiedot halutaan. Näitä virityksiä on paljon. Ääliömäisimpiä ovat ne, joissa luvataan rahaa nettimainosten katselemisesta. Just joo, kukahan sen rahan maksaa... Kannattaisi varmaan tarkistaa tätäkin viritystä vaikka kuluttajansuojaviranomaisilta.

Olisi pitänyt tehdä uusi aloitus kun on eräs pulma, joka olisi vaatinut ehdottomasti ratkaisun vielä tälle päivälle
Ei sitten, jos tulee km. se on tämän sivuston vika!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mikä juttu tää on? mä luulin että halusit puhua italiaa.. siinä oisin voinu auttaa :D

Joo, italiala toi mustakin kuulostaa, vaikken sitä osaakaan =) .
Tää CIAO linkki pyöri täällä plussan palstalla milloin minkäkin näköisenä; mm penni ajatuksistasi tai rikastu ajattelemalla jne. Sinä tulee galluppeja, joihin vastaamalla ymmärtääkseni saa jotain, rahaa tai tavaraa. Mutta mun osaltani se siis loppu siihen kun tilitietoja kyseltiin englanninkielisillä sivuilla.

Yhteistyössä